quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:10 schreef Omniej het volgende:
Zo, War Photographer wordt op dit moment gedownload.
Maar die hoef je toch niet altijd te laten zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo ik toch bijna de avond opbrengst vergeten
Ga me nou niet vertellen dat je die nog niet gezien hadquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:10 schreef Omniej het volgende:
Zo, War Photographer wordt op dit moment gedownload. Van 't weekend of zo maar eens even kijken.
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar die hoef je toch niet altijd te laten zienEn daar heb je toch een heel mooi topic voor
Heet concertfotografie geloof ik
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:19 schreef Doodkapje het volgende:
Yessss... Eindelijk contact met een vriend die ik ken uit Sendai. De laatste waarvan ik nog niks van had gehoord, dus al mn bekenden daar zijn okee
Zeker... vanochtend dan ook zon *phieuwwww* momentquote:
Nice!quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:19 schreef Doodkapje het volgende:
Yessss... Eindelijk contact met een vriend die ik ken uit Sendai. De laatste waarvan ik nog niks van had gehoord, dus al mn bekenden daar zijn okee
quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo ik toch bijna de avond opbrengst vergeten
[ afbeelding ]
En dan nog, al hebben ze een stock... de haven ligt er voor pampus bij en de treinen rijden niet meer optimaal... uitvoer ligt ook stil.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef Ener-G het volgende:
Oh dat zal best. Nikon heeft zn fabriek in Sendai inmiddels helemaal afgesloten, en de verwachting is dat het nog weleens een maand of 3 kan duren voordat alles weer op de rails is.
Prijzen van Nikon waren iig het weekend van de aardbeving al gestegen in Amerika
Canon-fabriek heeft ook kurenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben ik even blij dat ik een Canon koop.
Goed nieuws.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:19 schreef Doodkapje het volgende:
Want da's gelukkig niet Japans.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben ik even blij dat ik een Canon koop.
Hamsteren!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef Omniej het volgende:
[..]
Goed nieuws.
[..]
Want da's gelukkig niet Japans.
Denk dat Canon hetzelfde probleem gaat krijgen binnenkort... Ben ook bang dat de prijzen nu omhoog gaan eigenlijk, dus misschien moet ik maar 'ns haast maken met het kopen van een nieuwe lens, voordat straks de huidige voorraden op zijn.
+1!quote:
Hoorde net bij K-E dat ze verwachten dat ook de Canonprijzen over een weekje of twee gaan rijzen.quote:Denk dat Canon hetzelfde probleem gaat krijgen binnenkort... Ben ook bang dat de prijzen nu omhoog gaan eigenlijk, dus misschien moet ik maar 'ns haast maken met het kopen van een nieuwe lens, voordat straks de huidige voorraden op zijn.
Hmmm....dat wordt misschien toch nog ff snel een 50mm 1.4 scoren danquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:44 schreef photolex het volgende:
[..]
+1!
[..]
Hoorde net bij K-E dat ze verwachten dat ook de Canonprijzen over een weekje of twee gaan rijzen.
Mijn docent had laatst de 50mm 1.2 op zijn 5DII staan... machtig ding man.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....dat wordt misschien toch nog ff snel een 50mm 1.4 scoren dan
Ja. De prijs is ook machtig. Iets TE machtigquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mijn docent had laatst de 50mm 1.2 op zijn 5DII staan... machtig ding man.
Maar qua scherpte volgens mij niet eens briljant. Als ik me niet vergis doet zelfs de 50/1.8 het soms nog beter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mijn docent had laatst de 50mm 1.2 op zijn 5DII staan... machtig ding man.
50/1.8 geld toch als een "super" scherpe lens?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maar qua scherpte volgens mij niet eens briljant. Als ik me niet vergis doet zelfs de 50/1.8 het soms nog beter.
Doe mij de 50/1.4 dan maar.
Oh dat is wel fijn zeg! Inderdaad een *phieuwwww* moment.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:19 schreef Doodkapje het volgende:
Tofquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn zeg! Inderdaad een *phieuwwww* moment.
Ik ga vanavond lekker uit eten met iets van 13 collega's!Dus ik ga me nu omkleden enzo!
Ja, maar een L is natuurlijk een over de top scherpe lensquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
50/1.8 geld toch als een "super" scherpe lens?
Veel plezierquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn zeg! Inderdaad een *phieuwwww* moment.
Ik ga vanavond lekker uit eten met iets van 13 collega's!Dus ik ga me nu omkleden enzo!
Uhuh!quote:
Tnx!quote:
Zelfs dat heb ik al gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:16 schreef DitIsFloor het volgende:
Nog wat make-uppen misschien?![]()
Ik kijk weer uit naar het weekend hoor. School is vermoeiend these days...
Join the club. Pff.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:16 schreef DitIsFloor het volgende:
Nog wat make-uppen misschien?![]()
Ik kijk weer uit naar het weekend hoor. School is vermoeiend these days...
Blowen is slecht voor jequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet van het weekend keikeikeihard tentamens gaan leren, terwijl ik zin heb in vrienden en blowen.FML.
Ach, al mijn lenzen zijn L. Ik schiet er immers zeer professioneel meequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar een L is natuurlijk een over de top scherpe lenszou het iig moeten zijn
![]()
heb je die afspraak kunnen maken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, al mijn lenzen zijn L. Ik schiet er immers zeer professioneel mee
Er zijn wel meer dingen slecht voor me die ik toch doe.quote:
Wat is het?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Weer eens een vreemde foto kunnen maken. Ik was het even kwijt maar dit is wel weer zoals ik het vaker deed
[ afbeelding ]
Met de Powershot gemaakt.
Ja en neequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
heb je die afspraak kunnen maken?
Maakte ook een grapje hè. Lust zelf, vooral in het weekend, ook graag een dikke paap. Super relaxed tijdens het bewerken van foto's met wat goede muziek erbij of tijdens het gamenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen slecht voor me die ik toch doe.
[..]
Wat is het?
Weet ik, zie de PIquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maakte ook een grapje hè. Lust zelf, vooral in het weekend, ook graag een dikke paap. Super relaxed tijdens het bewerken van foto's met wat goede muziek erbij of tijdens het gamen
Het is een reflectie in een mok thee.
Ik zet er op flickr ook geen tags bij. Laat ze maar lekker denkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weet ik, zie de PI
ah vet, ik dacht dat het een schoen was.
En ik hoop levenslang TBS!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
85 kinderen misbruikt en max. 16 jaar gevangenisstraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |