Ik ga hem van het weekend kijken denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:27 schreef Timmos het volgende:
War Photographer istrouwens.. Zou best meewillen als stagiair ofzo
Nietttttttttquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:27 schreef Timmos het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0309061/ Deze?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:27 schreef Timmos het volgende:
Yup!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:46 schreef problematiQue het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0309061/ Deze?
Chefquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef photolex het volgende:
Zijn jullie hier al! SC203![]()
Ik postte gisteren nog in SC195!! Dit is slooooooooooooow chaaaaaaaaaat toch?
Volgens je profiel ben je zo hard manquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga hem van het weekend kijken denk ik.
[..]
Niettttttttt
Het was grappig ook omdat ik een hele serie oude bekenden tegenkwamquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:49 schreef photolex het volgende:
[..]
Had graag gewild, maar te veel niet fijne dingen die hogere prio hadden.![]()
Was het leuk?
Ik was laatst een boek van Tom Ang aan het doorlezen en zag dat er een reportage over Ascough in zatquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was grappig ook omdat ik een hele serie oude bekenden tegenkwammaar qua workshops minder interessant dan vorig jaar. Ik heb wel een presentatie van een van mijn favoriete fotografen meegemaakt bij de Canon-stand: http://www.jeffascough.com
Tell me more?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik was laatst een boek van Tom Ang aan het doorlezen en zag dat er een reportage over Ascough in zat
Het complete fotografieboekquote:
Hmmm....Nice. Enige nadeel: ik heb al zoveel van dat soort boekenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het complete fotografieboek
Behandelt best overzichtelijk verschillende aspecten van fotografie... model, natuur, docu, evenementen (zoals huwelijk door Ascough), sport, reis, kunst... noem maar op. Voorbeelden van de fotografen met een uitleg hoe ze tot dat beeld komen en natuurlijk de technische kant van het geheel. Een aanrader!
Je hebt m iig live gezien... Ascough danquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....Nice. Enige nadeel: ik heb al zoveel van dat soort boeken![]()
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt m iig live gezien... Ascough dan
Bijnaquote:
Jullie maken me wel nieuwsgierig... Ga hem ook maar 'ns even downloaden denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:27 schreef Timmos het volgende:
Whehe, ja, je bent verwend nu.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:51 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb trouwens net weer eens gebladerd door m'n Filipijnen foto's. Ruis op ISO800, ik schrok me rotGek hoe snel zoiets went.
Volgens mijn Flickr en mijn lichaam heel hard niet!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je zo hard man
mijn god, die faminefoto's. Ik zat gisteravond door mijn Don McCullin boekje te bladere nen daar stonden ook foto's van kinderen tussen die armen hadden even dun als mijn vingers. 100 keer erger dan de oorlogsfoto's vind ik die.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik vind het echt een razendmooie documentaire. Zo goed in beeld gebracht hoe het allemaal er aan toe gaat.
Ik heb trouwens zijn boek besteldIk liep daar al langer over te twijfelen en nu had ik zoiets van "doe maar".
Een linkje naar de aankondiging ervan met een aantal foto's uit het boek: http://www.time.com/time/daily/special/photo/inferno
Ik zeg er wel bij dat er een paar foto's tussen zitten die best onprettig zijn, ondanks dat ze vrij klein zijn.
De lens heb ik al in juli 2010 (bij een andere winkel) gekocht en deze herinnering heb ik toch al zeker in mei 2010 ingesteld.quote:Geachte xxxx,
Canon EF 24-105/4.0 L IS USM incl.z.kap EW-83H Bulk is weer op voorraad.......
U heeft via de site aangegeven op de hoogte te willen blijven van de voorraadstatus van dit produkt.
blablabla-enz.
Ik had ook een mooie vanmiddag. Ik had een cd gepreorderd die de 18e van deze maand uit komt. Zie ik vanmiddag dit bij de bestel status staan:quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Omniej het volgende:
Krijg vandaag ineens een mailtje van een camerawinkel:
[..]
De lens heb ik al in juli 2010 (bij een andere winkel) gekocht en deze herinnering heb ik toch al zeker in mei 2010 ingesteld.Komen ze 10 maanden later met een mailtje dat 'ie nu toch echt op voorraad is.
Ik even blij dat ik er niet op gewacht heb.
Curieus... ik denk er even over na...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Volgens mijn Flickr en mijn lichaam heel hard niet!
Verdomme... ik wilde dit jaar nog naar Japan. Vanochtend een mailtje gehad van de prof in Sendai dat ie al zo blij was dat z'n vrouw en kinderen ongedeerd waren en dat ze hun leven weer op konden pakken. Maar als je dit leest, zou de shit pas echt kunnen beginnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:17 schreef taxibabe het volgende:
Fuck...
'Kerncentrale niet meer onder controle'
Dat gaat echt niet goed daar..
En en en en en?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
En nu War Photographer gaan kijken jajaja
Leuk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:53 schreef taxibabe het volgende:
Ik was een fail-compilationfilmpje aan het kijken op youtube, zit er leuke muziek onder!
Heb ik ff het liedje opgezocht:
Hij is best goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net The Notebook gekeken aww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |