LOL heb jij soms medelijden met dergelijke mailorderbedrijven die zich bedienen van praktijken die op het randje van oplichting balanceren?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is wat tokkies ook altijd roepen. "Ik heb geen problemen".
Dat klopt, omdat het resultaat van hun gedrag bij anderen komt te liggen. Maar goed, het heeft weinig zin om dat aan een tokkie uit te leggen, net zoals het weinig zin om aan jou of je vader uit te leggen dat niet betalen voor diensten die je afneemt gewoon asociaal is.
Ik weet het, mensen die dat wel doen zijn in jouw ogen gewoon te braaf en "niet cool" enzo.
Ja dat wat UPC deed ja, met die modems bedoel je? Maar, ik heb dat nooit, dat ik rotzooi toegestuurd krijg. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen om dat toegestuurd te krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:38 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Total bullshit natuurlijk.... zooi ongevraagd opsturen in de hoop dat mensen er voor gaan betalen...
Als er niet geleverd word wat je belooft is dan is het ontbinden van de overeenkomst volkomen legaal.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:38 schreef Whuzz het volgende:
Overigens is het houden van spullen die je ongevraagd worden toegezonden gewoon toegestaan. Vraag maar aan UPC, die zijn nog een boel modems kwijt die ze ongevraag aan mensen stuurden
Maar dat is nog steeds wat anders dan een overeenkomst met iemand sluiten en daarna weigeren te betalen...
Het zijn inderdaad dat soort bedrijven die zich van deze 'verkooptechniek' bedienenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
LOL heb jij soms medelijden met dergelijke mailorderbedrijven die zich bedienen van praktijken die op het randje van oplichting balanceren?
Nouja, je weet vast wel hoe dat soort bedrijven opereren. Ze halen je eerst over met een "gratis en geheel vrijblijvend kennismakingsaanbod". En als je vervolgens niet heel snel en expliciet door middel van een aangetekende brief duidelijk maakt dat het wat jou betreft daarbij zal moeten blijven, krijg je vanzelf de hele collectie thuisgestuurd.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:38 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Total bullshit natuurlijk.... zooi ongevraagd opsturen in de hoop dat mensen er voor gaan betalen...
Die actie ken ik, ik heb gewoon de boel geweigerd. Ruzie met UPC is gewoon klote als je van ze afhankelijk bent voor andere diensten. Gelukkig heb ik zojuist bericht gekregen van UPC dat mijn diensten volgende maand beeindigt wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat wat UPC deed ja, met die modems bedoel je? Maar, ik heb dat nooit, dat ik rotzooi toegestuurd krijg. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen om dat toegestuurd te krijgen.
Volgens mij was dat niet helemaal waarover de discussie begon.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als er niet geleverd word wat je belooft is dan is het ontbinden van de overeenkomst volkomen legaal.
Ik kan het je wel vertellen hoor, wat je dan moet doen. Allereerst die "NEE NEE"-sticker weghalen op je brievenbus. Vervolgens gewoon ingaan op een "eenmalig aanbod dat je niet kunt weigeren" van één of ander muntenhuis, desnoods via een advertentie op televisie of in de krant. De rest gaat helemaal vanzelf.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat wat UPC deed ja, met die modems bedoel je? Maar, ik heb dat nooit, dat ik rotzooi toegestuurd krijg. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen om dat toegestuurd te krijgen.
Omdat je prima kan fokken tijdens het runnen van simulaties en in de gaten houden van meetapparatuurquote:Op maandag 21 maart 2011 11:45 schreef Whuzz het volgende:
Ik vraag me af wanneer Xeno's werkgever beseft dat hij niet hoeft te betalen voor een FoK-ende werknemen...
Dat vindt jij. Maar vindt je baas dat ook?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Omdat je prima kan fokken tijdens het runnen van simulaties en in de gaten houden van meetapparatuur
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Omdat je prima kan fokken tijdens het runnen van simulaties en in de gaten houden van meetapparatuur
Mijn baas vindt niet zo snel een vervanger die bereid is om harder te werken voor dit salarisquote:Op maandag 21 maart 2011 11:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Maar vindt je baas dat ook?
Ik mag misschien niet zo hard werken, maar wat ik aan werk aflever is van bovengemiddelde kwaliteit.... al zeg ik het zelfquote:
in tegenstelling tot je schrijfsels op dit forumquote:Op maandag 21 maart 2011 12:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik mag misschien niet zo hard werken, maar wat ik aan werk aflever is van bovengemiddelde kwaliteit.... al zeg ik het zelf
Tuurlijk wel. Polen zat. En dat waren volgens jou toch allemaal zulke harder werkers?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn baas vindt niet zo snel een vervanger die bereid is om harder te werken voor dit salaris
Dan verdien je dus gewoon niet zoveelquote:Op maandag 21 maart 2011 12:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn baas vindt niet zo snel een vervanger die bereid is om harder te werken voor dit salaris
Dat was toch al bekend? Hij woont in Flevoland.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:30 schreef antfukker het volgende:
[..]
Dan verdien je dus gewoon niet zoveel
Gemiddeld zullen de salarissen daar wat lager liggen, maar hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat voor hem geldquote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend? Hij woont in Flevoland.
Alsof iemand die genoeg verdiend om ergens anders een huis koopt vrijwillig in flevoland gaat wonenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef antfukker het volgende:
[..]
Gemiddeld zullen de salarissen daar wat lager liggen, maar hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat voor hem geld
Leg mij eens uit waarom ik op papier per week armer wordt?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:49 schreef Asfyxia het volgende:
Ik snap best dat het lastig te verkroppen is dat je op papier per week zo'n beetje ¤1000 armer wordt. Maar accepteer dat dan tenminste als een vent.
Ja.... in het jongste stukje Nederland zijn de salarissen lager, echter de prijzen van de huizen zijn dat ook. Huren is hier wel vrij duur, vandaar dat ze het liefst verhuren aan asociale scheefhuurders en uitkeringsgerechtigden met dikke huursubsidiequote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend? Hij woont in Flevoland.
Met de dalende waarde van je woning gooi jij iedere maand weer geld over de schuttingquote:Op maandag 21 maart 2011 13:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom ik op papier per week armer wordt?
De woning blijft gewoon staan waar hij staat hoor. Jouw huur daarentegen.... Die is wel weg.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef xenobinol het volgende:
Met de dalende waarde van je woning gooi jij iedere maand weer geld over de schutting
Mja dat dacht een man uit dat stukje in Het Parool ook en wilde er nu vanaf, zelfs zijn unieke plek aan de Amstel a 250 euro per nacht was al rap het slachtoffer van chocolade op de lakens etcquote:Op maandag 21 maart 2011 10:43 schreef Whuzz het volgende:
Als ik een huis had dat ik wilde verkopen, maar wat niet lukte, dan begon ik er een hotel in. Hotelkamers in NL schijnen nu gemiddeld de duurste in de wereld te zijn. Gouden business!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |