abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94413290
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:36 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat is wat tokkies ook altijd roepen. "Ik heb geen problemen".
Dat klopt, omdat het resultaat van hun gedrag bij anderen komt te liggen. Maar goed, het heeft weinig zin om dat aan een tokkie uit te leggen, net zoals het weinig zin om aan jou of je vader uit te leggen dat niet betalen voor diensten die je afneemt gewoon asociaal is.
Ik weet het, mensen die dat wel doen zijn in jouw ogen gewoon te braaf en "niet cool" enzo. ;)
LOL heb jij soms medelijden met dergelijke mailorderbedrijven die zich bedienen van praktijken die op het randje van oplichting balanceren?
  Moderator maandag 21 maart 2011 @ 11:39:55 #277
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_94413305
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Total bullshit natuurlijk.... zooi ongevraagd opsturen in de hoop dat mensen er voor gaan betalen... :')
Ja dat wat UPC deed ja, met die modems bedoel je? Maar, ik heb dat nooit, dat ik rotzooi toegestuurd krijg. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen om dat toegestuurd te krijgen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_94413308
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:38 schreef Whuzz het volgende:
Overigens is het houden van spullen die je ongevraagd worden toegezonden gewoon toegestaan. Vraag maar aan UPC, die zijn nog een boel modems kwijt die ze ongevraag aan mensen stuurden :P

Maar dat is nog steeds wat anders dan een overeenkomst met iemand sluiten en daarna weigeren te betalen...
Als er niet geleverd word wat je belooft is dan is het ontbinden van de overeenkomst volkomen legaal.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_94413340
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

LOL heb jij soms medelijden met dergelijke mailorderbedrijven die zich bedienen van praktijken die op het randje van oplichting balanceren?
Het zijn inderdaad dat soort bedrijven die zich van deze 'verkooptechniek' bedienen :)
I'll sing you a lullaby.
pi_94413369
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Total bullshit natuurlijk.... zooi ongevraagd opsturen in de hoop dat mensen er voor gaan betalen... :')
Nouja, je weet vast wel hoe dat soort bedrijven opereren. Ze halen je eerst over met een "gratis en geheel vrijblijvend kennismakingsaanbod". En als je vervolgens niet heel snel en expliciet door middel van een aangetekende brief duidelijk maakt dat het wat jou betreft daarbij zal moeten blijven, krijg je vanzelf de hele collectie thuisgestuurd. :Y)
pi_94413399
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja dat wat UPC deed ja, met die modems bedoel je? Maar, ik heb dat nooit, dat ik rotzooi toegestuurd krijg. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen om dat toegestuurd te krijgen.
Die actie ken ik, ik heb gewoon de boel geweigerd. Ruzie met UPC is gewoon klote als je van ze afhankelijk bent voor andere diensten. Gelukkig heb ik zojuist bericht gekregen van UPC dat mijn diensten volgende maand beeindigt worden :P
I'll sing you a lullaby.
  maandag 21 maart 2011 @ 11:45:18 #282
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94413479
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als er niet geleverd word wat je belooft is dan is het ontbinden van de overeenkomst volkomen legaal.
Volgens mij was dat niet helemaal waarover de discussie begon. ;)
Het begon allemaal vrij duidelijk over het moedwillig niet betalen van zaken die wél geleverd werden zoals overeengekomen. (Zoals een huurhuis met huurovereenkomst ;) )

Ik vraag me af wanneer Xeno's werkgever beseft dat hij niet hoeft te betalen voor een FoK-ende werknemen... ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_94413537
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik kan het je wel vertellen hoor, wat je dan moet doen. Allereerst die "NEE NEE"-sticker weghalen op je brievenbus. Vervolgens gewoon ingaan op een "eenmalig aanbod dat je niet kunt weigeren" van één of ander muntenhuis, desnoods via een advertentie op televisie of in de krant. De rest gaat helemaal vanzelf. :7

Als je eenmaal in het kringetje van mailorderbedrijven bekend bent, kan het vele jaren van wanbetaling duren voordat je weer uit hun bestanden wordt gewist. :P

Overigens is dit vooral iets van vóór het internettijdperk. Ik heb wel het idee dat er tegenwoordig minder van dit soort bedrijven zijn. :)
pi_94413697
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:45 schreef Whuzz het volgende:

Ik vraag me af wanneer Xeno's werkgever beseft dat hij niet hoeft te betalen voor een FoK-ende werknemen... ;)
Omdat je prima kan fokken tijdens het runnen van simulaties en in de gaten houden van meetapparatuur ;)
I'll sing you a lullaby.
  maandag 21 maart 2011 @ 11:52:03 #285
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94413730
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:51 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Omdat je prima kan fokken tijdens het runnen van simulaties en in de gaten houden van meetapparatuur ;)
Dat vindt jij. Maar vindt je baas dat ook? ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 11:56:05 #286
37248 BertV
Klei indiaan
pi_94413871
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:51 schreef xenobinol het volgende:

[..]

ondertussen in Borssele

:D
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_94414417
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:52 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat vindt jij. Maar vindt je baas dat ook? ;)
Mijn baas vindt niet zo snel een vervanger die bereid is om harder te werken voor dit salaris ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_94414450
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:56 schreef BertV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ondertussen in Borssele

:D
Ik mag misschien niet zo hard werken, maar wat ik aan werk aflever is van bovengemiddelde kwaliteit.... al zeg ik het zelf :D
I'll sing you a lullaby.
pi_94415304
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik mag misschien niet zo hard werken, maar wat ik aan werk aflever is van bovengemiddelde kwaliteit.... al zeg ik het zelf :D
in tegenstelling tot je schrijfsels op dit forum :X
  maandag 21 maart 2011 @ 13:00:54 #290
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94415919
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Mijn baas vindt niet zo snel een vervanger die bereid is om harder te werken voor dit salaris ;)
Tuurlijk wel. Polen zat. En dat waren volgens jou toch allemaal zulke harder werkers? ;)
(En kom niet aan met opleidingsniveau's en gebrek aan kennis in Polen, je zou versteld staan als je ziet wat ze daar aan high-tech industrie hebben...)
pi_94416936
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dan verdien je dus gewoon niet zoveel :P
  maandag 21 maart 2011 @ 13:33:06 #292
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94417016
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:30 schreef antfukker het volgende:

[..]

Dan verdien je dus gewoon niet zoveel :P
Dat was toch al bekend? Hij woont in Flevoland.
pi_94417225
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Gemiddeld zullen de salarissen daar wat lager liggen, maar hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat voor hem geld :P
  maandag 21 maart 2011 @ 13:46:27 #294
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94417525
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef antfukker het volgende:

[..]

Gemiddeld zullen de salarissen daar wat lager liggen, maar hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dat voor hem geld :P
Alsof iemand die genoeg verdiend om ergens anders een huis koopt vrijwillig in flevoland gaat wonen :? ;)
pi_94417664
LOL wat een zuur op de persoon weer. :')

Ik snap best dat het lastig te verkroppen is dat je op papier per week zo'n beetje ¤1000 armer wordt. Maar accepteer dat dan tenminste als een vent. :P
  maandag 21 maart 2011 @ 13:55:19 #296
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94417908
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:49 schreef Asfyxia het volgende:
Ik snap best dat het lastig te verkroppen is dat je op papier per week zo'n beetje ¤1000 armer wordt. Maar accepteer dat dan tenminste als een vent. :P
Leg mij eens uit waarom ik op papier per week armer wordt?
pi_94418586
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ja.... in het jongste stukje Nederland zijn de salarissen lager, echter de prijzen van de huizen zijn dat ook. Huren is hier wel vrij duur, vandaar dat ze het liefst verhuren aan asociale scheefhuurders en uitkeringsgerechtigden met dikke huursubsidie w/
I'll sing you a lullaby.
pi_94418618
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:55 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom ik op papier per week armer wordt?
Met de dalende waarde van je woning gooi jij iedere maand weer geld over de schutting ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_94418795
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef xenobinol het volgende:
Met de dalende waarde van je woning gooi jij iedere maand weer geld over de schutting ;)
De woning blijft gewoon staan waar hij staat hoor. Jouw huur daarentegen.... Die is wel weg. :D
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_94418805
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:43 schreef Whuzz het volgende:
Als ik een huis had dat ik wilde verkopen, maar wat niet lukte, dan begon ik er een hotel in. Hotelkamers in NL schijnen nu gemiddeld de duurste in de wereld te zijn. Gouden business! :D
Mja dat dacht een man uit dat stukje in Het Parool ook en wilde er nu vanaf, zelfs zijn unieke plek aan de Amstel a 250 euro per nacht was al rap het slachtoffer van chocolade op de lakens etc :')

Hij was het zat, het gedoe met misdragende gasten :')

Die betreffende woning was trouwens nog eens in De TV-Makelaar maar is nog altijd niet verkocht, echt een aparte ruimte dat wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')