quote:
Oh crap ja, dat heb ik vroeger ook wel es gehad, toen ik nog heel fanatiek aan karate deed, dat deed echt zeerquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:45 schreef Rewimo het volgende:
Vervelend hoor, een hielspoor soms? Dat doet f*cking zeer, ik heb er twee tegelijk gehad
Ze noemden het in eerste instantie hielspoor jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:45 schreef Rewimo het volgende:
Vervelend hoor, een hielspoor soms? Dat doet f*cking zeer, ik heb er twee tegelijk gehad
Ja toch, niet dan?quote:
Te laaaaaaaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:47 schreef nokwanda het volgende:
@rewimo. Toch vond ik zijn koppie met vlekje net zo leuk. Ik hou wel van die gekke karakteristieken.
Tja oh-oh dat klopt, maar daarom kan het in het begin nog wel heftig zijn om mee te makenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:50 schreef oh-oh het volgende:
Tja Oognip, dat heb je op zulke werkplekken nou eenmaal he...
Mja, maar hij werd er ook wel mee gepest. En dan wordt het toch een stuk minder leuk. Bovendien groeide het ding. En dat is ook niet jofel. Het belangrijkste was natuurlijk dat hij het zelf wildequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:47 schreef nokwanda het volgende:
@rewimo. Toch vond ik zijn koppie met vlekje net zo leuk. Ik hou wel van die gekke karakteristieken.
Is het ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tja oh-oh dat klopt, maar daarom kan het in het begin nog wel heftig zijn om mee te maken
Dat is het zeker, dat zal wel minder worden maar als het je niks zou doen zat er ook iets niet helemaal snor denk ik zo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:51 schreef Oognip het volgende:
Tja oh-oh dat klopt, maar daarom kan het in het begin nog wel heftig zijn om mee te maken
Ik vind het erg stoer van 'm!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben wel blij dat die plek weg is op zijn gezicht. Hij heeft zo'n mooi koppie en die vlek viel erg op. Als het goed is zie je er straks niets meer van, als het wondje genezen is.
quote:Politiek: zinloos natuurgeweld keihard aanpakken
'De maat is vol'
Door Dirk-Jan Hoek en IJsbrand Nimmer | 16 March 2011 | Buitenland
Het kabinet heeft unaniem zijn afschuw uitgesproken over de natuurramp in Japan. Volgens premier Rutte is de maat vol, na eerdere rampen in Haïti en Myanmar. Hij heeft beloofd bij de volgende VN-top te pleiten voor keiharde maatregelen tegen de natuur. Rutte: Natuurlijk zijn wij niet tegen geweld. Als het gaat om het handhaven van de orde en de rechtsvrede dan is geweld soms noodzakelijk. Maar dit is doelloos en buiten alle proportie.
Staatsecretaris Bleeker van Milieu nuanceert: Soms moet je milde vormen van natuurgeweld gedogen. Dat zit nou eenmaal in de aard van het beestje, en bovendien kan bijvoorbeeld een kleine overstroming goed zijn voor de vruchtbaarheid van de grond. Maar daarvan is in dit geval geen sprake, aldus Bleeker. Hij pleit voor een duidelijke grens: Tot hier en niet verder. Minister Hillen van Defensie heeft aangeboden een fregat naar Japanse kust te sturen om een nieuwe tsunami te voorkomen.
GroenLinks vindt het natuurgeweld van de laatste jaren niet verwonderlijk. Fractievoorzitter Sap: Als je ziet hoe de wereld met de natuur omgaat, dan kun je de bal een keer terug verwachten. Ze vreest dat Nederland binnenkort aan de beurt is voor een wraakoefening, vanwege het afschaffen van de ecologische hoofdstructuur en de bezuinigingen op natuurbeheer. Sap is tegen harde maatregelen en pleit voor vreedzaam samenleven met de natuur.
Die mening wordt niet door de PVV gedeeld. Tot nu toe richtte de natuur zich vooral tegen islamieten en andere buitenlanders. Maar we moeten niet denken dat het hier niet kan gebeuren: denk bijvoorbeeld aan de aardbeving in Roermond. Ook nu zie je dat het zinloze natuurgeweld oprukt naar naar de westerse beschaving. Wilders, die bang is voor een tsunami van natuur, pleit voor een keiharde aanpak en heeft voorgesteld om snel de Oostvaardersplassen te asfalteren. Enerzijds voor het schrikeffect, anderzijds omdat het gaat om relatief wilde natuur die dichtbij woonwijken ligt. Wilders: De natuur is gewoon niet te vertrouwen.
Ik zal er wel wat hebben, geloof niet dat ik er al een bestemming voor heb. Hoezo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het erg stoer van 'm!
Is er toevallig hier iemand met een teveel aan (niet zelf te willen gebruiken) rentepunten van de ING?
Maandag!quote:
Ik ook niet meerquote:Ik denk niet dat ik veel rente punten heb
Maandag moet ik om 12.30 naar de fysio, hoe laat wil je komen??????quote:
Ik heb vorige maand een dekbedovertrek besteld en dat is zo'n lekker dekbedovertrek dat ik er nog wel een wil. Alleen heb ik a) mijn rentepunten opgebruikt en b) mijn spaarrekening bij de ING opgeheven, omdat ik er bij een andere bank ook twee hadquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:07 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi!
Ik zal er wel wat hebben, geloof niet dat ik er al een bestemming voor heb. Hoezo?
Nét daarvoor; dan kan ik hondjes-zitten als jij wegbentquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Maandag moet ik om 12.30 naar de fysio, hoe laat wil je komen??????
Ik barst van de rentepunten en ik kan er niks mee, want ik mag ze niet inwisselenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:00 schreef ElisaB het volgende:
Is er toevallig hier iemand met een teveel aan (niet zelf te willen gebruiken) rentepunten van de ING?
Huh? Ow, verzendadres is het buitenland zeker?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik barst van de rentepunten en ik kan er niks mee, want ik mag ze niet inwisselen
Ga je dat redden en wil je dat doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nét daarvoor; dan kan ik hondjes-zitten als jij wegbent
Tuurlijkquote:
Nee, dat is onze postbusquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:13 schreef ElisaB het volgende:
Huh? Ow, verzendadres is het buitenland zeker?
Nee joh, normaal laat ik ze ook gewoon alleen maar nu met de pups vind ik het fijner als er iemand bij is. Want als ik de pups in de kennel doe en ze gaan gillen als ik wegga dan raken Karel en Billy zo in de stress...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
TuurlijkZe zullen toch niet ff en masse sterven als jij een klein poosje weg bent
Ik ben er om 12:00; moet goedkomen (tenzij ik je voordeur niet kan vinden, maar dan ga ik wel naar de bingo-dames om je even te bellenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, normaal laat ik ze ook gewoon alleen maar nu met de pups vind ik het fijner als er iemand bij is. Want als ik de pups in de kennel doe en ze gaan gillen als ik wegga dan raken Karel en Billy zo in de stress...
Dat suckt! Daar gaat je kans op de prachtige kadoows van de INGquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat is onze postbusMaar toch mag het niet.
Ook niet als je gewoon het huisadres van iemand anders op geeft?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat is onze postbusMaar toch mag het niet.
Echt, discriminatiequote:Op woensdag 16 maart 2011 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan m'n saldo niet eens bekijken van die stomme punten
ja ik heb er 6000 ongeveer waar ik niets mee doe en mijn vader nog veel meer want hij vroeg laatst of ik niet wilde bestellen, maar ik gebruik ze niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet logisch. Maar ik kan er weinig aan doen. Behalve weer naar NL verhuizen. En dat is het me niet waardquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:17 schreef ElisaB het volgende:
Echt, discriminatie
Maar serieus: dat is toch vreemd, of vind jij het logisch?
Kan het ietsje eerder?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er om 12:00; moet goedkomen (tenzij ik je voordeur niet kan vinden, maar dan ga ik wel naar de bingo-dames om je even te bellen)!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:18 schreef Nonneke het volgende:
1234 hoedje van hoedje van 1234 hoedje van papierrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:22 schreef indaha het volgende:
ja ik heb er 6000 ongeveer waar ik niets mee doe en mijn vader nog veel meer want hij vroeg laatst of ik niet wilde bestellen, maar ik gebruik ze niet.
Hoeveel heb je er nodig
Nee, dat gaat wat verquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik vind het niet logisch. Maar ik kan er weinig aan doen. Behalve weer naar NL verhuizen. En dat is het me niet waard
Weer en verkeer dienende: moet wel kunnen lukkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:27 schreef oh-oh het volgende:
Kan het ietsje eerder?
![]()
Ik moet om 12.15 weg, en dan kan de bende ff tot bedaren komen en kan ik je instructies en koffie geven
Mits geen sneeuwstormquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weer en verkeer dienende: moet wel kunnen lukken
Raar eigenlijk; waarom gooi je een niet-passend hoedje niet gewoon wegquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef Nonneke het volgende:
als het hoedje dan niet past zetten we 'm in de glazen kast, 1234 hoedje van papierrrr
Nodig die ook uit; wie weet wat er nog van komt als jij dan weggaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Mits geen sneeuwstorm![]()
Uiterlijk 11.45 of zo, anders vraag ik de zus van de moeder van Thessa wel, die had het ook al aangeboden hoor
mja geen idee, raar iddquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Raar eigenlijk; waarom gooi je een niet-passend hoedje niet gewoon weg
Super, en leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nodig die ook uit; wie weet wat er nog van komt als jij dan weggaat
Nee hoor; ik stuur aan op 11:30. Sneeuw verwacht ik niet en ik weet de weg (denk ik)
ja pleuren die zomaar alle troep in de glazenkast ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja. Dus
Zal wel iets heteroos wezen
Mocht je nog iets nodig hebben, laat dat dan ff weten. Kan tot en met zaterdag boodschappen doenquote:
Ja, vrij debiel. Of niet somsquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:42 schreef Nonneke het volgende:
ja pleuren die zomaar alle troep in de glazenkast ?![]()
rare mensen zijn dat toch
Nee, ik haal dan als ik terug kom van de fysio ff lekkere vlaai voor ons, kunnen we lunsjequote:Op woensdag 16 maart 2011 13:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mocht je nog iets nodig hebben, laat dat dan ff weten. Kan tot en met zaterdag boodschappen doen
[..]
Ja, vrij debiel. Of niet soms
Oe ja, vlaaiquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik haal dan als ik terug kom van de fysio ff lekkere vlaai voor ons, kunnen we lunsje
Heb je enig idee bij welk spaarbedrag zoveel punten horen? Ik kan hier mijn saldo niet checken.quote:
Stomme mensen zijn dat, die hem ermee pesttenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mja, maar hij werd er ook wel mee gepest. En dan wordt het toch een stuk minder leuk. Bovendien groeide het ding. En dat is ook niet jofel. Het belangrijkste was natuurlijk dat hij het zelf wilde
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Thessa zit voor de mand met slapende pups te fluisteren :
"Wakker worden , jullie moeten veel drinken, dan groeien jullie snel groter!"
Net even de site bekeken, 't zou zo maar kunnen dat ik er voldoende heb voor minstens één artikel. Of zit je al met Indaha te smoezen via PB?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heb je enig idee bij welk spaarbedrag zoveel punten horen? Ik kan hier mijn saldo niet checken.
Oh heerlijk, wat een leuk kind!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Sjon pikt net zo Thessa dr broodje kaas uit dr jatten.
We moeten hem maar aan iemand anders geven zegt ze![]()
Dus ik vraag aan dr of ze denkt dat dr iemand is die zo een stout hondje zou willen hebben.
Denkt ze lang na...
![]()
![]()
Whahahaha ja, dikke beer he, en wat een verschil tussen die twee ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jeetje..nu zie je pas wat voor megapup het is, zo in haar armen![]()
![]()
Hij word echt 65cm... het max. van de grandequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha ja, dikke beer he, en wat een verschil tussen die twee ook
Nee joh, dan was ie nu wel al een kilo of zo denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hij word echt 65cm... het max. van de grande
Zal wel meer zoals Puchu worden, die is ook wel stevig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Het wordt denk ik wel een stevige beer, geen ranke hond zoals Iza
Jaaaa, bij de volgende ronde ga ik weer wegen, het zal niet veel meer schelen voor ik een kilo aan pups in huis hebquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Ben benieuwd hoeveel hij vandaag weegt. Bijna een pond
Die laatste foto ook, met Noche!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt een heerlijk hondenkind, ongelooflijk hoe lief ze is met die pups ook
Ik heb echt geen flauw idee eigenlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Komen ze als ze ouder worden dan ook steeds meer per dag aan of niet
Die laatste das Diazquote:
Ik zou het werkelijk niet wetenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:47 schreef Barbaaf het volgende:
Heb je enig idee bij welk spaarbedrag zoveel punten horen? Ik kan hier mijn saldo niet checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan het leven toch mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Jaquote:
Moet ondertussen wel een hele grote pet zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:01 schreef Cat22 het volgende:
Elies.![]()
Met de pet rondgaan gaat niet echt helpen he?
*haalt kruiwagen van stal*quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet ondertussen wel een hele grote pet zijn
Tuurlijk denkt hij dat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Misschien denkt die wel dat het een tepel is;p
Maar je was niet net op tijd daar uitgestapt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet ondertussen wel een hele grote pet zijn
Haha oke. Ja ik heb geen verstand van pupsquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk denkt hij dat.
Alle kleintjes hebben zuigebehoefte en zo'n fles is wel lekker en makkelijk om in korte tijd veel melk binnen te krijgen, maar iets meer moeite moeten doen om bij mama uit den tet je eten te krijgen kan erg knus zijn. En dan kun je tussendoor ook nog een half slapend slobbertje doen.Zolang ze elkaar piempjes er niet vanaf zuigen of het schraal wordt zou ik het lekker laten gaan. Weet oh-oh ook wel denk ik.
![]()
Ik heb een dikke rooie kater die met de fles is grootgebracht: grootste hobby is nog steeds om mijn fleece trui af te lebberen. Duidelijk een gevalletje van veel zuigbehoefte wat niet bevredigd werd en daar heeft hij die tic van overgehouden. Ik vind het liev.
Yups, maar dat ontslaat je niet van je verplichtingen van vóór de uitstapquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:17 schreef Barbaaf het volgende:
Maar je was niet net op tijd daar uitgestapt?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:43 schreef ElisaB het volgende:
Ow dear, stront aan den knikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan het leven toch mooi zijnOh Elies...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
![]()
Elies, dat is echt echt vet klote![]()
Vamp, ik zou dr met rust laten en dr in dezelfde ruimte laten als waar het kleintje zit, ik heb geen idee of katten het fijn vinden als je aan de kittens gaat ...
Wij gaan even een rondje wandelen, met de poppenwagen, met Chico en Kees dr in![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Ze wil vooral niet in die ruimte blijven.. * deur wil niet goed dicht daar( ze komttelkens naar beneden gaat zich hier heel tevreden zitten wassen enzo..Komt lekker knuffelen, net of ze niet net een kleintje heeftNo farewell could be the last one.
If you long to meet again...![]()
Probeer of je het kleintje aan haar tepel kunt leggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:37 schreef vamperotica het volgende:
Alsik met r mee loop naar dr kleintje schiet ze me voorbij.. oortjes gespitst op het gepiep... maar dan kijkt ze me aan met een blik van en nu?
Zuigen brengt een hormoon op gang waardoor de moeder rustig blijft.
Je hebt niet het idee dat er nog meer kittens komen en of ze de nageboorte al kwijt is?De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
En als je die doos met dekens beneden zet met kleintje erin? Wel even kijken hoe poes reageert als je aan de kleine zit maar het klinkt alsof ze niet al te beschermend isquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:43 schreef vamperotica het volgende:
Ze wil vooral niet in die ruimte blijven.. * deur wil niet goed dicht daar( ze komttelkens naar beneden gaat zich hier heel tevreden zitten wassen enzo..Komt lekker knuffelen, net of ze niet net een kleintje heeft. Vantevoren even poes zelf flink knuffelen zodat er zo min mogelijk vreemde geur aan het kitten komt helpt
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Ik heb het idee dat ze nog niet klaar is.. buikje voelt bol en strak met bulten.. Net ging ze op dr zij liggen en ging er een siddering door dr lijfjequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Probeer of je het kleintje aan haar tepel kunt leggen.
Zuigen brengt een hormoon op gang waardoor de moeder rustig blijft.
Je hebt niet het idee dat er nog meer kittens komen en of ze de nageboorte al kwijt is?No farewell could be the last one.
Beneden lopen mn kids ook rond.. weet nie tof dat zo verstandig is?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En als je die doos met dekens beneden zet met kleintje erin? Wel even kijken hoe poes reageert als je aan de kleine zit maar het klinkt alsof ze niet al te beschermend is. Vantevoren even poes zelf flink knuffelen zodat er zo min mogelijk vreemde geur aan het kitten komt helpt
No farewell could be the last one.
Zat net met r naast de kamer waar die kleine ligt.. als ze m hoort piepen loopt ze naar de deur en blijft daar zitten met een blik van ik doe net of ik niets hoor...No farewell could be the last one.
probleem: onze poezel Frasier kan niet meer goed eten. wij vermoeden dat er iets in z'n keeltje zit.
het is een klein hoopje miserie![]()
ik ga in elk geval m'n broer verwittigen om een afspraak te maken bij de dierenartsWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Dan zou ik toch maar opschalen en er snel een DA bijhalen, lijkt alsof er meer in zit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze nog niet klaar is.. buikje voelt bol en strak met bulten.. Net ging ze op dr zij liggen en ging er een siddering door dr lijfjeHoeft niet veel te betekenen. moeder zou kunnen horen of een piep betekent "hier ben ik en alles is goed" of "MMAAAAAMMAAAAAquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef vamperotica het volgende:
Zat net met r naast de kamer waar die kleine ligt.. als ze m hoort piepen loopt ze naar de deur en blijft daar zitten met een blik van ik doe net of ik niets hoor...![]()
![]()
"
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Probeer een rustig hoekje te vinden, waarschijnlijk krijgt ze nog meer kittens, het klinkt wel alsof ze deze goed schoon en droog heeft gemaakt. Ik zou de doos met dekentje en kitten dichtbij zetten en dan even afwachten wat er nog komt. Ze kunnen soms een lange pauze hebben tijdens de geboorte.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze nog niet klaar is.. buikje voelt bol en strak met bulten.. Net ging ze op dr zij liggen en ging er een siddering door dr lijfjeDe tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Ga sowieso even bellen zo.. Over moeder maak ik me op zich nie tzo veel zorgen.. die is niet paniekerig of kramperig ofzo.. denk idd dat ze een pauze heeft ... Maar dat kleintje wat ze zo achterlaat....quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar opschalen en er snel een DA bijhalen, lijkt alsof er meer in zit.
[..]
Hoeft niet veel te betekenen. moeder zou kunnen horen of een piep betekent "hier ben ik en alles is goed" of "MMAAAAAMMAAAAA![]()
![]()
"
Als de poes niet zenuwachtig is en geen pijn heeft zou ik niet gelijk met ze naar de DA gaan slepen. Gewoon even afwachten wat er nog komt, als je het ziet "bobbelen"in haar buik, komen er nog kittens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar opschalen en er snel een DA bijhalen, lijkt alsof er meer in zit.
[..]
Hoeft niet veel te betekenen. moeder zou kunnen horen of een piep betekent "hier ben ik en alles is goed" of "MMAAAAAMMAAAAA![]()
![]()
"
Je kunt als je het niet vertrouwd natuurlijk ook even telefonisch met de DA overleggen. Zorg wel dat het kleintje warm ligt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Heb nu dierenarts aan de lijn.. die zegt idd dat er wel pauzes tussen kunnen zitten maar dat dit wel heel lang duurt.. Maar zo lang ze geen langdurige krampen heeft even aanzien...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Als de poes niet zenuwachtig is en geen pijn heeft zou ik niet gelijk met ze naar de DA gaan slepen. Gewoon even afwachten wat er nog komt, als je het ziet "bobbelen"in haar buik, komen er nog kittens.
Je kunt als je het niet vertrouwd natuurlijk ook even telefonisch met de DA overleggen. Zorg wel dat het kleintje warm ligt.
Kleintje inderdaad proberen aan te leggne en ander kittenmelk komen halenNo farewell could be the last one.
Als wij bij dr in de buurt blijven (ex is inmiddels ook thuis ) doet ze t prima.. ze likt t .. laat t bij dr liggen alleen is de ruimte te klein om ook te zien of ze het daadwerkelijk laat drinkenNo farewell could be the last one.
Niet teveel zorgen maken, bij ons heeft er ook weleens twaalf uur tussen kitten 1 en 2 gezeten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef vamperotica het volgende:
Als wij bij dr in de buurt blijven (ex is inmiddels ook thuis ) doet ze t prima.. ze likt t .. laat t bij dr liggen alleen is de ruimte te klein om ook te zien of ze het daadwerkelijk laat drinken
Als de poes zelf nog rustig is en geen pijn heeft en nu het kleintje verzorgd komt het vast goed!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
We zijn nu beneden en mevrouw blijft lekker boven bij dr kleintje.. Ik kan zo alleen nie tin de gaten houden of ze m ook laat drinken, maar volgensdenkt van wel.
Ik kan niet meer toevoegen aan wat Strega zegt. Nu niet teveel gaan slepen want dat is stressvol, maar wel aanleggen en hopen dat het gaat drinken. En anders toch maar naar de DA met poes en kind. Hoe lang geleden kreeg ze kitten 1? Want meer dan 12 uur tussen geboortes in is wel lang. En als ze nog weeën heeft kan dat ervoor zorgen dat ze geen aandacht heeft voor haar kind.
Is het een eerste nestje? Onervaren moedertjes kunnen ook in de war raken.
Als ze het fijn vindt dat je erbij bent zou ik dat nu zeker doen. En met zachte hand dwingen het kleintje te laten drinken. Is het lekker warm, piept het niet teveel en slaapt het rustig? Dna kan het er nog wel even tegen of krijgt stiekem toch mamamelk.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Een voorzichtigequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Niet teveel zorgen maken, bij ons heeft er ook weleens twaalf uur tussen kitten 1 en 2 gezeten.
Als de poes zelf nog rustig is en geen pijn heeft en nu het kleintje verzorgd komt het vast goed!
Ze is nu boven terwijl wij beneden zijn... kitten voelde net wel lekker warm. Ik laat ze maar gewoon lekker met rust.. Kitten piept nu ook niet meerquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan niet meer toevoegen aan wat Strega zegt. Nu niet teveel gaan slepen want dat is stressvol, maar wel aanleggen en hopen dat het gaat drinken. En anders toch maar naar de DA met poes en kind. Hoe lang geleden kreeg ze kitten 1? Want meer dan 12 uur tussen geboortes in is wel lang. En als ze nog weeën heeft kan dat ervoor zorgen dat ze geen aandacht heeft voor haar kind.
Als ze het fijn vindt dat je erbij bent zou ik dat nu zeker doen. En met zachte hand dwingen het kleintje te laten drinken. Is het lekker warm, piept het niet teveel en slaapt het rustig? Dna kan het er nog wel even tegen of krijgt stiekem toch mamamelk.No farewell could be the last one.
Goed plan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ze is nu boven terwijl wij beneden zijn... kitten voelde net wel lekker warm. Ik laat ze maar gewoon lekker met rust.. Kitten piept nu ook niet meer
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik denk ook van wel, wss doet ze het alleen niet als jullie erbij zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef vamperotica het volgende:
We zijn nu beneden en mevrouw blijft lekker boven bij dr kleintje.. Ik kan zo alleen nie tin de gaten houden of ze m ook laat drinken, maar volgensdenkt van wel.
Oh ik hou zo van Thessa![]()
We gingen net een rondje wandelen, de poppenwagen mee, Chico en Kees dr in , en zij maar duwen, zelfs de hangjeugd vond dr stoer![]()
Kwamen we een weggelopen hond tegen ook nog, wij bij die hond blijven terwijl zn baasje thuis de riem ging halen want hij liet zich niet pakken.
En we komen net binnen, is dr een hondenshow op Animal Planet.
Oooooh kijk, een hondenshow!
Binkie is nog geen kampioen, wel bijna!
Dus ik zeg dat Chico wel al kampioen is.
Heb jij Chico kampioen gemaakt?
Wauw!
![]()
En nu eten we noodlesoep
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Ja. Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef Cat22 het volgende:
Als ze het fijn vindt dat je erbij bent zou ik dat nu zeker doen. En met zachte hand dwingen het kleintje te laten drinken. Is het lekker warm, piept het niet teveel en slaapt het rustig? Dna kan het er nog wel even tegen of krijgt stiekem toch mamamelk.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Dat klinkt werkelijk als een heerlijk kind!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk ook van wel, wss doet ze het alleen niet als jullie erbij zijn.
We gingen net een rondje wandelen, de poppenwagen mee, Chico en Kees dr in , en zij maar duwen, zelfs de hangjeugd vond dr stoer![]()
Kwamen we een weggelopen hond tegen ook nog, wij bij die hond blijven terwijl zn baasje thuis de riem ging halen want hij liet zich niet pakken.
Wauw!
![]()
En nu eten we noodlesoep
Bullie is thuis![]()
Is ze ook, en ik ben kieskeurig, ik vind dr bijna geen leuk
( Groucho Marx )![]()
zo gloeiende gloeiende
Kaak chirurg geweest
Nou super ( not)
Volgens hem kunnnen ze niet een gebit plaatsen want ik heb te weinig ruimte tussen de kaken.
Moet ik eerst weer een tandarts zien te vinden
kutzooi![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk ook van wel, wss doet ze het alleen niet als jullie erbij zijn.
Wauw!
![]()
En nu eten we noodlesoep
net een tijdje bij dr gezeten.. ze spint als een malle.. laat t kleintje lekker bij dr liggen.. Kan niet zien of ie ook drinkt, maar ik neem aan van wel... ik hoor af en toe wat gekreun en zeker niet meer dat mama waar ben je gepiep
Kreunen betekent meestal drinken! Dus super!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:42 schreef vamperotica het volgende:
net een tijdje bij dr gezeten.. ze spint als een malle.. laat t kleintje lekker bij dr liggen.. Kan niet zien of ie ook drinkt, maar ik neem aan van wel... ik hoor af en toe wat gekreun en zeker niet meer dat mama waar ben je gepiep![]()
(Voelt altijd weer heel speciaal hé, zo'n poezengeboorte!
Bullie is thuis![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Kreunen betekent meestal drinken! Dus super!![]()
(Voelt altijd weer heel speciaal hé, zo'n poezengeboorte!![]()
had er met mn vorige peos ook 1... Die kreeg ze er alleen niet zelf uit.. werd een keizersnee waarbij er 2 dode katjes de uitgang versperde.. De enige die nog leefde was piep klein... volgens de da te klein voor een voldragen zwangerschap.. Heb 2 dagen met pipetjes melk gegeven en toen is moederlief er in een onbewaakt moment met 1 poot bovenop gaan liggen ( het leek 'echt heel doelbewust) volgende dag was moeder zelf ook dood(ze had hartproblemen bleek bij de controle voor de keizersnee)
Ach ja, triest is dat dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
had er met mn vorige peos ook 1... Die kreeg ze er alleen niet zelf uit.. werd een keizersnee waarbij er 2 dode katjes de uitgang versperde.. De enige die nog leefde was piep klein... volgens de da te klein voor een voldragen zwangerschap.. Heb 2 dagen met pipetjes melk gegeven en toen is moederlief er in een onbewaakt moment met 1 poot bovenop gaan liggen ( het leek 'echt heel doelbewust) volgende dag was moeder zelf ook dood(ze had hartproblemen bleek bij de controle voor de keizersnee)
![]()
Wij hebben het een keer bij een nest Britjes gehad. Blijft zo verdrietig.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Nog iemand binnenkort belangstelling voor de spaarkaart met musicalpunten bij Appie? Tweede kaartje gratis voor "Mary Poppins".De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
quote:![]()
Al wat bekend over het huis en de oude man?De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
ben nu weer thuis.... pfff had liever daar gebleven ex heeft beloofd goed op te letten of er gedronken wordt enz... Mevr wil gewoon alles in de gaten houden... Als ze boven is en ze hoort de voordeur open gaan komt ze naar beneden... Dus denk dat het ook wel goed is dat het er nu lekker rustig is....No farewell could be the last one.
kittens![]()
vind het zo jammer dat ze niet zo klein blijven, met van die kleine boevenkopjes en sprietstaartjes
![]()
Rewimo welke nummers moet Christan nog of is zn boek compleet ?![]()
Je hebt de dierenarts gebeld, dus die is op de hoogte, bij calamiteiten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:26 schreef vamperotica het volgende:
ben nu weer thuis.... pfff had liever daar gebleven ex heeft beloofd goed op te letten of er gedronken wordt enz... Mevr wil gewoon alles in de gaten houden... Als ze boven is en ze hoort de voordeur open gaan komt ze naar beneden... Dus denk dat het ook wel goed is dat het er nu lekker rustig is....
Bullie is thuis![]()
Er zit wat beweging inquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:26 schreef Strega het volgende:
[..]
![]()
Al wat bekend over het huis en de oude man?![]()
![]()
quote:
( Groucho Marx )![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zijwaarts, voorwaarts, achterwaarts.... alle kanten op![]()
![]()
tis best een uitdaging om met een vacuumoor te telefoneren
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Yup... twijfel nog even of ik niet voor de zekerheid wat kittenmelk moet halen... dierenarts is tot 19.30 aanwezig vandaag.. Maar vooralsnog lijkt het de goede kant op te gaan.... Wat ik gezien heb laat ze m gewoon lekker bij zich liggen en likt ze m enzo...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Je hebt de dierenarts gebeld, dus die is op de hoogte, bij calamiteiten.
Lol ik had alleen gedacht dat ze die kleine geen seconde uit het oog zou verliezen zo in het begin...No farewell could be the last one.
Zo tandarts maar zien te roggelen morgen
Ook de scooter morgen maar weer ophalen.
Deed het wat minder was gewoon aan zijn onderhoudsbeurt toe en na alle ellende van van de week
Snaar stuk rollen waren al op
Had ik nu dat de kleppen niet goed stonden.
Ook dat nog.
Maatschappelijk werker gebeld en gezegd dat ik voorlopig niet werk ivm dat ik niet verder rij zo.
Na wat gesteggel kan ik hem laten maken (onderhoudsbeurtje )
Remblokken moesten ook al nieuw
olie was al lekker zwart
dus hij was er hoog nodig aan toe![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zijwaarts, voorwaarts, achterwaarts.... alle kanten op
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Wanneer krijgen we een duidelijke update?
Onze wandeling net![]()
Het weggelopen hondje:
Thessa kijkt goed of ie wel lief is :
En hup weer de lift in![]()
( Groucho Marx )![]()
1 juli?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Wanneer krijgen we een duidelijke update?![]()
Hallo
Vamp, een bevallende poes? Wat leukZo te lezen doet mamapoes het wel goed met het kleintje.
Oh-oh wat een leuke foto's en een leuk kind
Ik ben misselijk en op stage heerst er een buikvirus![]()
![]()
![]()
Dat er werkelijk mensen zijn die een punt maken van het iBood-linkje in de bovenste balk
Of ben ik gek
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Zo van: "Mak an hè, hondje, want anders zet ik jou ook in de kinderwagenquote:"
k las dr net ook wat van, maar ben m nog niet tegen gekomenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef ElisaB het volgende:
Dat er werkelijk mensen zijn die een punt maken van het iBood-linkje in de bovenste balk
Of ben ik gek
aaaah daar, jeetje daar maak je je toch niet druk om
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Welke link?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef ElisaB het volgende:
Of ben ik gek
Thessa![]()
![]()
Van het kind of van de hond?quote:
![]()
Thessa kijkt streng naar die hond want die was met Karel aan het spelen, en Chico kijkt zielsgelukkig want die zat in de buggy![]()
![]()
Ik ga ff wat te eten voor Thessa en mij roggelen, papa moet overwerken
( Groucho Marx )![]()
Oh.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Onze wandeling net![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het weggelopen hondje:
[ afbeelding ]
Thessa kijkt goed of ie wel lief is :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hup weer de lift in![]()
[ afbeelding ]
Welluk ibood- linkje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef ElisaB het volgende:
Of ben ik gek
Ik denk dat ik gewoon snel verhuis en dr zelf hou
( Groucho Marx )![]()
quote:quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef ElisaB het volgende:
Linksboven; net onder het website van het jaar logo
Oh dat! Ik moest twee keer kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Linksboven; net onder het website van het jaar logo. Wat is daar storend aan?
![]()
Ik maak me er in elk geval niet druk om (vind het zelfs nog wel handigquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Ynske het volgende:
k las dr net ook wat van, maar ben m nog niet tegen gekomen
aaaah daar, jeetje daar maak je je toch niet druk om). Maar er zijn dus werkelijk users die er een heul topic over openen in FB. Dat benadert absolute triestheid best wel
Heb er nu ook wel meer vertrouwen in... Had meer verwacht dat ze t als een tijger zou beschermen... En er meer bij zou blijvenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Oognip het volgende:
Hallo
Vamp, een bevallende poes? Wat leukZo te lezen doet mamapoes het wel goed met het kleintje.
Ik ben misselijk en op stage heerst er een buikvirus
You tell me (of vraag het aan de mensen die zitten te zeiken in FBquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:56 schreef Muis006 het volgende:
Oh dat! Ik moest twee keer kijken. Wat is daar storend aan?
)
Geef 'm maar aan mij... Kan 'm afvaltechnisch wel gebruikenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Oognip het volgende:
Hallo
Ik ben misselijk en op stage heerst er een buikvirus![]()
Ik kan echt heul dat ibood-linkje niet vinden!No farewell could be the last one.
Beloof je 'm dan wel te houden? Ik hoef 'm namelijk nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef vamperotica het volgende:
Geef 'm maar aan mij... Kan 'm afvaltechnisch wel gebruiken
Je bent geweldigquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef vamperotica het volgende:
Ik kan echt heul dat ibood-linkje niet vinden!
En nu niet gaan zeggen dat ie je stoort he
Ow bah, wat een drama's zijn dat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Het stoort mequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent geweldig
[ afbeelding ]
En nu niet gaan zeggen dat ie je stoort he![]()
![]()
Hangt heel erg van de poes af. Yoko bracht haar kinderen al van jongs af aan naar mij toe. Keek ik naast mijn stoel: lag daar weer een kitten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Heb er nu ook wel meer vertrouwen in... Had meer verwacht dat ze t als een tijger zou beschermen... En er meer bij zou blijvenMaar goed dat ik haar pas in huis rond liet lopen toen haar kinderen een week of 3 waren.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beloof je 'm dan wel te houden? Ik hoef 'm namelijk nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent geweldig
[ afbeelding ]
En nu niet gaan zeggen dat ie je stoort heIk zat aan de ándere linkerkant te kijken
Monitor andersom zettenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef vamperotica het volgende:
Ik zat aan de ándere linkerkant te kijken
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Je kunt ook niet even weg uit dit topic of er gebeurt wel weer wat
Vamp, wat spannend met het katje, hopelijk gaat het allemaal goed verder.
Asfalt, balen van je kakement
Elies![]()
![]()
Wij hebben weer een stukje Duits Lijntje gedaan en zijn daarna lekker uit eten geweest. Christans pleister is er al af en het wondje ziet er netjes uit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Hadquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hangt heel erg van de poes af. Yoko bracht haar kinderen al van jongs af aan naar mij toe. Keek ik naast mijn stoel: lag daar weer een kitten.Maar goed dat ik haar pas in huis rond liet lopen toen haar kinderen een week of 3 waren.
gesmst hoe het ging... Hij had een doos beneden gezet en daar kitten en moeder in gezet... Moeder sleept kitten meteen weer terug naar boven en ligt nu zelf in de doos
Zou het zo een tijdje van je over nemen.. Zodat je weer wat op kracht kunt komen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Afvaltechnisch mag je mijn aandoening ook wel hebben hoor vamp
Dan zie ik helemaaaaal geen ibood-linkje meerquote:
Rewimo
![]()
Nee, hij voelt zich best goed inmiddels. Maar wel snel moe, daaraan merk je dat ie niet helemaal in orde is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe voelt hij zich voor de rest? nog misselijk?Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Ja, zeg dat. Maar vooral: owwwwww shit....quote:Wat is een Duits Lijntje?quote:Wij hebben weer een stukje Duits Lijntje gedaan en zijn daarna lekker uit eten geweest. Christans pleister is er al af en het wondje ziet er netjes uitMuil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Kokain.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zeg dat. Maar vooral: owwwwww shit....
[..]
Wat is een Duits Lijntje?De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Dacht ik ook aan, maar dat vind ik zo helemaal niets voor Rewimoquote:
Dawazik dusquote:
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail![]()
Rewimo
![]()
Spoorzoeken: het Duitse lijntje (Boxteler Bahn)quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef ElisaB het volgende:
Ja, zeg dat. Maar vooral: owwwwww shit....
Wat is een Duits Lijntje?Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Rewimo
![]()
Neuh, dat soort lijntjes doe ik niet aan. Ik doe niet eens aan de lijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:46 schreef ElisaB het volgende:
Dacht ik ook aan, maar dat vind ik zo helemaal niets voor RewimoMost people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Owwww.... maar dat kan hij ook beter niet doen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hadgesmst hoe het ging... Hij had een doos beneden gezet en daar kitten en moeder in gezet... Moeder sleept kitten meteen weer terug naar boven en ligt nu zelf in de doos
Laat moeder even op dat onhandige plekje (behalve als het echt gevaarlijk is daar) en probeer morgen de doos ietsjes meer toegankelijk neer te zetten. Maar niet meteen naar een andere ruimte! Veel te eng en verwarrend voor haar.
Aha! Leuk!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:48 schreef Rewimo het volgende:
Spoorzoeken: het Duitse lijntje (Boxteler Bahn)Had ik je toch nog goed ingeschatquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef Rewimo het volgende:
Neuh, dat soort lijntjes doe ik niet aan. Ik doe niet eens aan de lijn.
![]()
Ik kom heel even zwaaien en dan ben ik weer off, want ik ben niet echt vrolijk
![]()
Als ik mededelingen mis; sorry ben even niet in de stemming om terug te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Als ik mededelingen mis; sorry ben even niet in de stemming om terug te lezenHe bah Tombo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan me voorstellen dat je gigantisch baalt.![]()
Wat stom op je werk, eerst positief en nu opeens een bak negativiteit?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Rewimo
![]()
Tombo, valt dat even tegen![]()
Wat raar zo'n bericht na dat goede evaluatiegesprekEn kl*** van de bieb zeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
![]()
Als ik mededelingen mis; sorry ben even niet in de stemming om terug te lezenDoor dezelfde persoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit 1 maand in een belhel gewerkt. Ik deed iets blijkbaar niet volgens 1 van de vele regels, komt er zo'n trendy bril met kaalkopje eronder naar me toe:
"Hé, jij, blabalbla opgeheven vingertje"
Ik: "Ik werk voor je, dan kun je op zijn minst mijn naam kennen, en als dat te moeilijk is mag je, gezien het leeftijdsverschil, meneer zeggen".
Uhm.... Moeder laat dr kleintje de hele tijd alleen.. gaat regelmatig kijkenProbleem is dat moeder dus steeds beneden is en af en toe ( regelmatig volgensquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Owwww.... maar dat kan hij ook beter niet doen!Laat moeder even op dat onhandige plekje (behalve als het echt gevaarlijk is daar) en probeer morgen de doos ietsjes meer toegankelijk neer te zetten. Maar niet meteen naar een andere ruimte! Veel te eng en verwarrend voor haar.
bij dr kleintje gaat kijken... Ik ben al aan het bedenken of we geen kruiken meer hebben.... dan ligt ie iig warm als moeders er niet bij is
Regelmatig kijken is al goed, maar meestal zijn ze er zeker 90% van de tijd bij, ook om hem warm te houden inderdaad. En zodat het kind kan drinken. Als je geen kruik hebt kun je ook een flesje vullen met warm water en een handdoek eromheen waar je het kitten tegenaan kunt leggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef vamperotica het volgende:
Uhm.... Moeder laat dr kleintje de hele tijd alleen.. gaat regelmatig kijken
[..]
Probleem is dat moeder dus steeds beneden is en af en toe ( regelmatig volgensbij dr kleintje gaat kijken... Ik ben al aan het bedenken of we geen kruiken meer hebben.... dan ligt ie iig warm als moeders er niet bij is
Ik ga me opdoffen voor mijn eerste restaurantweek ervaring van deze ronde. Eten bij een resto met ster!![]()
Kan hij niet beter boven bij mamma en kind gaan zitten dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Probleem is dat moeder dus steeds beneden is en af en toe ( regelmatig volgensbij dr kleintje gaat kijken... Ik ben al aan het bedenken of we geen kruiken meer hebben.... dan ligt ie iig warm als moeders er niet bij is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl![]()
Lege PET fles (colafles ofzo), handdoek erom en klaar is je McGyverkruik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
GMTA!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Regelmatig kijken is al goed, maar meestal zijn ze er zeker 90% van de tijd bij, ook om hem warm te houden inderdaad. En zodat het kind kan drinken. Als je geen kruik hebt kun je ook een flesje vullen met warm water en een handdoek eromheen waar je het kitten tegenaan kunt leggen.
* Naarquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Regelmatig kijken is al goed, maar meestal zijn ze er zeker 90% van de tijd bij, ook om hem warm te houden inderdaad. En zodat het kind kan drinken. Als je geen kruik hebt kun je ook een flesje vullen met warm water en een handdoek eromheen waar je het kitten tegenaan kunt leggen.smssen gaat....
Goffer... ik wil er naar toe!No farewell could be the last one.
Dat vroeg ik m ook al.. nog geen antwoord gehadquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan hij niet beter boven bij mamma en kind gaan zitten dan?No farewell could be the last one.
Hier liggen de pups gewoon rechtstreeks op de warme fles, want ze kropen telkens tussen de fles en de handdoek in, dus gewoon niet te warm maken en zo dr in pleuren
( Groucho Marx )![]()
![]()
Als ik mededelingen mis; sorry ben even niet in de stemming om terug te lezenGebeurt helaas vaak in zulke organisaties (weet ik uit ervaring).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat je snel iets kunt vinden wat helemaal bij je past!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Rewimo
![]()
Voor wie reisplannen heeft: zondag mag je met het Boekenweekgeschenk weer gratis reizen met de NS
Elisa B de pm is onderweg, maar hij laat zich moeilijk versturen,dus nog even geduld
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
![]()
Als ik mededelingen mis; sorry ben even niet in de stemming om terug te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ontzettend rot!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
hier zijn deze week ook alweer 5 man naar huis gestuurd
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hoe kan dat toch, ze investeren toch tijd om jullie op te leiden en dan sturen ze de mensen weer weg
hier is t zo als je niet past, en niet verbeterd dan is t helaas pindakaasquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef indaha het volgende:
Hoe kan dat toch, ze investeren toch tijd om jullie op te leiden en dan sturen ze de mensen weer weg
maar goed dr zaten ook mensen tussen die gewoon ophingenof zeiden: ik kan u niet helpen, en verder hun mond hielden totdat iemand op hing
![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja dan snap ik het wel, maar Tombo lijkt me echt niet zo eenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier is t zo als je niet past, en niet verbeterd dan is t helaas pindakaas
maar goed dr zaten ook mensen tussen die gewoon ophingenof zeiden: ik kan u niet helpen, en verder hun mond hielden totdat iemand op hing
![]()
mij ook niet, maar k weet wel dat bij plekken waar verkoop plaatsvind men echt heel erg op de targets en scripts zijn, echt klote voor Tombo!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het wel, maar Tombo lijkt me echt niet zo eenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb er ook last vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:35 schreef indaha het volgende:
Elisa B de pm is onderweg, maar hij laat zich moeilijk versturen,dus nog even geduld
Net meneer gebeld... Ze ligt voornamelijk beneden en laat de kleine boven.. gaat af en toe wel even kijken en hij gaat zo ook even boven zitten.
Zit nu te janken hier... ik had er de hele tijd bij gaan zitten namelijk..No farewell could be the last one.
bah, geloof neit dat vinger echt vooruit gaat, steeds t gevoel alsof iemand er met naalden doorheen aan t jassen is
nog 2 daagjes en dan maar eens afwachten wat ze zeggenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Zou ik doen,want ze past perfect bij jou en de hondjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ik gewoon snel verhuis en dr zelf hou
OV brengt je van een plaats waar je niet bent op een tijd die je niet uitkomt naar een plaats waar je niet moet zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:17 schreef Rewimo het volgende:
Voor wie reisplannen heeft: zondag mag je met het Boekenweekgeschenk weer gratis reizen met de NS
* Pagan's visie op het OV, zeker in dunbevolkte streken.Old moderators never die, they just smell that way!
Rewimo
![]()
Maar dat zondag dus wel gratisquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:14 schreef Pagan het volgende:
OV brengt je van een plaats waar je niet bent op een tijd die je niet uitkomt naar een plaats waar je niet moet zijn.
* Pagan's visie op het OV, zeker in dunbevolkte streken.
Ja ik begrijp wat je bedoelt,quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:09 schreef vamperotica het volgende:
Net meneer gebeld... Ze ligt voornamelijk beneden en laat de kleine boven.. gaat af en toe wel even kijken en hij gaat zo ook even boven zitten.
Zit nu te janken hier... ik had er de hele tijd bij gaan zitten namelijk..heeft ze nog steeds maar die ene kitten?
Bah dat duurt wel lang, had je al AB gekregen van de dokter?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:11 schreef Ynske het volgende:
bah, geloof neit dat vinger echt vooruit gaat, steeds t gevoel alsof iemand er met naalden doorheen aan t jassen is
nog 2 daagjes en dan maar eens afwachten wat ze zeggenLeer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
nee, moest eerst nog even aankijken nadat open en dan 3x per dag spoelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Bah dat duurt wel lang, had je al AB gekregen van de dokter?
tis een klein beetje minder dik aan de zijkant, maar verder zie ik geen veranderingToday is life -
Dale Carnegie![]()
FIFO, Fit In or Fuck Off.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier is t zo als je niet past, en niet verbeterd dan is t helaas pindakaas
![]()
In mijn optiek is het niet alleen loon naar werken, maar ook werken naar loon. Als mensen blij moeten zijn met 9 euro BRUTO per uur dan loop je de kans mensen te trekken die niet echt gemotiveerd zijn en dat ook niet zullen worden.
Dan gaat het dus wel ietsjes beter, maar het gaat waarschijnlijk gewoon langzaam.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, moest eerst nog even aankijken nadat open en dan 3x per dag spoelen
tis een klein beetje minder dik aan de zijkant, maar verder zie ik geen verandering![]()
Yup en ze vreet zich achterover, op zich goed lekker veel energie op doen! Ik hoop echt dat ze in die tijd dat ze even bij die kleine gaat kijken dr ook voedt en dat ie zich nu met warme fles goed warm weet te houden!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wat je bedoelt,heeft ze nog steeds maar die ene kitten?
dan moet je doorzoeken naar werk wat je wel bevat, doe ik ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
FIFO, Fit In or Fuck Off.
In mijn optiek is het niet alleen loon naar werken, maar ook werken naar loon. Als mensen blij moeten zijn met 9 euro BRUTO per uur dan loop je de kans mensen te trekken die niet echt gemotiveerd zijn en dat ook niet zullen worden.
ik ben blij dat ik nu werk heb en niet thuis zit, maar een uitdaging is t niet. daar kies ik voor
en ik snap ook dat men eisen heeft waarvan ze willen dat mensen zich aan houden.
laten we wel wezen, t is geen droombaan, voor niemand niet, maar als jij bij de brandweer werkt, eist men ook van je dat je werkt naar de maatstaven die zij eisen en dan ook op die manier de ladder op en afklimt...Today is life -
Dale Carnegie![]()
Mijn laatste ervaring met het OV, ANWB leenauto ingeleverd en enen de bus door de stad nemen naar mijn eigen garage voor ander vervoer.quote:
Nee, meneer, het spijt me, die strippenkaart is niet meer geldig, al een jaar niet meer.
En mijn geld dan wat ik ervoor getaald heb?
Dat had u net zo goed bij Icesave kunnen parkeren, waardeloos, kwijt, op, weg!
En nu dan?
Gewoon, een duur kaartje kopen bij mij, erg onvoordelig, maar de dichtstbijzijnde strippenkaartwinkel is net zo ver weg.![]()
*zucht*Old moderators never die, they just smell that way!
dat misschien wel, maar ik vind t nogal stug dat als iemand aangeeft al een week aan t sukkelen te zijn, waarbij al gespoeld is 2x per dag (lees vanaf maandag tm dinsdag, snee is zondag gebeurd)
dan vind ik t raar om alsnog terug te sturen om door te gaan met spoelen.
dit is vrijdag echt niet inene over, dus dan moet ie alsnog die ab geven
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Tadaaaaaaa![]()
Weten jullie gelijk allemaal waar ik het állerliefste onder slaap
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef ElisaB het volgende:
Tadaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Rewimo
![]()
Die is leuk
Flanel-katoen... Picture het met de electrische deken op standje 5: alsof je in een warm bad staptquote:
Ja, ze hadden er van mij alleen geen haakwerkjes op hoeven naaien, want dat worden in de was nogal harde bonkjes en dat is op je kussen niet zo lekker. Dus die heb ik er professioneel afgekniptquote:
heerlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Flanel-katoen... Picture het met de electrische deken op standje 5: alsof je in een warm bad stapt
ik sliep vroeger alleen maar onder Flanel-Katoen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik zit nu op 100% WIA, dit was vroegah! Maar idd, de mensen zien het als een noodzakelijk kwaad, een tussenstop. De kachel moet branden maar het werk betaald slecht en interesseert me geen bal, dat is vaak de werkhouding. Iets waar werkgevers zelf in mijn ogen ook debet aan zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je doorzoeken naar werk wat je wel bevat, doe ik ook.
ik ben blij dat ik nu werk heb en niet thuis zit, maar een uitdaging is t niet. daar kies ik voor
en ik snap ook dat men eisen heeft waarvan ze willen dat mensen zich aan houden.
laten we wel wezen, t is geen droombaan, voor niemand niet, maar als jij bij de brandweer werkt, eist men ook van je dat je werkt naar de maatstaven die zij eisen en dan ook op die manier de ladder op en afklimt...
AFK voor nu.
Hij is besteldquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef ElisaB het volgende:
Tadaaaaaaa![]()
[ afbeelding ].
Ik ga even bouwval gezocht bekijken tot later
Zo, toen vloog internet er ook nog uitIk heb zelf het idee dat ze me eigenlijk niet door mn proeftijd wilden laten komen
Alleen degene die toen dat andere meisje ontslagen heeft was vorige week op vakantie dus ik ben beoordeeld door een ander... En nu is hij terug van vakantie en krijg ik ineens dit
En ja, ik ben waarschijnlijk te lief, ik ram de mensen niet dingen door hun strot die ze niet willen
Ik ga maar weer zoeken
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Arme tombo, ik las hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Zo, toen vloog internet er ook nog uitIk heb zelf het idee dat ze me eigenlijk niet door mn proeftijd wilden laten komen
Alleen degene die toen dat andere meisje ontslagen heeft was vorige week op vakantie dus ik ben beoordeeld door een ander... En nu is hij terug van vakantie en krijg ik ineens dit
En ja, ik ben waarschijnlijk te lief, ik ram de mensen niet dingen door hun strot die ze niet willen
Ik ga maar weer zoeken
![]()
Stomme mensen![]()
![]()
![]()
Ligt eraan waarnaarquote:
Ja, huftersquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Arme tombo, ik las het![]()
Stomme mensen![]()
Als iemand nog een baantje voor me weet?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I cant remember a word you were saying![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
bij ons zoeken ze nog mensenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, huftersAls iemand nog een baantje voor me weet?
gezellige sfeer, geen pushgesprekken alleen info doorgeven
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Eerlijk gezegd siert dat je alleen maar!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar weer zoeken
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BeideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is zeker een beetje uit de buurt voor me, of niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij ons zoeken ze nog mensen
gezellige sfeer, geen pushgesprekken alleen info doorgeven
(zo nee; pm please?)
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben pas over een half jaar jarig-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd siert dat je alleen maar!
Ik had laatst een demente man aan de lijn die steeds maar zei dat hij het allemaal niet wist, die had ik zo kunnen "scoren", maar dat doe ik dus nietLiever werkloos dan
Dat siert je inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had laatst een demente man aan de lijn die steeds maar zei dat hij het allemaal niet wist, die had ik zo kunnen "scoren", maar dat doe ik dus nietLiever werkloos dan
maar das ook het kutte en de pure willekeur van het werk natuurlijk. Je kan er nog zó goed in zijn maar als je altijd stugge 'klanten' treft verkoop je niks.
En je collega die er miss niks van bakt treft wat ja-knikkers of lult wel die demente man er in en 'scoort'.![]()
Ja, en ik word er ook chagrijnig van dat ik elke week wel een collega krijg die zegt "dat gesprek had je goed voorbereid, ik kon hem zo inkoppen adhv je notitie"quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat siert je inderdaadmaar das ook het kutte en de pure willekeur van het werk natuurlijk. Je kan er nog zó goed in zijn maar als je altijd stugge 'klanten' treft verkoop je niks.
En je collega die er miss niks van bakt treft wat ja-knikkers of lult wel die demente man er in en 'scoort'.Een mevrouw zei zelfs; "ja, dat had 'tombo' al uitgelegd, ik wil alleen zeggen dat ik het wel doe
Maar dat telt dan weer niet
Ach weet je, als ik weer werkloos ben kan ik altijd terugvallen op mn ouders dus het is niet heel dramatisch, maar ik baal er vandaag gewoon flink van
Snap ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik word er ook chagrijnig van dat ik elke week wel een collega krijg die zegt "dat gesprek had je goed voorbereid, ik kon hem zo inkoppen adhv je notitie"Een mevrouw zei zelfs; "ja, dat had 'tombo' al uitgelegd, ik wil alleen zeggen dat ik het wel doe
Maar dat telt dan weer niet
Ach weet je, als ik weer werkloos ben kan ik altijd terugvallen op mn ouders dus het is niet heel dramatisch, maar ik baal er vandaag gewoon flink vanMaar goed, je bent er gewoon te lief voor. Als je soms de verhalen hoort over telefonische verkoop (die nu toch ook wel deels bevestigt worden) dan is het haast 21e eeuws slavendrijven
![]()
![]()
Wel lang geleden dat ik te lief was ergens voorquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snap ikMaar goed, je bent er gewoon te lief voor. Als je soms de verhalen hoort over telefonische verkoop (die nu toch ook wel deels bevestigt worden) dan is het haast 21e eeuws slavendrijven
![]()
ik vind t zelfs zo knap dat Tombo dat werk kan doen, ik zou daar gewoon niet voor mezelf mee op een lijn kunnen komen omdat t tegen mn gevoel ingaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snap ikMaar goed, je bent er gewoon te lief voor. Als je soms de verhalen hoort over telefonische verkoop (die nu toch ook wel deels bevestigt worden) dan is het haast 21e eeuws slavendrijven
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb het ooit één week gedaan, dat werk. Verschrikkelijk zeg.Stay with me, let's just breathe.
The space that's in between
Insane and insecure...
Gadver Tombo, wat kut zeg!![]()
Maar goed, er komt ongetwijfeld wel iets anders op je pad en anders gaan we hier in F&F wel massaal kindjes Fokken en mag jij oppassen![]()
En dat van die bieb is dubbelkutkut
Spreek even lekker voor jezelf, jijquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
The space that's in between
Insane and insecure...
Gadver Tombo, wat kut zeg!![]()
Maar goed, er komt ongetwijfeld wel iets anders op je pad en anders gaan we hier in F&F wel massaal kindjes Fokken en mag jij oppassen![]()
En dat van die bieb is dubbelkutkut
Tombo![]()
Ik ga zo maar naar bed denk ik, heb vannacht van 07.15 tot 07.55 uur geslapen
Bink was ziek. Hele nacht mee bezig geweest. Verslikte zich steeds heel raar, heel raspend adem halen, neus zat helemaal dicht dus met bek open ademen steeds.
Nu gaat het beter. Alleen staan we allebei op omvallen, Bink en ik, zij heeft ook maar drie kwartier geslapen, dus zo lekker een extra lang tukkie doen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: