wat is er krokant dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt beter
Nou ja, ik heb ook wel een soort van Krokante Lunch nu
Hoho! Dat is mijn taakquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart schopt tegen de computer en printer van ST.
Opgelost?.
Ik heb net een bamisateschijf opquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu heb ik godsgruwelijke zin in een kroket![]()
Ik ben impulsief vandaag, merk je het?
Grrrrrrr... Ik ben blij dat ik geen frituurpan hebquote:
Schup mart dan maarquote:
Ja! Mooi, met bijpassende portemonnee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grrrrrrr... Ik ben blij dat ik geen frituurpan heb
Had je gempgd en m'n nieuwe tas gezien?![]()
![]()
neem je de pan mee naar mij?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:21 schreef DaMart het volgende:
Nu krijg ik ook snacktrek... nou ja, vanavond de frituurpan maar aanslingeren voor het diner dan.
Neequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja! Mooi, met bijpassende portemonnee.
Maar had je dat wel nodig, jongedame?
Lekker man! Pittige bamischijf met ingebouwde satesaus.quote:
Dan ben ik half zeven thuis en negen uur of zo bij jou... dat schiet niet opquote:
TU Eindhoven, kantine Laplacegebouw.quote:
Dan loop ik wel naar de snackbarquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben ik half zeven thuis en negen uur of zo bij jou... dat schiet niet op.
Maar je mag wel naar mij komen hoor.
Succesquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:26 schreef Muck het volgende:
Ik ga mijn vriendjes van het UWV eens met een bezoekje vereren![]()
O, andere keer danquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan loop ik wel naar de snackbar![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
neem je de pan mee naar mij?![]()
[..]
NeeMaar ik kon me niet bedwingen
Er blijft dus nog genoeg te schuppen over voor jequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:26 schreef Muck het volgende:
Je doet je sig ook echt weer eer aan vandaag he... dat is al lang besprokenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Heb je nu wel een portemonnee over voor een man die er dringend een nodig heeft? Misschien wil hij ook nog een tas bij
Kun je ertegen schuppen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:26 schreef Muck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |