ehm, dan scheld je ehm nee... Kun je geen vechtspel doen?quote:
Ja, het moet natuurlijk tpoic zijnquote:
Belachelijkquote:
ik heb de hele begin gemist.quote:
Ben ik te jong voorquote:
manager op zijn kin hoeken, ontslag op staande voetquote:
Bepaalde tijd is anders dan onbepaalde tijd en vakantiedagen opmaken...quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb de hele begin gemist.
maar ik had het zelfde bij mijn vorige werkgever.
Uiteindelijk bleek dat dat wel kon omdat ik een bepaalde tijds contract had
Als ik eerder weg wou gaan koste het me ook maand salaris tot de tijd dat ik eigenlijk weg kon daar.
Ben verkouden, jaquote:
quote:
Dus alsnog foutquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, het moet natuurlijk tpoic zijn
[..]
jah idd, heb begin situatie niet meegemaaktquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bepaalde tijd is anders dan onbepaalde tijd en vakantiedagen opmaken...
ik ga zo wel even schieten ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ehm, dan scheld je ehm nee... Kun je geen vechtspel doen?
Jawel. Het is namelijk tpoic /madquote:
geod tpoic, puicke TT, peoike en pomper /madquote:
Begrijpelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ben echt furieus nu. Eerst vragen of ik niet eerder weg kan en nu dit gekut. Ik smijt niet graag ziektes. Maar ik wens wat mensen een nucleaire rookwolken toe
jah inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ben echt furieus nu. Eerst vragen of ik niet eerder weg kan en nu dit gekut. Ik smijt niet graag ziektes. Maar ik wens wat mensen een nucleaire rookwolken toe
Zo is het maar netquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:58 schreef Muck het volgende:
[..]
geod tpoic, puicke TT, peoike en pomper /mad
ook het einde van je dienstverband gaat in dezelfde stijlquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:58 schreef Pheno het volgende:
Jaquote:
ik heb geen eens een kroket hierquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
* MPG geeft toek wat mosterd. Als ie zn kroket op heeft.
Nu heb ik godsgruwelijke zin in een kroketquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
mag ik wat mosterd bij mijn kroket?
En ze hadden het al goedgekeurd, toch? Misschien nog even met deze artikelen smijten:quote:
Als er echt gewichtige redenen waren, hadden ze het niet moeten goedkeuren. En nu kunnen ze het alleen nog wijzigen in overleg met jou.quote:Artikel 7:638 BW
5.De werkgever kan, indien daartoe gewichtige redenen zijn, na overleg met de werknemer, het vastgestelde tijdvak van de vakantie wijzigen. De schade die de werknemer lijdt ten gevolge van de wijziging van het tijdvak van de vakantie, wordt door de werkgever vergoed.
6.De werkgever is verplicht de werknemer de resterende aanspraak op vakantie in dagen of uren te verlenen, tenzij gewichtige redenen zich daartegen verzetten.
Op een wit bolletjequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu heb ik godsgruwelijke zin in een kroket![]()
Ik ben impulsief vandaag, merk je het?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
blijf dan maar in bed liggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:
Nee, ik ga denk ik even winkelenquote:
kan, bij niet op het moment, eerder een Kroket Slow Chat, als ik de laatste berichten bekijk...quote:
jaquote:
Gereageerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:07 schreef Toekito het volgende:
Muck NOS zoekt jou op twitter! iemand die bijna alleen maar moe is
Dat klinkt beterquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan, bij niet op het moment, eerder een Kroket Slow Chat, als ik de laatste berichten bekijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |