wat is er krokant dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt beter
Nou ja, ik heb ook wel een soort van Krokante Lunch nu
Hoho! Dat is mijn taakquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart schopt tegen de computer en printer van ST.
Opgelost?.
Ik heb net een bamisateschijf opquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu heb ik godsgruwelijke zin in een kroket![]()
Ik ben impulsief vandaag, merk je het?
Grrrrrrr... Ik ben blij dat ik geen frituurpan hebquote:
Schup mart dan maarquote:
Ja! Mooi, met bijpassende portemonnee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grrrrrrr... Ik ben blij dat ik geen frituurpan heb
Had je gempgd en m'n nieuwe tas gezien?![]()
![]()
neem je de pan mee naar mij?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:21 schreef DaMart het volgende:
Nu krijg ik ook snacktrek... nou ja, vanavond de frituurpan maar aanslingeren voor het diner dan.
Neequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja! Mooi, met bijpassende portemonnee.
Maar had je dat wel nodig, jongedame?
Lekker man! Pittige bamischijf met ingebouwde satesaus.quote:
Dan ben ik half zeven thuis en negen uur of zo bij jou... dat schiet niet opquote:
TU Eindhoven, kantine Laplacegebouw.quote:
Dan loop ik wel naar de snackbarquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben ik half zeven thuis en negen uur of zo bij jou... dat schiet niet op.
Maar je mag wel naar mij komen hoor.
Succesquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:26 schreef Muck het volgende:
Ik ga mijn vriendjes van het UWV eens met een bezoekje vereren![]()
O, andere keer danquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan loop ik wel naar de snackbar![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
neem je de pan mee naar mij?![]()
[..]
NeeMaar ik kon me niet bedwingen
Er blijft dus nog genoeg te schuppen over voor jequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:26 schreef Muck het volgende:
Je doet je sig ook echt weer eer aan vandaag he... dat is al lang besprokenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Heb je nu wel een portemonnee over voor een man die er dringend een nodig heeft? Misschien wil hij ook nog een tas bij
Kun je ertegen schuppen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:26 schreef Muck het volgende:
sterktequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:26 schreef Muck het volgende:
Nee?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, andere keer dan.
Je weet dat je zondag gratis kan treinreizen met het boekenweekgeschenk?.
Ze waren zo mooiquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Heb je nu wel een portemonnee over voor een man die er dringend een nodig heeft? Misschien wil hij ook nog een tas bij
Als je geen tas had gekocht, had je een boek kunnen kopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee?Maar ik heb geen boekenweekgeschenk
![]()
Is toch anders, je spullen proberen in een boek te proppenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je geen tas had gekocht, had je een boek kunnen kopen![]()
Whehe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze waren zo mooi![]()
En zei inderdaad al dat ie mijn bloemetjesportemonnee vast niet kon waarderen
Dus we gaan wel naar de hema en zoeken een mannelijke versie uit
![]()
Is toch ook lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn boterhammen met pindakaas en pasta
dank je MD maar was zelf vandaag ook wat laterquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
Trev, eetse...
ik ga vandaag eens op tijd soep halen
Ik had twee boterhammen met pepersalami, twee met vruchtenstroop en 2 met kaas en salami uit de ovenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn boterhammen met pindakaas en pasta
Klinkt ook lekker, vooral dat laatstequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had twee boterhammen met pepersalami, twee met vruchtenstroop en 2 met kaas en salami uit de oven
holyquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had twee boterhammen met pepersalami, twee met vruchtenstroop en 2 met kaas en salami uit de oven
dan koop je een boekquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee?Maar ik heb geen boekenweekgeschenk
![]()
Het smaakte eigenlijk allemaal welquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klinkt ook lekker, vooral dat laatste
Ik eet altijd zoveel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
holyHad je honger?
Ik heb aan 1 waldkornbol met kaas wel even genoeg
ik wil jouw metabolismequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het smaakte eigenlijk allemaal wel
[..]
Ik eet altijd zoveel.
Sterker nog, ik heb nu nog steeds trek
Laat ik maar wijselijk mijn mond dicht houdenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
holyHad je honger?
Ik heb aan 1 waldkornbol met kaas wel even genoeg
Fijn dat het gesmaakt heeftquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het smaakte eigenlijk allemaal wel
[..]
Ik eet altijd zoveel.
Sterker nog, ik heb nu nog steeds trek
mja.. maar jij ...quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat ik maar wijselijk mijn mond dicht houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Daar zitten best ook nadelen aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |