wat zijn dubieuze debiteuren??quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef PeZu het volgende:
ik werk op de afdeling dubieuze debiteuren van de belasting dienst, iedereen haat ons
is dat pand waar vroeger het abn logo in het gras stond?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:43 schreef Solique het volgende:
[..]
OK, werk zelf in A'dam in het hoofdgebouw.
daar moet hij ook wel eens heenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:43 schreef Solique het volgende:
[..]
OK, werk zelf in A'dam in het hoofdgebouw.
sodeju, dat is nogal watquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor... 21 kilo nuJe herkent me niet meer
Dit weekend zullen er vast foto's gemaakt worden
Uhm, denk het.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is dat pand waar vroeger het abn logo in het gras stond?
Geniet er van.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar moet hij ook wel eens heen
Ik heb nog geen pauze genomen
Dus ik ben even weg
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor... 21 kilo nuJe herkent me niet meer
Dit weekend zullen er vast foto's gemaakt worden
sterkte..quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:47 schreef Barreltje het volgende:
godver de klote ITers!
we hebben sinds kort "de nieuwe office" .. (van microsoft weet ik het welke versie)
maar nu doet in de codumenten die ik in het documentatie controle systeem opgeslagen heb de equations het niet meer
dus nu moet ik in een leeg document die equations typen en dan copy-pasten naar m'n huidige document..
gelukkig hoef ik maar 26 formules
LOS het even op jah!
* wel.o.k loopt even een ommetjequote:Op woensdag 16 maart 2011 13:47 schreef Barreltje het volgende:
godver de klote ITers!
we hebben sinds kort "de nieuwe office" .. (van microsoft weet ik het welke versie)
maar nu doet in de documenten die ik in het documentatie controle systeem opgeslagen heb de equations het niet meer
dus nu moet ik in een leeg document die equations typen en dan copy-pasten naar m'n huidige document..
LOS het even op jah!
is niet echt over nagedacht danquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:47 schreef Barreltje het volgende:
godver de klote ITers!
maar nu doet in de documenten die ik in het documentatie controle systeem opgeslagen heb de equations het niet meer
LOS het even op jah!
dat zijn die pipo's hier ook aan het doen..quote:
allemaal het zelfde ook die IT-ersquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat zijn die pipo's hier ook aan het doen..
echt.. als m'n computer een week alles zou doen wat ie moet doen....
dan kan ik 5 uur meer fok1en ehmm werken
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat zijn die pipo's hier ook aan het doen..
echt.. als m'n computer een week alles zou doen wat ie moet doen....
dan kan ik 5 uur meer fok1en ehmm werken
dat is ook wel gedaan hoor ..quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is niet echt over nagedacht dan
als wij hier nieuwe versies uitrollen wordt het eerst op de afdeling getest. Dan per afdeling wordt er iemand uitgekozen die mag testen.
en daarna wordt het pas uitgerold
aah ok, verklaart al welquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat is ook wel gedaan hoor ;0
het wordt wereldwijd uitgerlod dus lijkt me sterk dat eea niet getest is
maar goed.. niet iedereen gebruikt hetzelfde documentatie systeem.. al wil men daar wel naar toe
het bijlkt uit onderzoek dat niemand daar oplet en automatisch het goede leest.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:53 schreef Barreltje het volgende:
ik moet leren om de letters in de juitse volgoorde in te typen
edit : Fail!![]()
relaxt op de bank met een goed boek!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat hebben we ook weer overleefd.. Nu ff een uurtje niks doen
flitserquote:
je valt in herhaling..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |