creme fraichequote:Op woensdag 16 maart 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
ja hoi kookroom of creme fraiche in een quiche??
ik kan niet koken, dus geen ideequote:Op woensdag 16 maart 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
ja hoi kookroom of creme fraiche in een quiche??
rabo rulesquote:
heb ik ook gezetenquote:
ik ken alleen kipling en dat is een tassrnmerk...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vertel MD even wat een kipli is
en creme fraiche
* Crazy-M heeft een abn accountquote:
hmm ik heb geen moeilijkheden met abn, werkt allemaal lekker en snel enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bankier zelf bij de rabo, zegt dat genoeg?
Andere concurrentquote:
13,5 jaar zit ik hier alweer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook gezetenmaar die nieuwe hoofdkantoren werden zo warm
doe ik mijn werk toch goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm ik heb geen moeilijkheden met abn, werkt allemaal lekker en snel enzo
Lekker vooruitzichtquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
13,5 jaar zit ik hier alweer.
Wordt tijd voor iets nieuws, maar weet niet wat
Ach er wordt toch iemand ontslagen per 1 juli, en grote kans dat ik dat word
denk hetquote:
Als wij in hetzelfde pand zouden zitten dan helemaal.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, collega, wij doen nog zaken met elkaar
Ik vind het nog geen eens zo heel ergquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht![]()
wat zou je willen doen dan?
Mijn collega der man werkt in Rotterdam geloof ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Als wij in hetzelfde pand zouden zitten dan helemaal.
Goed hoor... 21 kilo nuquote:
OK, werk zelf in A'dam in het hoofdgebouw.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn collega der man werkt in Rotterdam geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |