Schei toch uit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
TS VERSPREID VIRUSSEN VERBAN HEM NAAR DE BRANDENDE KERKER
Welnee, joh. Ik zet het plaatje gewoon weer in de OP. Ik heb verder niemand gehoord die er een virus van op de computer heeft gekregen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Wees voorzichtig mensen, dit topic kan uw computer schaden
Ja, omdat ik iedereen op tijd gewaarschuwd heb. Ik zal het maar niet doen, om meer claims te voorkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Welnee, joh. Ik zet het plaatje gewoon weer in de OP. Ik heb verder niemand gehoord die er een virus van op de computer heeft gekregen.
Het scheelde niet veel inderdaad. Dank je.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, omdat ik iedereen op tijd gewaarschuwd heb. Ik zal het maar niet doen, om meer claims te voorkomen.
Geen dank man. Staat het plaatje trouwens weer in de OP? Dan mijd ik de 1e pagina.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel inderdaad. Dank je.
quote:
Raar hoor. Hier gebeurt helemaal niets als ik de OP bekijk:quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Staat het plaatje trouwens weer in de OP? Dan mijd ik de 1e pagina.
Ik durf niet meer te kijken. Mijn pc is veel waard.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Geen dank man. Staat het plaatje trouwens weer in de OP? Dan mijd ik de 1e pagina.
En weer imgur, hè?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Raar hoor. Hier gebeurt helemaal niets als ik de OP bekijk:
[ afbeelding ]
DOE NOU ES FF NORMAAL MAN!! DIT ZIJN TOCH GEEN GRAPPEN MEER.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Raar hoor. Hier gebeurt helemaal niets als ik de OP bekijk:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef Ketchupknul het volgende:
En weer imgur, hè?
Moet ik weer die virusscanner draaien.
Ik laat toch zien met mijn screenshot dat er niets gebeurt bij het bekijken van de OP ft. pagina 1!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
DOE NOU ES FF NORMAAL MAN!! DIT ZIJN TOCH GEEN GRAPPEN MEER.
Dan moet je je virusscanner eens updaten. Dat plaatje had bij mij bijna een achterdeur geïnstalleerd waardoor de buren zo via de tuin mijn huis binnen konden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:09 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik laat toch zien met mijn screenshot dat er niets gebeurt bij het bekijken van de OP ft. pagina 1!
Dit, echt ditquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan moet je je virusscanner eens updaten. Dat plaatje had bij mij bijna een achterdeur geïnstalleerd waardoor de buren zo via de tuin mijn huis binnen konden.
Ik heb juist een goede up-to-date virusscanner. Zelfs te zien in dat screenshot, lol.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Dan moet je je virusscanner eens updaten.
Waar dan? Niks te zien.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb juist een goede up-to-date virusscanner. Zelfs te zien in dat screenshot, lol.
Oh, die was laatst nog in zo'n test gekeurd als "Niet zo goed". Ik zou even updaten naar AVG.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Het meest linker icoontje rechtsonder; dat groene huisje.
Op woensdag 16 maart 2011 17:21 schreef luckass het volgende:
zeg dat dan eerder, kan ik weer en nwe instrall doen, hel pc naar de mallemoer door die sociosquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
NIET OP KLIKKEN!!
dat wil die juist
Welnee. Ik gebruik MSE al sinds ik deze Intel Core i7, 12 GB RAM heb (ca. 14 maanden). Ik heb nooit, maar dan ook nooit last van `virussen´ om mijn computer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Oh, die was laatst nog in zo'n test gekeurd als "Niet zo goed". Ik zou even updaten naar AVG.
Hij herkent de nieuwe dan ook niet. Updaten dus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Welnee. Ik gebruik MSE al sinds ik deze Intel Core i7, 12 GB RAM heb (ca. 14 maanden). Ik heb nooit, maar dan ook nooit last van `virussen´ om mijn computer.
12 gb ramm pure nonsens, totaal overbodig wat een kul zeg, als je dat hebt dan je goed verkeerd bezigquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Welnee. Ik gebruik MSE al sinds ik deze Intel Core i7, 12 GB RAM heb (ca. 14 maanden). Ik heb nooit, maar dan ook nooit last van `virussen´ om mijn computer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |