Neuh, je weet dat ik je pavlov-reacties zoals in dit topic weer ( sowieso pinnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:46 schreef Socios het volgende:
[..]
En daar `geniet´ jij van ofzo? Samen met die users die deze fabels de wereld in geholpen hebben? Het is gewoon van de zotte.
Of het wel of niet waar is laat ik nu even in het midden. Maar dat je zo bekend staat is gewoon zo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:46 schreef Socios het volgende:
[..]
En daar `geniet´ jij van ofzo? Samen met die users die deze fabels de wereld in geholpen hebben? Het is gewoon van de zotte.
Bij Socios denk ik aan trein spottenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedereen weet heus wel dat `het´ niet waar is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Of het wel of niet waar is laat ik nu even in het midden.
Dat weiger ik toe te staan.quote:Maar dat je zo bekend staat is gewoon zo..
Wat jij niet weet is dat de rest allemaal fapt op jouw foto'squote:Op woensdag 16 maart 2011 15:58 schreef kwiwi het volgende:
Mensen die haten op Socios
De rest heeft als enige hobby FOK!ken en fappen op een donkere zolderkamer, dus waar hebben we het eigenlijk over
Wat niet weet dat niet deert.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat jij niet weet is dat de rest allemaal fapt op jouw foto's
Dankjewel kwiwi. Jij bent tenminste een toffe user.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:58 schreef kwiwi het volgende:
Mensen die haten op Socios
De rest heeft als enige hobby FOK!ken en fappen op een donkere zolderkamer, dus waar hebben we het eigenlijk over
Die vlieger gaat nu niet meer op hehehehehehehehehehehequote:
En weer op reageren hoor, lulloquote:
Te laat.quote:
Ik lig er alsnog niet wakker vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vlieger gaat nu niet meer op hehehehehehehehehehehe
Negeren werkt nog altijd het bestequote:
Pertinent niet waar.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef kwiwi het volgende:
In ieder geval... Dit topic hielp mij van 450 java 'updates' af, dat was echt fantastisch!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef kwiwi het volgende:
In ieder geval... Dit topic hielp mij van 450 java 'updates' af, dat was echt fantastisch!
geseponeerd.quote:
Te laat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef Ezio het volgende:
Socios topic, ik meld me even voor de onvermijdelijke shitstorm.
Whehe, jij was toch die kneus die altijd met AP op MSN zatquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:53 schreef 9611Niels het volgende:
MSN__! Uberhaupt 'sociale' programma's en websites
IRL contact is veel beter
Ik zie het net, wat een achterlijke gladiool is het ookquote:
Schei toch uit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
TS VERSPREID VIRUSSEN VERBAN HEM NAAR DE BRANDENDE KERKER
Welnee, joh. Ik zet het plaatje gewoon weer in de OP. Ik heb verder niemand gehoord die er een virus van op de computer heeft gekregen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Wees voorzichtig mensen, dit topic kan uw computer schaden
Ja, omdat ik iedereen op tijd gewaarschuwd heb. Ik zal het maar niet doen, om meer claims te voorkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Welnee, joh. Ik zet het plaatje gewoon weer in de OP. Ik heb verder niemand gehoord die er een virus van op de computer heeft gekregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |