Socios?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, maar mijn computer is nou wel kapot. Mag ik jou de rekening sturen voor de reparatie?
- Verstuurd vanaf mijn HTC
Die melding krijg ik heel nooit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:31 schreef Socios het volgende:
onderstaande mededeling van Windows 7 ft. Java:
(screenshot verwijderd i.v.m. `virus´)
Wat doe jij hier dan??quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:53 schreef 9611Niels het volgende:
MSN__! Uberhaupt 'sociale' programma's en websites
IRL contact is veel beter
Nieuwe admin, of ben je aan het solliciteren naar een admin functie??quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:27 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Poging tot veranderen van het onderwerp. Nietig verklaard. Discussies over besturing-systemen dienen vervolgt te worden in een ander subfora in het bijbehorende sub-topic.
Idd, wat doet gij hier dan ? Tevens citeer ik;quote:
Men hoort zichzelf niet tegen te spreken.quote:
Geen van beide. Discussies met Meneer Socios, beter bekend als ''treinen-rukker'', dienen gevoerd te worden in ABN. Dit om wederzijdse meningen beter te weerleggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:47 schreef Ivotje het volgende:
Nieuwe admin, of ben je aan het solliciteren naar een admin functie??
Dit vind ik best een beledigende opmerking, financieel heb ik het niet zo breed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat gaat te ver, hoor. Je kan ook voor een degelijke computer zorgen.
Zo sta ik helemaal niet bekend.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:58 schreef Cake-Man het volgende:
Meneer Socios, beter bekend als ''treinen-rukker'',
Correctie, je zou zo niet bekend willen staan.quote:
Bewijs van de `virusaanval´ dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit vind ik best een beledigende opmerking, financieel heb ik het niet zo breed.
Wat begrijp je niet uit die post?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Correctie, je zou zo niet bekend willen staan.
Ik snapte alles, jij snapt het niet. Je staat wel zo bekend namelijkquote:
Bij deze dus wel!! Maar blijf het wel raar vinden dat je zelf zegt vrienden zoek je op buiten i-net enz. Terwijl dit jou gegevens zijn hier:quote:
Pertinent niet waar. Zo zou jij het graag zien met je heksenjacht op mij. Stop daar onmiddellijk mee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik snapte alles, jij snapt het niet. Je staat wel zo bekend namelijk. Forumbreed
.
FOK! heeft niets te maken met wel of geen vrienden IRL.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:34 schreef Ivotje het volgende:
Bij deze dus wel!! Maar blijf het wel raar vinden dat je zelf zegt vrienden zoek je op buiten i-net enz. Terwijl dit jou gegevens zijn hier:
laatste bezoek: 11 seconden geleden.
aantal posts: 36511 (gemiddeld 23 per dag)
Ik zeg, zeg dan niets!!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar. Zo zou jij het graag zien met je heksenjacht op mij. Stop daar onmiddellijk mee.
Nee hoor, niets met mij te maken. Ik zeg nergens dat jij een treinrukker bent, zal ik ook nooit zeggen. Ik bevestig alleen even dat je zo 100% zeker bekend staat op FOK!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar. Zo zou jij het graag zien met je heksenjacht op mij. Stop daar onmiddellijk mee.
Okay, dat scheelt dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg nergens dat jij een treinrukker bent, zal ik ook nooit zeggen.
Komt door die pure laster die verspreid wordt door een aantal infantiele users. Het berust niet op waarheden.quote:Ik bevestig alleen even dat je zo 100% zeker bekend staat op FOK!
Onzin.quote:Das niet mijn mening, gewoon een feit.
"Ieder topic weer dezelfde mededeling"quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, niets met mij te maken. Ik zeg nergens dat jij een treinrukker bent, zal ik ook nooit zeggen. Ik bevestig alleen even dat je zo 100% zeker bekend staat op FOK!
Das niet mijn mening, gewoon een feit.
En weer, dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, dat scheelt dan.
[..]
Komt door die pure laster die verspreid wordt door een aantal infantiele users. Het berust niet op waarheden.
[..]
Onzin.
En daar `geniet´ jij van ofzo? Samen met die users die deze fabels de wereld in geholpen hebben? Het is gewoon van de zotte.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Waar het vandaan komt is niet belangrijk, of het waar is ook niet. Het gaat puur en alleen om het feit of jij zo bekend staat op FOK!, en sja, dat is zo.
Neuh, je weet dat ik je pavlov-reacties zoals in dit topic weer ( sowieso pinnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:46 schreef Socios het volgende:
[..]
En daar `geniet´ jij van ofzo? Samen met die users die deze fabels de wereld in geholpen hebben? Het is gewoon van de zotte.
Of het wel of niet waar is laat ik nu even in het midden. Maar dat je zo bekend staat is gewoon zo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:46 schreef Socios het volgende:
[..]
En daar `geniet´ jij van ofzo? Samen met die users die deze fabels de wereld in geholpen hebben? Het is gewoon van de zotte.
Bij Socios denk ik aan trein spottenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedereen weet heus wel dat `het´ niet waar is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Of het wel of niet waar is laat ik nu even in het midden.
Dat weiger ik toe te staan.quote:Maar dat je zo bekend staat is gewoon zo..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |