Ik ben vooral benieuwd wie er in die 1e groep wat gaan doen vanaf de Cipressa.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:49 schreef Blik het volgende:
Marts wijsheid over groep 2:
"de geklopten"
Een beetje voorbarig om dat nu al te zeggen vind ik
Het werk van Matthews en Leezer en iemand van Farnese Vini heeft dus geloond. Maar vooraan houden ze te weinig verse krachten over.quote:
Dat is logisch eigenlijk, maar op de Cipressa gaan ze vooraan een keuze moeten maken. Of de grote mannen al of de laatste paar knechten gebruiken.quote:
Die zijn redelijk geklopt lijkt me.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:11 schreef Blik het volgende:
Ben benieuwd, heb weinig hoop voor de tweede groep nu.
Was gewoon een valquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:12 schreef franklop het volgende:
even voor catching up; door de val + gekloot aan de fiets aan freire zit hij nu niet vooraan toch? of was er daarna nog wat gebeurd?
Zo'n beetje alle kanshebbers zitten in die groep.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:16 schreef Blik het volgende:
Wel geruststellend dat de twee renners die ik heb genoemd als potentiële winnaars allebei in de tweede groep zitten
Nee hoor, zeker niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle kanshebbers zitten in die groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |