Het probleem is wel dat het het achterwiel was en dat is wat lastiger wisselen, maar alsnog duurde het vrij lang ja. Ach die van Rabo sluiten zo wel weer aan.quote:
Het wiel leek gewoon vast te zitten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat het het achterwiel was en dat is wat lastiger wisselen, maar alsnog duurde het vrij lang ja. Ach die van Rabo sluiten zo wel weer aan.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:07 schreef marcodej het volgende:
Primaveraatje kijken, is toch heerlijk man.
2.12 voor Freire? Damn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:09 schreef TheArt het volgende:
2'12"Nou dat is boeken toe zou ik willen zeggen.
Ze zijn vooraan gewoon heel hard doorgegaan en die 2e groep moest reorganiseren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef vivelafete het volgende:
Hoe komt het dat dat gat zo groot is geworden?
Cavendish en Hushovd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2.12 voor Freire? Damn.
Zitten daar nog meer favorieten bij?
Zoveel. Hushovd, Farrar en nog wel wat, maar er is weinig overzicht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2.12 voor Freire? Damn.
Zitten daar nog meer favorieten bij?
Okee! En hoe door wat kwam de splitsing? Valpartij of zo?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze zijn vooraan gewoon heel hard doorgegaan en die 2e groep moest reorganiseren.
Ook Garmin heeft een heel groot probleem.
Liquigas ook goed, Sagan is mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef TheArt het volgende:
De teams die goed zitten, zijn Quick Step, Katusha, Leopard, Omega Pharma-Lotto en BMC. De rest heeft echt een probleem.
Haussler en Goss ook, dus die zullen daarachter geen trap doen. Ook Freire en Boom zaten helemaal vooraan, maar door die val van Freire zijn ze ineens hun riante positie kwijt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:13 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Liquigas ook goed, Sagan is mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |