2.12 voor Freire? Damn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:09 schreef TheArt het volgende:
2'12"Nou dat is boeken toe zou ik willen zeggen.
Ze zijn vooraan gewoon heel hard doorgegaan en die 2e groep moest reorganiseren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef vivelafete het volgende:
Hoe komt het dat dat gat zo groot is geworden?
Cavendish en Hushovd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2.12 voor Freire? Damn.
Zitten daar nog meer favorieten bij?
Zoveel. Hushovd, Farrar en nog wel wat, maar er is weinig overzicht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2.12 voor Freire? Damn.
Zitten daar nog meer favorieten bij?
Okee! En hoe door wat kwam de splitsing? Valpartij of zo?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze zijn vooraan gewoon heel hard doorgegaan en die 2e groep moest reorganiseren.
Ook Garmin heeft een heel groot probleem.
Liquigas ook goed, Sagan is mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef TheArt het volgende:
De teams die goed zitten, zijn Quick Step, Katusha, Leopard, Omega Pharma-Lotto en BMC. De rest heeft echt een probleem.
Haussler en Goss ook, dus die zullen daarachter geen trap doen. Ook Freire en Boom zaten helemaal vooraan, maar door die val van Freire zijn ze ineens hun riante positie kwijt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:13 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Liquigas ook goed, Sagan is mee.
Klopt ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:18 schreef baggerbaas het volgende:
Pozzato zit volgens mij wel in de 1e groep in tegenstelling tot wat ze bij de NOS zeggen.
Idd, ik rekende even vanuit 40 kmuquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eerder hoor. Ze hebben de wind mee, dus reken maar 16.30-16.45.
Tsja logisch, die hebben allemaal op Freire gewacht of zaten bij die eerder valpartij (Langeveld en Matthews).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:27 schreef Sheepcidus het volgende:
zit er nou geen enkele rabo voor aan?
Ook Petacchi en Boasson zijn erquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:33 schreef TheArt het volgende:
In de 1e groep o.a.: Gilbert, Roelandts, Greipel (LOT), Ballan, Kroon, Hincapie, Schar (BMC), Cancellara, O'Grady, Gerdemann (LEO), Haussler, Klier (GAR), Pozzato, Paolini, Gusev, Hoste, Ignatiev (KAT), Boonen, Chavanel (QST), Agnoli, Sagan (LIQ), Chainel, Offredo (FDJ), Duque (COF), Rojas, Lastras (MOV).
Kijk dan Sporzaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:43 schreef Falco het volgende:
Echt overzichtelijk vind ik het nog niet.
Alleen Visconti niet iddquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom zouden de motoren helpen? Die paar Italianen die een serieuze kans maken, zitten toch al vooraan.
Tsja, tenzij ze er voor kiezen om vol de Cipressa op te knallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:45 schreef vivelafete het volgende:
Raar dat Rabo vrijwel niet te zien is op kop van groep 2
Ik ben vooral benieuwd wie er in die 1e groep wat gaan doen vanaf de Cipressa.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:49 schreef Blik het volgende:
Marts wijsheid over groep 2:
"de geklopten"
Een beetje voorbarig om dat nu al te zeggen vind ik
Het werk van Matthews en Leezer en iemand van Farnese Vini heeft dus geloond. Maar vooraan houden ze te weinig verse krachten over.quote:
Dat is logisch eigenlijk, maar op de Cipressa gaan ze vooraan een keuze moeten maken. Of de grote mannen al of de laatste paar knechten gebruiken.quote:
Die zijn redelijk geklopt lijkt me.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:11 schreef Blik het volgende:
Ben benieuwd, heb weinig hoop voor de tweede groep nu.
Was gewoon een valquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:12 schreef franklop het volgende:
even voor catching up; door de val + gekloot aan de fiets aan freire zit hij nu niet vooraan toch? of was er daarna nog wat gebeurd?
Zo'n beetje alle kanshebbers zitten in die groep.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:16 schreef Blik het volgende:
Wel geruststellend dat de twee renners die ik heb genoemd als potentiële winnaars allebei in de tweede groep zitten
Nee hoor, zeker niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle kanshebbers zitten in die groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |