mwoa Cav nooit favoriet vooraf nog wel genoemd hoor. het was vooral onzeker of hij nou verstoppetje aan het spelen was, of dat ie gewoon niet in vorm was. Het laatste bleek vandaag al snel het gevalquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Cav was nooit een favoriet. Goss wel van HTC en die zit wel in de 1e groep.
Genoemd omdat je hem altijd noemt als het een sprint betreft. Maar hij is gewoon niet goed genoeg in vorm.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
mwoa Cav nooit favoriet vooraf nog wel genoemd hoor. het was vooral onzeker of hij nou verstoppetje aan het spelen was, of dat ie gewoon niet in vorm was. Het laatste bleek vandaag al snel het geval
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Vorig jaar en dit jaar is totaal anders.
Thanksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Chainel, Offredo, Van Avermaet en O'Grady.
Offredo is ook wel rap.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou nog wat harder meewerken als ik O'Grady en Van Avermaet was. Beiden snel en die 2 Fransen zijn van die types die gewoon gaan blijven rijden.
Gerdemann.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:30 schreef franklop het volgende:
wie zit er naast Spartacus nog meer bij van Leopard?
ah duh, thanksquote:
iddquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:33 schreef TheArt het volgende:
Waarom gaat Lastras in hemelsnaam. Laat Gilbert het lekker doen.
Goss is sneller en heeft minder krachten verspild.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef alpeko het volgende:
O'grady bij de groep Cancellara? Dan is dat wel een kanshebbertje.
Die naam hoor ik niet hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Goss is sneller en heeft minder krachten verspild.
bij de belg welquote:
mooi toch juist?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:42 schreef Zwansen het volgende:
Wat een anti-climax als Greg van Avermaet zou winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |