quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:41 schreef angel008 het volgende:
laatste aflevering was wel weer een echt stargate gehalte en zoals het hoortdit is wat ik ook wel verwachte in seizoen 1 te zien een manier om dat schip degelijk te fixen, jammer dat ze dus die core niet konden pakken voor dubbel de firepower.. maar afgezien daarvan hebben ze nu dus 2 repair robots heel wat power core's dubbel het eten/wapens.
heel jammer dat het toch afgelopen is ze hadden zoveel verder kunnen komen..
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:50 schreef Karina het volgende:
Eindelijk een aflevering met de Stargate erin! Het heet niet voor niets Stargate Universe. En afleveringen met tijdreizen zijn sowieso altijd leuk.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:07 schreef Henno het volgende:
Inmiddels ook de laatste ep gezien, was gelukkig weer eens een science fiction verhaal.... met de stargate!!1
Mee eens en het was natuurlijk allang duidelijk dat de dubbelgangers dood moesten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:31 schreef Mirel het volgende:
enigszins een filler, wat altijd klote is als je weet dat het afgelopen is
Hoezo wordt dat makkelijk afgedaan dan? Op die manier tijdreizen is al eens gebeurt in SG1.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:32 schreef Xaobotnik het volgende:
De uitleg van hoe Rush in de tijd terugreisde was ook wat makkelijk afgedaan. Ik weet nog dat er iets soortgelijks gedaan werd bij Star Trek: Voyager, waar Kim als enige een ongeluk had overleefd, en jaren later in staat was om terug in de tijd de communiceren om Voyager te helpen. Twee Kims waarvan de een een stuk ouder was. Bij ST:U doen ze gewoon een pleister....
Een uitleg van een paar seconden...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:45 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Hoezo wordt dat makkelijk afgedaan dan? En dat van die pleister, dat vind ik een vreemd punt om over te vallen...
Omdat het leuk is, duh. Dat is toch het doel waarmee je naar deze serie kijkt. Gezien het grote aantal aan matige afleveringen dat ervoor gezorgd heeft dat de kijkcijfers daalden en uiteindelijk de beslissing genomen is dat deze serie gecancelled wordt, was het een verstandige beslissing geweest om een interessant thema wat verder uit te bouwen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waarom moet daar een uitgebreid verhaal aan gehangen worden?
Wat te denken van iets dat de kijkers nìet van te voren zien aankomen, zoals Asgard al aangeeft?quote:De schrijvers hebben overigens niks meer te durven, want er valt niks meer te schrijven
Het was mij veel te voorspelbaar en clichématig. Leuk en aardig om je karakters een ontwikkeling te laten doormaken, maar dan wel op een beetje natuurlijke wijze.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:33 schreef Johnny Blaze het volgende:
Er was duidelijke karakterdevelopment in deze aflevering, hoewel dat grotendeels was gefocussed op Greer. En ik denk dat we vast nog wel meer gaan horen over de Lucian Alliance en hun plannen om de aarde aan te vallen.
Eerste wat ik dacht toen ik dat hoorde was.... mooi om daar een SG1 film van te maken...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:33 schreef Johnny Blaze het volgende:
Er was duidelijke karakterdevelopment in deze aflevering, hoewel dat grotendeels was gefocussed op Greer. En ik denk dat we vast nog wel meer gaan horen over de Lucian Alliance en hun plannen om de aarde aan te vallen.
Ze focussen in ieder geval eerst om op een of andere manier het SGU verhaal af te maken en daarna pas op SG-1. Een SGA film komt er waarschijnlijk niet meer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht toen ik dat hoorde was.... mooi om daar een SG1 film van te maken...
Ondanks de doorstart van MGM nog steeds geen groen licht voor SG-1 of Atlantis films....
Het zou al moeilijk worden om de vaste cast bij elkaar te krijgen/houden en hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt....
Die geesten zullen nog wel van pas komen, maar ook hier niets verrassend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:12 schreef Basson het volgende:
Niemand die iets te melden heeft over de laatste SGU??
Vond het een aardige ep met Greer nogmaals in the picture. Ik vond 'm beter dan de vorige.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |