Ik kreeg zelf het Voyager gevoel alleen ze blijven de verkeerde kant op vliegenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:30 schreef Erik079 het volgende:
Echt zo jammer dat deze serie stopt.. Ik volg het al vanaf SG1 S1 en vond SGU toch echt een vernieuwing. En nu het erg spannend wordt is het afgelopen, klaar... Geen SG meer... nooit meer... (teminste.. ik hoope het niet natuurlijk...) Snik...
Beter dat zo een Goa'uld het lichaam overneemtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef Henno het volgende:
Dat de verantwoordelijke televisiebobo's maar snoeihard uitgewoond mogen worden door zo'n Goa'uld elektrocuteerstok
Mooie symboliek. Zouden ze het ook zo bedoeld hebben? Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:30 schreef .aeon het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een passend einde (als de serie dan toch moet eindigen). Destiny's systemen uit, de characters in een diepe slaap, en Eli (de kijker) die alleen achterblijft. De serie is in stasis. Misschien halen ze het (nieuw seizoen, nieuw galaxy), en misschien ook niet.
Ik heb me in ieder geval twee jaar lang vermaakt
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:30 schreef .aeon het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een passend einde (als de serie dan toch moet eindigen). Destiny's systemen uit, de characters in een diepe slaap, en Eli (de kijker) die alleen achterblijft. De serie is in stasis. Misschien halen ze het (nieuw seizoen, nieuw galaxy), en misschien ook niet.
Ik heb me in ieder geval twee jaar lang vermaakt
wat ik niet begrijp is waarom andere zenders de serie niet gewoon overnemen dat kan toch gewoon ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:52 schreef Henno het volgende:
Achteraf bezien had het ook een 'over een seconde zijn ze allemaal dood'-einde kunnen zijn, laten we het idd maar positief benaderen
(ik kreeg ook wel een vredig gevoel bij het einde)
Als een serie niet succesvol is voor 1 zender, waarom zal een andere zender dan het risico willen dragen om deze over te nemen? Persoonlijk zal ik mijn geld in iets minder risicovollere dingen investeren. De staatsloterij bv.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:17 schreef angel008 het volgende:
[..]
wat ik niet begrijp is waarom andere zenders de serie niet gewoon overnemen dat kan toch gewoon ?
SG:U heeft het potentieel om veel fans terug te winnen. Als SG:U met dezelfde onzin was door blijven gaan, was het een ander verhaal geweest. Maar er is een omwenteling gemaakt in het verhaal die de sci-fi fans wèl aanspreekt en daarmee kan het dus wel degelijk succesvol worden. SyFy had echter de beslissing al genomen om het te cancellen voordat het interessant werd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:29 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Als een serie niet succesvol is voor 1 zender, waarom zal een andere zender dan het risico willen dragen om deze over te nemen?
life support gebruikt teveel stroom waardoor ze geen 3 jaar maar enkele duizenden jaren erover gaan doen.. geen optie dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:10 schreef athlonkmf het volgende:
waarom zal Eli niet kunnen overleven eigenlijk? Er is genoeg eten voor een paar maanden voor de hele crew. daar kan eli in z'n eentje toch wel een jaartje of 3 op teren?
Er hoeft alleen maar life support voor 1 persoon te zijn ipv een stuk of 100-200 mensen. En dus hoeft er ook maar 1 of 2 kamer/gedeelte van life support voorzien te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:14 schreef angel008 het volgende:
[..]
life support gebruikt teveel stroom waardoor ze geen 3 jaar maar enkele duizenden jaren erover gaan doen.. geen optie dus
Nou, weet je nog die bunker van hun "erfgenamen" op futura? beef jerky van 2000 jaar oud! Water wordt gerecycled al op een ruimteschip.quote:voedsel vergaat ook trouwens weinig voer wat 3 jaar meegaat.. (ja zelf eten kweken maar again power issues)
kijk de aflevering nog maar een keer.. 1 persoon gebruikt teveel stroom om en zitten ze aan de tig duizend jaar..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Er hoeft alleen maar life support voor 1 persoon te zijn ipv een stuk of 100-200 mensen. En dus hoeft er ook maar 1 of 2 kamer/gedeelte van life support voorzien te zijn.
[..]
Nou, weet je nog die bunker van hun "erfgenamen" op futura? beef jerky van 2000 jaar oud! Water wordt gerecycled al op een ruimteschip.
en die ietwat beschadigde groentetuin na dat akkefietje met die blue giant helpt ook niet echt daarmeequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:14 schreef angel008 het volgende:
[..]
(ja zelf eten kweken maar again power issues)
Dikke kans dat er dan iets onverwachts gebeurt waardoor het hele club binnen die paar weken weer uit stasis getrokken wordt, want daadwerkelijk zomaar even 3 jaar aan tijd skippen is ook wel moedigquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:04 schreef Jegorex het volgende:
In de laatste aflevering zeiden ze dat hij voor 2 of 3 weken life support had. Als hij langer gebruik zou maken van de life support zouden ze niet genoeg stroom hebben om de overkant te halen.
We weten niet of het hem zal lukken die laatste pod te repareren, hij kan het dus overleven mocht er ooit een vervolg komen.
Ze hebben nog de hydroponics lab... die was zelfs bestand tegen de straling van de pulsarquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Henno het volgende:
[..]
en die ietwat beschadigde groentetuin na dat akkefietje met die blue giant helpt ook niet echt daarmee
Lijkt me aannemelijker dat ze de reis voltooien en dat Rush als eerste de database gaat doorspitten op zoek naar bewijs en dan keihard ZIE JE WEL roept in Youngs oor omdat ze wél iets hebben gemist doordat ze niet gestopt zijnquote:[..]
Dikke kans dat er dan iets onverwachts gebeurt waardoor het hele club binnen die paar weken weer uit stasis getrokken wordt, want daadwerkelijk zomaar even 3 jaar aan tijd skippen is ook wel moedig
Bijvoorbeeld: schip stopt onverwacht door problemen, Eli denkt 'dit was het dan', en homeworld regelt opeen toch een gate-in met supplies vanaf die nieuwe geschikte planeet... dat zou mijn voorspelling zijn voor volgend seizoen
Zal een leuke grap van Eli zijn. Een op een skelet lijkend iets maken en voor de pods droppen en zelf om de hoek staan om ze te verrassen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:39 schreef muhahaha het volgende:
Hij kan ook kapot gaan voor extra dramatisch effect. Worden ze wakker, ligt er een skelet voor de pods.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |