abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 09:27:25 #101
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_96198508
hyperdrive is ook een veelgebruikt woord. Maar FTL klinkt meer als 'echt' vind ik
When all else fails, you always have delusion.
pi_96336731
Aflevering van maandag vond ik wel weer lekker spannend. Had gisteravond wel met ingehouden adem zitten kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!fotograaf woensdag 4 mei 2011 @ 12:29:05 #103
151126 angel008
pi_96336812
geweldige aflevering inderdaad... jammer dat het gaat stoppen die laatste scene dat schip was wel massive ? een of ander nieuw schip command ship van de drones ?

edit : let wel ze vertellen ook dat ze de gate naar een ''oude plek in de stad'' hebben gebracht en aangezien ze ook schepen enz enz hebben gebouwd neem ik aan dat ze idd wel best wel wat tech hadden maar dit gedeelte van de stad was ''oud''

wel gaaf om te zien hoe de ''kids'' het hebben gemaakt daarzo.

ben alleen benieuwd hoe het nu met die blockade gaat ? had namelijk wel verwacht dat ze met de hulp van de rest het schip aardig gerepareerd hadden maar nu is dat ding alleen maar weer meer beschadigd.. hopelijk komen ze straks een niet geraide planeet tegen en kunnen ze destiny wel repareren, gevolg is alleen dat je net zoals atlantis zodra ze hun 3 power core's hadden dat het niet meer leuk word omdat ze onoverwinnelijk zijn geworden.

al met al vind ik het steeds toffer worden maar baal er gelijk ook zwaar van dat ik weet dat er een keiharde cliffhanger gaat komen en er nooit een einde aan gebreid word...

[ Bericht 74% gewijzigd door angel008 op 04-05-2011 12:41:16 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:10:48 #104
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_96345886
Jammer inderdaad. Maar ze hebben het gewoon verkloot door er op het laatst pas echt Stargate van te maken. Ze hadden op tijd moeten inzien dat het niet werkte voor de kijkers. Bijv. bij Fringe deden ze dat ook. Van een early X-Files ripoff waar wekelijks iets opgelost moet worden in voornamelijk op zichzelf staan de afleveringen naar een doorlopend verhaal dat iets bracht waar mensen nieuwsgierig naar konden zijn.

Anyway, inderdaad een goede aflevering. En ook mooi hoe ze tot op het laatst even bleven kijken wat er kwam en hoe dat grote schip erin werd gebracht.
pi_96345911
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Jammer inderdaad. Maar ze hebben het gewoon verkloot door er op het laatst pas echt Stargate van te maken. Ze hadden op tijd moeten inzien dat het niet werkte voor de kijkers. Bijv. bij Fringe deden ze dat ook. Van een early X-Files ripoff waar wekelijks iets opgelost moet worden in voornamelijk op zichzelf staan de afleveringen naar een doorlopend verhaal dat iets bracht waar mensen nieuwsgierig naar konden zijn.

Anyway, inderdaad een goede aflevering. En ook mooi hoe ze tot op het laatst even bleven kijken wat er kwam en hoe dat grote schip erin werd gebracht.
:Y
pi_96348379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Bij Fringe is dat denk ik zo gepland, want voordat wij de 1ste aflevering van een seizoen zien zijn de scripts voor het grootste gedeelte al klaar.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 17:45:56 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_96349792
Naarmate de serie tot zijn einde loopt wordt het steeds spannender. Deze aflevering ook weer met een "missie" naar een andere planeet en aanvallen van drones.

Ook weer wat humor, de opmerking van Young over Captain Kirk bijvoorbeeld :D

Al is Young natuurlijk lang niet zo grappig als O'Neill.

En inderdaad heel jammer dat het nu bijna afgelopen is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:25:32 #108
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_96351577
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Bij Fringe is dat denk ik zo gepland, want voordat wij de 1ste aflevering van een seizoen zien zijn de scripts voor het grootste gedeelte al klaar.
Nee. Dat is echt pas later gedaan. Dat scripts al voor het grootste deel klaar zijn is ook niet altijd het geval. Ik heb meermaals gezien dat heel recente zaken worden meegenomen in verschillende series. John Noble (Walter) heeft in een interview eens gezegd dat ze het verhaal omgegooid hebben om het interessanter te maken omdat bleek dat het initiële Outer Limits/X-Files/Twilight Zone gewoon niet werkte.
pi_96380232
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef angel008 het volgende:
geweldige aflevering inderdaad... jammer dat het gaat stoppen die laatste scene dat schip was wel massive ? een of ander nieuw schip command ship van de drones ?

Dit is een Command ship van dichtbij, tot nu toe heb je ze alleen van een redelijke grote afstand gezien.
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:23:43 #110
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_96390303
Waarom zou een hele commandschip daar eigenlijk landen? Een paar extra mensen betekent toch niet dat er opeens zoveel technologie is dat ze daar meteen met dat hele schip moeten komen?
pi_96390526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom zou een hele commandschip daar eigenlijk landen? Een paar extra mensen betekent toch niet dat er opeens zoveel technologie is dat ze daar meteen met dat hele schip moeten komen?
Ik denk dat het ook fabrieken zijn voor die kleine droids, daarom moet die landen.
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:32:23 #112
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_96402656
Welke serie van SG beginnen met kijken, als ik eraan begin?
  Moderator donderdag 5 mei 2011 @ 20:35:43 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_96402847
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Gewoon de allereerste, met O'Neill.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_96439305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Stargate SG-1 seizoen 1 t/m 10
Stargate Atlantis seizoen 1 t/m 5
Stargate Universe seizoen 1 t/m 2

Ben je wel even zoet mee :)

Oja en vergeet de 3 films niet. Stargate waar het allemaal mee is begonnen, Ark of Truth en Continuum (laatste 2 pas kijken als je seizoen 10 hebt afgekeken vanwege de spoilers in de film).
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:00:52 #115
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_96440216
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Stargate SG-1 seizoen 1 t/m 10
Stargate Atlantis seizoen 1 t/m 5
Stargate Universe seizoen 1 t/m 2

Ben je wel even zoet mee :)

Oja en vergeet de 3 films niet. Stargate waar het allemaal mee is begonnen, Ark of Truth en Continuum (laatste 2 pas kijken als je seizoen 10 hebt afgekeken vanwege de spoilers in de film).
Volgorde is zelfs wat moeilijker omdat atlantis begint in seizoen 8 van sg1 en er koppelingen plaatsvinden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:07:25 #116
87680 Mirel
pi_96440497
Film 'Stargate'.
SG-1 tot aan S7
SG-1 S8 en Atlantis S1 om en om kijken.

Daarna Ark of Truth, vervolgens Continuum
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:47:34 #117
107652 Quincy5
Back to the future
pi_96461913
Met nog 1 aflevering te gaan wordt de serie pas echt goed. Voor het eerst dat ik bijna de hele aflevering de spanning in mijn maag voelde; doet me denken aan vroeger met series als Star Trek. Echt heel zonde dat het nu moet stoppen. :(
www.bttf.com
I hate mornings
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:08:52 #118
87680 Mirel
pi_96467785
quote:
Usually we just report the news here at GateWorld, but every now and again I feel it necessary to abuse my privilege as chief and editorialize a bit. This is one of those posts. Please just take it, for what it’s worth, as one science fiction fan’s opinion.

AN OPEN LETTER TO SYFY CHANNEL:

Thank you for the many years of outstanding entertainment you have given to me and my friends. While I haven’t agreed with every creative or scheduling decision, every killed-off character or series cancellation, I do recognize that because of Syfy Channel I have laughed, cried, and cheered over the likes of Farscape, Stargate, Sanctuary, Battlestar Galactica, and so many others.

Since you ventured into original, scripted drama more than a decade ago, you’ve been one of the best places on television for the genre that I love so much. And you’ve been one of the safest. The big networks put the pressure on shows and cancel them after a season or less, sometimes not even airing all the episodes they paid to have filmed. Firefly. Defying Gravity. The Event. No Ordinary Family. Moonlight. Earth 2. Surface. Invasion. Threshold. But you give new series time to find their audience. You’ve rescued shows from cancellation oblivion, you’ve aired those unaired episodes, and you’ve funded additional seasons when it looked like shows like Sliders and Stargate SG-1 were done.
meer:
http://www.gateworld.net/(...)ing-science-fiction/

Hij gaat er wel vanuit dat als WWE word verplaatst, dat alle kijkers makkelijk meegaan. En SGU deed het op vrijdagen al niet zo goed. Maar als ze de de cancellation beslissing niet hadden genomen tot nu toe, dan zouden ze (nu S2 de boeroepers om heeft geslagen) die beslissing niet zo gemakkelijk kunnen nemen

[ Bericht 8% gewijzigd door Mirel op 07-05-2011 11:17:11 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 13:07:55 #119
23339 Fleischmeister
Eet vleesch
pi_96502191
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:07 schreef Mirel het volgende:
Film 'Stargate'.
SG-1 tot aan S7
SG-1 S8 en Atlantis S1 om en om kijken.

Daarna Ark of Truth, vervolgens Continuum
Zo heb ik het ook gedaan, alles in volgorde van air date :D
pi_96546990
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:47 schreef Quincy5 het volgende:
Met nog 1 aflevering te gaan wordt de serie pas echt goed. Voor het eerst dat ik bijna de hele aflevering de spanning in mijn maag voelde; doet me denken aan vroeger met series als Star Trek. Echt heel zonde dat het nu moet stoppen. :(
Dit. Voor mijn gevoel heeft de serie nog potentie. Maar helaas als de kijkcijfers tegenvallen doe je er weinig aan. Is de laatste aflevering wel extra lang? En hebben ze er een echt einde aan gemaakt of stopt de serie gewoon midden in het verhaal?
pi_96548095
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:45 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Dit. Voor mijn gevoel heeft de serie nog potentie. Maar helaas als de kijkcijfers tegenvallen doe je er weinig aan. Is de laatste aflevering wel extra lang? En hebben ze er een echt einde aan gemaakt of stopt de serie gewoon midden in het verhaal?
http://sgu-destiny.livejournal.com/571888.html

Dikke cliffhanger. Helaas.
  maandag 9 mei 2011 @ 20:30:33 #122
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_96565048
Altijd kut als een serie zo plotseling eindigt. Deze laatste paar afleveringen waren bovendien stuk voor stuk echt goed, wat me enigszins verrast heeft.
De afleveringen met hun afstammelingen had ik een erg sterk gevoel zoals in die aflevering waar Jackson over de Asgard e.d. leert. Dat was waar ik echt fan werd :)

Ben benieuwd wat de laatste aflevering brengt, maar ik vermoed dat ik niet erg gelukkig zal achterblijven :{w
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  FOK!fotograaf dinsdag 10 mei 2011 @ 10:58:46 #123
151126 angel008
pi_96588700
ik twijfel nu om deze laatste aflevering te gaan kijken, zo jammer dat er zoveel series zijn die nog voor ze het seizoen hebben afgemaakt gecanceld worden of zoals sgu gewoon niet renewed worden en met een dikke cliffhanger stoppen.

waarom leren de televisiemaatschapen niet dat mensen straks gewoon geen series meer gaan volgen omdat ze weten dat het half afgebakken afgeschoten word ?
pi_96592382
Echt zo jammer dat deze serie stopt.. Ik volg het al vanaf SG1 S1 en vond SGU toch echt een vernieuwing. En nu het erg spannend wordt is het afgelopen, klaar... Geen SG meer... nooit meer... (teminste.. ik hoope het niet natuurlijk...) Snik...
Ik heb bewust geen mobiele telefoon, want vrouwen willen altijd mannen die onbereikbaar zijn...
pi_96594925
Ik vond het eigenlijk wel een passend einde (als de serie dan toch moet eindigen). Destiny's systemen uit, de characters in een diepe slaap, en Eli (de kijker) die alleen achterblijft. De serie is in stasis. Misschien halen ze het (nieuw seizoen, nieuw galaxy), en misschien ook niet.

Ik heb me in ieder geval twee jaar lang vermaakt ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')