SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Jammer inderdaad. Maar ze hebben het gewoon verkloot door er op het laatst pas echt Stargate van te maken. Ze hadden op tijd moeten inzien dat het niet werkte voor de kijkers. Bijv. bij Fringe deden ze dat ook. Van een early X-Files ripoff waar wekelijks iets opgelost moet worden in voornamelijk op zichzelf staan de afleveringen naar een doorlopend verhaal dat iets bracht waar mensen nieuwsgierig naar konden zijn.
Anyway, inderdaad een goede aflevering. En ook mooi hoe ze tot op het laatst even bleven kijken wat er kwam en hoe dat grote schip erin werd gebracht.
Bij Fringe is dat denk ik zo gepland, want voordat wij de 1ste aflevering van een seizoen zien zijn de scripts voor het grootste gedeelte al klaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Jammer inderdaad. Maar ze hebben het gewoon verkloot door er op het laatst pas echt Stargate van te maken. Ze hadden op tijd moeten inzien dat het niet werkte voor de kijkers. Bijv. bij Fringe deden ze dat ook. Van een early X-Files ripoff waar wekelijks iets opgelost moet worden in voornamelijk op zichzelf staan de afleveringen naar een doorlopend verhaal dat iets bracht waar mensen nieuwsgierig naar konden zijn.
Nee. Dat is echt pas later gedaan. Dat scripts al voor het grootste deel klaar zijn is ook niet altijd het geval. Ik heb meermaals gezien dat heel recente zaken worden meegenomen in verschillende series. John Noble (Walter) heeft in een interview eens gezegd dat ze het verhaal omgegooid hebben om het interessanter te maken omdat bleek dat het initiële Outer Limits/X-Files/Twilight Zone gewoon niet werkte.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Bij Fringe is dat denk ik zo gepland, want voordat wij de 1ste aflevering van een seizoen zien zijn de scripts voor het grootste gedeelte al klaar.
Dit is een Command ship van dichtbij, tot nu toe heb je ze alleen van een redelijke grote afstand gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef angel008 het volgende:
geweldige aflevering inderdaad... jammer dat het gaat stoppen die laatste scene dat schip was wel massive ? een of ander nieuw schip command ship van de drones ?
Ik denk dat het ook fabrieken zijn voor die kleine droids, daarom moet die landen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom zou een hele commandschip daar eigenlijk landen? Een paar extra mensen betekent toch niet dat er opeens zoveel technologie is dat ze daar meteen met dat hele schip moeten komen?
Gewoon de allereerste, met O'Neill.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Welke serie van SG beginnen met kijken, als ik eraan begin?
Stargate SG-1 seizoen 1 t/m 10quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Welke serie van SG beginnen met kijken, als ik eraan begin?
Volgorde is zelfs wat moeilijker omdat atlantis begint in seizoen 8 van sg1 en er koppelingen plaatsvinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stargate SG-1 seizoen 1 t/m 10
Stargate Atlantis seizoen 1 t/m 5
Stargate Universe seizoen 1 t/m 2
Ben je wel even zoet mee
Oja en vergeet de 3 films niet. Stargate waar het allemaal mee is begonnen, Ark of Truth en Continuum (laatste 2 pas kijken als je seizoen 10 hebt afgekeken vanwege de spoilers in de film).
meer:quote:Usually we just report the news here at GateWorld, but every now and again I feel it necessary to abuse my privilege as chief and editorialize a bit. This is one of those posts. Please just take it, for what it’s worth, as one science fiction fan’s opinion.
AN OPEN LETTER TO SYFY CHANNEL:
Thank you for the many years of outstanding entertainment you have given to me and my friends. While I haven’t agreed with every creative or scheduling decision, every killed-off character or series cancellation, I do recognize that because of Syfy Channel I have laughed, cried, and cheered over the likes of Farscape, Stargate, Sanctuary, Battlestar Galactica, and so many others.
Since you ventured into original, scripted drama more than a decade ago, you’ve been one of the best places on television for the genre that I love so much. And you’ve been one of the safest. The big networks put the pressure on shows and cancel them after a season or less, sometimes not even airing all the episodes they paid to have filmed. Firefly. Defying Gravity. The Event. No Ordinary Family. Moonlight. Earth 2. Surface. Invasion. Threshold. But you give new series time to find their audience. You’ve rescued shows from cancellation oblivion, you’ve aired those unaired episodes, and you’ve funded additional seasons when it looked like shows like Sliders and Stargate SG-1 were done.
Zo heb ik het ook gedaan, alles in volgorde van air datequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:07 schreef Mirel het volgende:
Film 'Stargate'.
SG-1 tot aan S7
SG-1 S8 en Atlantis S1 om en om kijken.
Daarna Ark of Truth, vervolgens Continuum
Dit. Voor mijn gevoel heeft de serie nog potentie. Maar helaas als de kijkcijfers tegenvallen doe je er weinig aan. Is de laatste aflevering wel extra lang? En hebben ze er een echt einde aan gemaakt of stopt de serie gewoon midden in het verhaal?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:47 schreef Quincy5 het volgende:
Met nog 1 aflevering te gaan wordt de serie pas echt goed. Voor het eerst dat ik bijna de hele aflevering de spanning in mijn maag voelde; doet me denken aan vroeger met series als Star Trek. Echt heel zonde dat het nu moet stoppen.
http://sgu-destiny.livejournal.com/571888.htmlquote:Op maandag 9 mei 2011 14:45 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Dit. Voor mijn gevoel heeft de serie nog potentie. Maar helaas als de kijkcijfers tegenvallen doe je er weinig aan. Is de laatste aflevering wel extra lang? En hebben ze er een echt einde aan gemaakt of stopt de serie gewoon midden in het verhaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |