Precies, dat vond ik ook daarom mijn opmerking dat ze het in het eerste seizoen hebben verpest...quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:50 schreef alexmeijer het volgende:
ik vond de laatste EP van SG.U anders behoorlijk goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahoučte.
Dat kan wel, maar die mensen kunnen niet meer terug, dus bijna niemand zou willenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:42 schreef Kenju het volgende:
Deels een filler (met die nier-transplantatie) en deels iets dat uitgebouwd kan worden. Al zie ik de huidige schrijvers er ook wel voor aan dat ze er helemaal niets mee doen.
Edit: inmiddels de laatste aflevering ook gezien. Best ok. Maar ze hebben wel het interessante van de vorige aflevering weer in de ijskast geplaatst met deze aflevering. Toch een van de betere afleveringen.
Maar die supply line, hoezo kun je daar dan geen personen over sturen dan?
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
QFT, wat een held is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Je merkt gewoon dat de aflevering gelijk leuker was, toen hij in beeld kwam.quote:
Dat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:44 schreef Henno het volgende:
Damn ik heb die kerel gemist sinds Atlantis was afgelopen... elke episode die om hem draaide was geweldig
O'Neill past niet meer door de Stargatequote:
toffe eppquote:Op zondag 10 april 2011 09:59 schreef RubenSosa het volgende:
Toen McKay in het begin van de aflevering de briefing room in loopt hoor je ook de Atlantis muziek
Hela, geen kwaad woord over McGyver he...quote:Op zondag 10 april 2011 21:51 schreef PirE het volgende:
[..]
O'Neill past niet meer door de Stargate![]()
.
Het was anders nogal nieuw voor Rush om niet over het stasispod gebeuren uit te vallen terwijl hij het echt wel wist. Misschien was hij wel blij dat Eli een beetje opstandig wordt.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef Basson het volgende:
Laatste ep... tja wat karakterontwikkeling, behalve bij Rush natuurlijk...
Wederom een filler. Het lijkt wel alsof de schrijvers van deze serie geen visie hebben, of het einde al zagen naderen...
SG-A had ook de nodige fillers maar met een serie als Sg-U kan je toch alle kanten op??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja dan is SG-USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:41 schreef Salamander het volgende:
[..]
Het was anders nogal nieuw voor Rush om niet over het stasispod gebeuren uit te vallen terwijl hij het echt wel wist. Misschien was hij wel blij dat Eli een beetje opstandig wordt.Hoezo, hij had het duidelijk zelf geregeld dus beter dat hij dat niet liet merken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, bitter steel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |