Als je geen zin hebt op een lang leven. Dan wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:33 schreef -Datdus- het volgende:
Wil ik boorzuur op mijn kipnuggets of niet?
Met zo'n instelling liepen we nog steeds met berenvellen rondquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:34 schreef again1928 het volgende:
[..]
Het moet allemaal veel simpeler in mijn ogen.
We kunnen alles bouwen mensen dat is dus nu bekend de mens is fucking slim.
Maar laten we dan ook niet meteen alles bouwen aub..
Misschien was dat nog niet zo'n slecht idee...quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:41 schreef OEM het volgende:
[..]
Met zo'n instelling liepen we nog steeds met berenvellen rond
Mooi plaatje! Ziet er professioneel uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:32 schreef bokaal het volgende:
Heb ff een bannertje gemaakt voor in de OP, aangezien dit topic nog wel even zal duren.
[ afbeelding ]
Gefixedquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:35 schreef Aether het volgende:
[..]
‘Je eigen kerncentrale op slechts 25m²!’
[..]
Er moet nog een ‘i’ na de ‘a’ (en geen spatie daarna).
Inderdaad. De mannen gaan op jacht naar eten en de vrouwen passen thuis op de grot en als je zin in sex hebt dan ram je je wijf met een knuppel in haar nek en sleep je d'r aan de haren de grot inquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Misschien was dat nog niet zo'n slecht idee...
Ja je hebt heel makkelijk praten. Wij Nederlanders doen ook domme dingen, zoals onder het zeeniveau te wonen. En die potentieel gevaarlijke variabelen waar je het over hebt zal je altijd blijven houden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:34 schreef again1928 het volgende:
[..]
Dat is dus al waar ik een beetje bang voor was..
Maar goed.
Ik vind het nogal dom dat die bommen uberhaupt gebouwd worden.
Ik heb nu makkelijk praten maar er zijn sowieso veel te veel variabelen in de wereld naar mijn mening die allemaal heel gevaarlijk kunnen worden.
Hoe simpeler?quote:Het moet allemaal veel simpeler in mijn ogen.
We kunnen alles bouwen mensen dat is dus nu bekend de mens is fucking slim.
Maar laten we dan ook niet meteen alles bouwen aub..
Ge-fucking-weldig, nietwaar? Bronartikel op ABC.quote:Update 11:41: ABC meldt dat enkele wetenschappers al tijdens de bouw 35 jaar geleden ontslag namen bij de kerncentrale van Fukushima, omdat het ontwerp niet goed genoeg zou zijn.
Ik heb af en toe het idee dat zelfs ik dat ding veiliger had kunnen bouwen (het is natuurlij niet zo, maar dat idee krijg ik wel)quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:50 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Ge-fucking-weldig, nietwaar? Bronartikel op ABC.
Ah de ramptoeristquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:52 schreef vosss het volgende:
Godverdomme ploft daar nog wat of hoe zit dat?
Het wordt een beetje saai zo
Eikelquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:52 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:52 schreef vosss het volgende:
En daar staat ook in:quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:50 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Ge-fucking-weldig, nietwaar? Bronartikel op ABC.
quote:Bridenbaugh Believes Design Flaws Were Addressed At Fukushima Plant
Zit het dan al in het grondwater?quote:Reuters:
Kyodo is reporting that tap water readings for Wednesday afternoon in Fukushima Prefecture show on iodine or cesium
had je eerder op moeten staan knulquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:52 schreef vosss het volgende:
heb je een linkje van het hele artikel?quote:
Het is een update van Reuters:quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:06 schreef simmu het volgende:
[..]
heb je een linkje van het hele artikel?
als het met de reactoren zelf misgaat/gegaan is al, komt nl de hele zooi eerder in de grond terecht dan in de lucht
oh god! Mensen met een mening! NEEEEEE!quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Off-topic
Dit echt zo'n heerlijk typische topicreeks voor Captain Hindsight en z'n handlangers, en wat zijn er daar toch veel van op Fok. [ afbeelding ]
http://english.kyodonews.jp/news/2011/03/78614.htmlquote:Fukushima No. 1 plant
-- Reactor No. 1 - Suspended after quake, cooling failure, partial melting of core, vapor vented, building damaged Saturday by hydrogen explosion, seawater being pumped in.
-- Reactor No. 2 - Suspended after quake, cooling failure, seawater being pumped in, fuel rods fully exposed temporarily, vapor vented, building housing reactor damaged Monday by blast at reactor No. 3, damage to containment vessel on Tuesday, potential meltdown feared.
-- Reactor No. 3 - Suspended after quake, cooling failure, partial melting of core feared, vapor vented, seawater being pumped in, building housing reactor damaged Monday by hydrogen explosion, high-level radiation measured nearby on Tuesday, plume of smoke observed Wednesday, damage to containment vessel likely.
-- Reactor No. 4 - Under maintenance when quake struck, fire Tuesday possibly caused by hydrogen explosion at pool holding spent fuel rods, abnormal temperature rise in spent-fuel storage pool but water level not observed, fire observed Wednesday at building housing reactor, no water poured in to cool pool, spraying of boric acid being considered.
-- Reactors No. 5, No. 6 - Under maintenance when quake struck, temperatures slightly rising in spent-fuel storage pools.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Off-topic
Dit echt zo'n heerlijk typische topicreeks voor Captain Hindsight en z'n handlangers, en wat zijn er daar toch veel van op Fok. [ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |