Hoop echt dat het hoofdkantoor van die achterlijke krant een keer afbrandt. En dan mag die idiote haardos van Jul Paradijs als eerste vlam vatten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:38 schreef eriksd het volgende:
Same here. Maar ik moet nu wel zelf zoeken aangezien nu.nl achterloopt en telegraaf.nl er kennelijk voldoening uit haalt a; paniek te zaaien en b; stiekem te genieten van de ellende in Japan
Gaat ook wat te verquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:42 schreef eriksd het volgende:
Dat vind ik ook weer veel te ver gaan. Maar de journalistieke waarde is momenteel 0.
Leave Paradise alone, I'm serious!quote:
Ik kreeg jeuk op m'n knokkels.quote:
Moet hij maar niet zo'n beroerde krant maken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leave Paradise alone, I'm serious!
Vermakelijk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:49 schreef Zeeland het volgende:
Mensen die ontkennen dat ze de ramp in Japan stiekem vermakelijk vinden.Het is allemaal heel erg, maar dat maakt het juist interessant om te volgen.
Wat boeit mij dat, Nederlandse kranten zijn sowieso ruk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet hij maar niet zo'n beroerde krant maken.
Zie niet in waarom dat voor mensen uit zijn omgeving niet interessant kan zijn. Ik weet dat jij je te goed voelt voor onze bescheiden kikkerlandje, maar effe dimmen graagquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat, Nederlandse kranten zijn sowieso ruk.
Alsof iemand zit te wachten op de kat van Jan Jaap de Groot uit Uden die niet thuis is gekomen gister nacht. En ja, elke baggerkrant in Nederland is dermate kleinzielig dat zulk nieuws dagelijks weer je hoornvlies beschadigen mag. En als dat nog niet erg genoeg is dan wel het gespui van menig randfiguur in de ingezonden brieven.
Dat is dan weer wel belangrijk, maar om dat via Nederlandse insteek te doen niet. Lees dan Britse kranten of Amerikaanse zakenbladen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef dotCommunism het volgende:
Mensen die een krant lezen of menen dat het van belang is dat ze weten wat er in de wereld gebeurd.
Mensen die tegendraads proberen te doen door hard te roepen dat zij het (wereld)nieuws links laten liggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef dotCommunism het volgende:
Mensen die een krant lezen of menen dat het van belang is dat ze weten wat er in de wereld gebeurd.
Een echt betrokken mens dus. Tot zover het gescherm van onze linkse troela met saamhorigheid en opkomen voor elkaar en dit asociale kabinetquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:54 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als ik werd op de dag dat ik stopte met nieuws kijken en kranten lezen. Als er iets belangrijks gebeurd (de ramp in Japan) dan hoor ik het wel van anderen, en als dat met iets niet gebeurt is het duidelijk niet van belang voor mijn leven.
Triest of niet, het is wel het nieuws wat mensen meer bezighoudt en eigenlijk ook wel terecht, want wat heeft de gemiddelde Nederlander nou met Japan te maken. Het is nieuws wat mensen zelf meemaken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof iemand zit te wachten op de kat van Jan Jaap de Groot uit Uden die niet thuis is gekomen gister nacht. En ja, elke baggerkrant in Nederland is dermate kleinzielig dat zulk nieuws dagelijks weer je hoornvlies beschadigen mag. En als dat nog niet erg genoeg is dan wel het gespui van menig randfiguur in de ingezonden brieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |