Yoghurt. Of, als je toch rond pasen begint, eieren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:58 schreef Perruche het volgende:
Wat me echt lastig lijkt bij lowcarb is het ontbijt. En het vlees. Maar ik wil het toch een keer proberen om te zien hoe snel het vocht weggaat. Misschien met pasen, in de vrije dagen is het misschien wat makkelijker...?
maar misschien doe ik het ook gewoon niet
Als ontbijt een bak kwark bijv als je te weinig tijd hebt om iets met eieren te doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:58 schreef Perruche het volgende:
Wat me echt lastig lijkt bij lowcarb is het ontbijt. En het vlees. Maar ik wil het toch een keer proberen om te zien hoe snel het vocht weggaat. Misschien met pasen, in de vrije dagen is het misschien wat makkelijker...?
maar misschien doe ik het ook gewoon niet
I rest my casequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als ontbijt een bak kwark bijv als je te weinig tijd hebt om iets met eieren te doen?
Je contacten reiken zeker niet zover in Amsterdam? Zelfs met mijn werk heb ik er echt niets aan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
huisjes hosselen is zeg maar 'het ding' van mijn oudershoe denk je dat Vik zo snel aan een huis in Den Haag is gekomen
en nu reiken de contacten dus ook al internationaal
![]()
Het is in ieder geval niet ongezond in die zin dat je lichaam voedingstoffen mist. Koolhydraten heeft je lichaam niet nodig, i.t.t. vetten/eiwitten/mineralen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind lowcarb niet zo prettig![]()
Naast dat je er wel erg snel van afvalt (waar. je lichaam m.i toch een opdonder van krijgt), ga je - als je het goed doet - eh.... ruiken en is het volledig vermijden van kohlhydraten volgens mij in het algemeen niet echt gezond. Maar ik ben dan ook niet zo van de radicale oplossingen
^^ Dat!quote:
Oh jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je hersenen werken op glucose! En je nieren en rode bloedcellen....
Kwark vind ik echt best wel vies (behalve perzikwark) en elke dag eieren lijkt me niet gezond...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als ontbijt een bak kwark bijv als je te weinig tijd hebt om iets met eieren te doen?
En griekse yoghurt? Ik vind kwark ook niet zo lekker, maar griekse yoghurt heerlijk omdat het een stuk dikker isquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kwark vind ik echt best wel vies (behalve perzikwark) en elke dag eieren lijkt me niet gezond...
Niks mis met eieren. Eigeel zit bomvol vitamines, een doos per dag is wat veel van het goede misschien. Dooier zacht houden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:13 schreef Perruche het volgende:
Kwark vind ik echt best wel vies (behalve perzikwark) en elke dag eieren lijkt me niet gezond...
De rest heeft het al gezegd, maar volgens mij heeft je lichaam wel degelijk kohlhydraten nodig. Net als eiwitten ed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet ongezond in die zin dat je lichaam voedingstoffen mist. Koolhydraten heeft je lichaam niet nodig, i.t.t. vetten/eiwitten/mineralen.
Gaat prima zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:26 schreef Perruche het volgende:
MarMar, met dat appareetje aparaaaatje? en bevalt het? is snel binnengekomen.
Mo, wat fijn als dat huis doorgaat!
Ik heb als lunch 200 gr salade, pistoletje tonijnsalade en een balisto(maar 96 kcal!)
Nee, maar "volwertprodukten" (langzame kohlhydraten) horen m.i. wel in een gezond voedingsplan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
Dat betekent niet dat je ontbijtkoek mag eten oner het mom van "m'n hersenen hebben het nodig".
Het opgeslagen vet kan worden omgezet in carbs. No problem. Alleen is het dan niet direct beschikbaar, het duurt even.
Ik eet dus echt geen gewone yoghurt meerquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
En griekse yoghurt? Ik vind kwark ook niet zo lekker, maar griekse yoghurt heerlijk omdat het een stuk dikker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |