Wat is een spullebak?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit tuinbonen voor mezelf heb gemaakt.
Tevens het enige dag ik ooit stiekem in de spullebak gegooid heb thuis.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
dat is een T9 bedenksel voor prullebak.
Wauw, roggebrood bevat 2x zoveel vezels als gewoon brood!
Toch best te doen met pindakaas
Wat leuk! Hoe lang zijn jullie nu samen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Yoooo!!
Mooie titel, moest alleen wel ff zoeken of het wel t goede topic was
Ik kan het nog steeds niet geloven he, dat ik gewoon zomaar opeens, helemaal uit het niets een echte Ware heb![]()
Hij kwam gisteravond binnenlopen (we hebben elkaars sleutel al) alsof hij hier al jaren hoort
Op zich is dat een plan!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik dacht dat jullie thuis een speciale bak hadden, waar je dan soms iets in mocht doen wat je écht niet leuk/lekker vindt ofzo
The olive branch is ook mijn favoriet en verder spulletjes voor in bad. En buffy. Die zeepjes vind ik verder ook niks.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De zeepjes vind ik ook niks om mee te douchen.
Als je iemand iets lekkers wilt geven zou ik een klein flesje the olive branch geven. Die is lekker zacht. Uit t flesje ruikt ie niet bijzonder, maar in de douche is het echt lekker!
De kado's zijn trouwens hartstikke duur. Losse producten zijn goedkoper. Zelf mooi inpakken, klaar!
Ik heb net trouwens paprika en courgette op de kipfilet gedaan. En de fruitjes zijn ook al op. Nu zit ik vol.
Nou ja, als hij iets niet lustte, niet elke dag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:19 schreef V1z0R het volgende:
Apart gekookt?Geen eten wat de pot schaft mentaliteit? Eigenlijk wel blij dat het zo ging, eet nu tenminste alles!
Kan wel, vraag is alleen of die juist is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, als hij iets niet lustte, niet elke dag.
Nu heeft ie overgewicht en gaat het niet goed op school, maar ik denk niet dat je daar een conclusie aan kan verbinden.
Psyllium is goed!! Rest ken ik (gelukkig) niet. Neem zelf ook zo nu en dan psylliumvezels, schep met beetje jus en dan zo snel mogelijk gedachteloos wegtikken. Weet niet of het spul jou veel kost, ik koop een pot van 3 euro bij kruidvat en die gaat best lang mee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:31 schreef MarMar het volgende:
Movicolon kreeg ik dus niet wegIk heb nu psyliumvezels met nog wat stofjes volgens het pakje, geen metamucil want die vergoed mn verzekeraar niet
maarr iets in die richting. Vind ik ook al HEEL vies, ondanks het "sinaasappelsmaakje" Het is niet echt helemaal vloeibaar als je het drinkt..
En wat movicolon betreft, die naam alleen al, wtf were they thinking!
voor de niet medische kenners onder ons: movi alsin bewegen en colon betekent dikke darm
Ik vind de zeepjes onwijs leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:23 schreef progje het volgende:
[..]
The olive branch is ook mijn favoriet en verder spulletjes voor in bad. En buffy. Die zeepjes vind ik verder ook niks.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
belt m'n moeder net
m'n vader had met een man in zijn wijk staan praten
en die had een broer die woont in Hull
en die gaan verhuizen!!
en die wil nu wel zijn huis aan ons verhuren voor 450GBP!!!
eengezinswoning met 2 slaapkamers en een studeerkamer!!!!!!!!!!!!
zo maar 's even m'n pa om meer details van die vent vragen
Wat goed!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
belt m'n moeder net
m'n vader had met een man in zijn wijk staan praten
en die had een broer die woont in Hull
en die gaan verhuizen!!
en die wil nu wel zijn huis aan ons verhuren voor 450GBP!!!
eengezinswoning met 2 slaapkamers en een studeerkamer!!!!!!!!!!!!
zo maar 's even m'n pa om meer details van die vent vragen
doe mij zulke ouders!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
huisjes hosselen is zeg maar 'het ding' van mijn oudershoe denk je dat Vik zo snel aan een huis in Den Haag is gekomen
en nu reiken de contacten dus ook al internationaal
![]()
Dat iddquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat goed!
Je 'ik heb zo'n pech' rechten zijn nu wel verspeeld, begrijp je wel hč
Ze had ooit gepost dat wanneer ze ging zeuren, wij er wat over mochten zeggen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Even de feiten op een rijtje:
1. Toch een beurs
2. Mr Mo behoudt z'n baan als hij meegaat
3. Relatief makkelijk een huisje regelen
Nog aanvullingen?
Niet 'maar' 9km gemiddeld!quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:41 schreef Blurred86 het volgende:
ik ga vanmiddag ook weer hardlopen! dit keer neem ik de treuzelhond van mijn ouders niet mee, vorige keer maar 9 km/u gemiddelden heb mijn rondje toen ook maar een halve km ingekort omdat de hond moe was
![]()
verder is hij wel heel lief hoor
4. Een huisje regelen waar slankies kunnen logerenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Even de feiten op een rijtje:
1. Toch een beurs
2. Mr Mo behoudt z'n baan als hij meegaat
3. Relatief makkelijk een huisje regelen
Nog aanvullingen?
Ik loop nu 9,5 km hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Vik, probeer anders eens een paar HIIT-sessies er tussendoor te gooien, daarmee verbeter je de prestaties van wanneer je gewoon hardloopt ook namelijk.
niet zeuren danquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik loop nu 9,5 km hoorDus ik loop sws al steeds sneller. Weet niet of dat HIIT iets voor mij is. Ik ben meer van het constante lopen, geloof ik, anders heb ik de neiging om af te haken, omdat ik teveel van mezelf heb gevraagd (zo redeneer ik dan). Man, ik vind het hardlopen vrij kut de laatste tijd (behalve afgelopen zaterdag), maar ik blijf toch netjes gaan in de hoop dat het weer beter zal gaan
.
de a zit niet eens echt in de buurt van de equote:Op woensdag 16 maart 2011 13:26 schreef Perruche het volgende:
MarMar, met dat appareetje? en bevalt het? is snel binnengekomen.
Mo, wat fijn als dat huis doorgaat!
Ik heb als lunch 200 gr salade, pistoletje tonijnsalade en een balisto(maar 96 kcal!)
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:27 schreef conleche het volgende:
[..]
de a zit niet eens echt in de buurt van de e
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
niet zeuren dan
Gek is dat he, dat het hardlopen de ene keer super goed en de andere keer juist heel slecht gaat, bij mij is daar echt geen peil op te trekkenvolgende keer gaat het vast weer beter!
lowcarb FTW!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:25 schreef conleche het volgende:
Zo'n fijn gevoel dat je broek weer van je kont wil zakken.Gelukkig heb ik dezelfde jeans ook nog in 2 kleinere maten
(28 en 27) dus ik ga morgen maar eens over op de 28!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:27 schreef conleche het volgende:
[..]
de a zit niet eens echt in de buurt van de e
Goed zo!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:25 schreef conleche het volgende:
Zo'n fijn gevoel dat je broek weer van je kont wil zakken.Gelukkig heb ik dezelfde jeans ook nog in 2 kleinere maten
Hoe gaat het lowcarben bij jou dan?quote:
Beschouw het zelf na gisteren als uit-uit, en wat ik al zei, zag het eigenlijk al een twee weken geleden aankomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:19 schreef loveli het volgende:
V1, is het uit-uit of kan een pashokje hier of daar het nog goedmaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice Co!
Op hoeveel kcal kom je nu tijdens het lowcarben ongeveer?Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik mag geen zwart meer kopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:35 schreef Rituals het volgende:
Ik moet stoppen met blauw/wit-gestreepte en blauwe kleding te kopen merk ik.
Zwart staat mij niet, dus daar heb ik geen problemen meequote:Op woensdag 16 maart 2011 13:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik mag geen zwart meer kopenMoeilijk heur. Dus ik draag vandaag een blauwe spijkerbroek met een blauw vest en een rood truitje. En zwarte ballerina's
![]()
De spiegel en H&M waren niet lief voor mijmaat 38 van heel leuk jurkje en de rits ging niet eens een beetje dicht. Zucht. Morgen komen ze de rolluiken ophangen, zal de paaseitjes maar op het aanrecht zetten, en de koekjes
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef V1z0R het volgende:
Jullie zijn lief!
[..]
Beschouw het zelf na gisteren als uit-uit, en wat ik al zei, zag het eigenlijk al een twee weken geleden aankomen.oi, ik vind dat altijd zo sneu als mensen binnen de relatie dingen niet meer mogen doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice Co!
Op hoeveel kcal kom je nu tijdens het lowcarben ongeveer?
ik had me zo op m'n hefekloessen verheugd, maar ze waren niet lekker. Maar anderhalf opgegeten. STraks op het station nog maar een broodje kopen ofzo..
Nee aan mijn kleding merk ik (bijna) niks, ik heb alleen best wel meloenbillen in de hipsters met streepjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zwart staat mij niet, dus daar heb ik geen problemen mee. Donkerblauw (al dan niet in combinatie met wit) daarentegen...
.
Aaahw. Soms zijn die maten gewoon raar! Zolang je het niet merkt aan je huidige kleding zal het wel meevallen toch?
uhhh 12 dagenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat leuk! Hoe lang zijn jullie nu samen?
Echte liefde is mooi
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:25 schreef conleche het volgende:
Yoghurt. Of, als je toch rond pasen begint, eieren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:58 schreef Perruche het volgende:
Wat me echt lastig lijkt bij lowcarb is het ontbijt. En het vlees. Maar ik wil het toch een keer proberen om te zien hoe snel het vocht weggaat. Misschien met pasen, in de vrije dagen is het misschien wat makkelijker...?
maar misschien doe ik het ook gewoon niet
Als ontbijt een bak kwark bijv als je te weinig tijd hebt om iets met eieren te doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:58 schreef Perruche het volgende:
Wat me echt lastig lijkt bij lowcarb is het ontbijt. En het vlees. Maar ik wil het toch een keer proberen om te zien hoe snel het vocht weggaat. Misschien met pasen, in de vrije dagen is het misschien wat makkelijker...?
maar misschien doe ik het ook gewoon niet
I rest my casequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als ontbijt een bak kwark bijv als je te weinig tijd hebt om iets met eieren te doen?
Je contacten reiken zeker niet zover in Amsterdam? Zelfs met mijn werk heb ik er echt niets aan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
huisjes hosselen is zeg maar 'het ding' van mijn oudershoe denk je dat Vik zo snel aan een huis in Den Haag is gekomen
en nu reiken de contacten dus ook al internationaal
![]()
Het is in ieder geval niet ongezond in die zin dat je lichaam voedingstoffen mist. Koolhydraten heeft je lichaam niet nodig, i.t.t. vetten/eiwitten/mineralen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind lowcarb niet zo prettig![]()
Naast dat je er wel erg snel van afvalt (waar. je lichaam m.i toch een opdonder van krijgt), ga je - als je het goed doet - eh.... ruiken en is het volledig vermijden van kohlhydraten volgens mij in het algemeen niet echt gezond. Maar ik ben dan ook niet zo van de radicale oplossingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |