Yoghurt. Of, als je toch rond pasen begint, eieren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:58 schreef Perruche het volgende:
Wat me echt lastig lijkt bij lowcarb is het ontbijt. En het vlees. Maar ik wil het toch een keer proberen om te zien hoe snel het vocht weggaat. Misschien met pasen, in de vrije dagen is het misschien wat makkelijker...?
maar misschien doe ik het ook gewoon niet
Als ontbijt een bak kwark bijv als je te weinig tijd hebt om iets met eieren te doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:58 schreef Perruche het volgende:
Wat me echt lastig lijkt bij lowcarb is het ontbijt. En het vlees. Maar ik wil het toch een keer proberen om te zien hoe snel het vocht weggaat. Misschien met pasen, in de vrije dagen is het misschien wat makkelijker...?
maar misschien doe ik het ook gewoon niet
I rest my casequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als ontbijt een bak kwark bijv als je te weinig tijd hebt om iets met eieren te doen?
Je contacten reiken zeker niet zover in Amsterdam? Zelfs met mijn werk heb ik er echt niets aan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
huisjes hosselen is zeg maar 'het ding' van mijn oudershoe denk je dat Vik zo snel aan een huis in Den Haag is gekomen
en nu reiken de contacten dus ook al internationaal
![]()
Het is in ieder geval niet ongezond in die zin dat je lichaam voedingstoffen mist. Koolhydraten heeft je lichaam niet nodig, i.t.t. vetten/eiwitten/mineralen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind lowcarb niet zo prettig![]()
Naast dat je er wel erg snel van afvalt (waar. je lichaam m.i toch een opdonder van krijgt), ga je - als je het goed doet - eh.... ruiken en is het volledig vermijden van kohlhydraten volgens mij in het algemeen niet echt gezond. Maar ik ben dan ook niet zo van de radicale oplossingen
^^ Dat!quote:
Oh jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je hersenen werken op glucose! En je nieren en rode bloedcellen....
Kwark vind ik echt best wel vies (behalve perzikwark) en elke dag eieren lijkt me niet gezond...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als ontbijt een bak kwark bijv als je te weinig tijd hebt om iets met eieren te doen?
En griekse yoghurt? Ik vind kwark ook niet zo lekker, maar griekse yoghurt heerlijk omdat het een stuk dikker isquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kwark vind ik echt best wel vies (behalve perzikwark) en elke dag eieren lijkt me niet gezond...
Niks mis met eieren. Eigeel zit bomvol vitamines, een doos per dag is wat veel van het goede misschien. Dooier zacht houden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:13 schreef Perruche het volgende:
Kwark vind ik echt best wel vies (behalve perzikwark) en elke dag eieren lijkt me niet gezond...
De rest heeft het al gezegd, maar volgens mij heeft je lichaam wel degelijk kohlhydraten nodig. Net als eiwitten ed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet ongezond in die zin dat je lichaam voedingstoffen mist. Koolhydraten heeft je lichaam niet nodig, i.t.t. vetten/eiwitten/mineralen.
Gaat prima zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:26 schreef Perruche het volgende:
MarMar, met dat appareetje aparaaaatje? en bevalt het? is snel binnengekomen.
Mo, wat fijn als dat huis doorgaat!
Ik heb als lunch 200 gr salade, pistoletje tonijnsalade en een balisto(maar 96 kcal!)
Nee, maar "volwertprodukten" (langzame kohlhydraten) horen m.i. wel in een gezond voedingsplan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
Dat betekent niet dat je ontbijtkoek mag eten oner het mom van "m'n hersenen hebben het nodig".
Het opgeslagen vet kan worden omgezet in carbs. No problem. Alleen is het dan niet direct beschikbaar, het duurt even.
Ik eet dus echt geen gewone yoghurt meerquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
En griekse yoghurt? Ik vind kwark ook niet zo lekker, maar griekse yoghurt heerlijk omdat het een stuk dikker is.
Maar dat doe je toch in combinatie met oefeningen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:22 schreef MarMar het volgende:
mén wat fijn, ik voel weer dat ik iets van spieren heb in mn benen
Ben geen tegenstander van carbs, aan de andere kant, je lichaam kan het prima zonder.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, maar "volwertprodukten" (langzame kohlhydraten) horen m.i. wel in een gezond voedingsplan.
Is fijn bij weeen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch in combinatie met oefeningen?
*denkt aan het TENS systeem dat pa en ma gekocht hadden voor op de buik* Grappige massage hoor, maar buikspieren, no way.
Jij luistert inmiddels beter jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben echt niet zo eigenwijs als Rituals.
Neen, oefeningen kan ik niet doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch in combinatie met oefeningen?
*denkt aan het TENS systeem dat pa en ma gekocht hadden voor op de buik* Grappige massage hoor, maar buikspieren, no way.
Oh, dat was nog best snel......quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben echt niet zo eigenwijs als Rituals.
Ik dacht dat de spier wel actief aangespannen moest zijn, dan krijgen je spieren beter de mogelijkheid om te versterken. als je je spier verder slap houdt, blijft de activiteit alleen in je spier en heeft het veel minder 'opbouwend effect'quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Neen, oefeningen kan ik niet doenthis is it. Ik heb het ooit eerder gehad om te revalideren, je moet het absoluut niet vergelijken met fitness, maar om inactieve spieren van de ondergang te redden werkt het prima.
Als je qua gewicht al aan de lage kant zit, waarom ga je dan toch zo laag in de calorien zitten? Op die manier verbrand je toch juist spieren, ipv dat je ze opbouwt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:40 schreef Noek het volgende:
[knip] Nu heb ik wel een balans gevonden in het eten. Het is vrij laag in de kcal maar niet in voedingsstoffen. [knip]
Mijn gewicht is wel vrij laag op het moment maar ik wilde een kleine six pack voor de zomer dus het vetpercentage moet naar beneden. Ik wil wel echt wat spieren laten tonen en je ziet ze bij mij ook wel. Ik denk dat heel veel mensen het niet zo mooi vinden maar ik vind het wel mooi.[knip]
Ja, dat was ik dus ook aan het doen dus nu zijn de kcal omhoog gebracht door nog meer noten en vette vis te eten. Daardoor val ik nu ook niet meer af gelukkig maar ben ik zelfs weer iets aangekomen. Het voelde ook echt als roofbouw maar nu heb ik schijnbaar wel de balans te pakken. Het duurde alleen twee weken eer ik die had gevonden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
Als je qua gewicht al aan de lage kant zit, waarom ga je dan toch zo laag in de calorien zitten? Op die manier verbrand je toch juist spieren, ipv dat je ze opbouwt?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:57 schreef Noek het volgende:
Even naar de tandarts. Hoe is het met je kies, Xcuz_me?
Dan ben ik vrij gemiddeld denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:18 schreef loveli het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)7-paar-schoenen.html
Oi, ik heb een paar vrouwen als Mo nodig om het gemiddelde te halen.
Ben erg bang dat die kilo's die ik ongetwijfeld zal verliezen zo weer terug zijn als ik weer KH ga eten. Oh, en ook hier sowieso geen idee waar ik mee zou moeten ontbijten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:28 schreef Perruche het volgende:
Fijn MarMar!
Laatste keer dat ik kwark/yoghurt at heb ik onwijs lopen kotsen (sorry), dus nu blief ik het even niet. Net als chorizo, had ik ook die dag gegeten.
En ik zou nooit helemaal zonder KH gaan, maar een tijdje wat minder, net als Co, lijkt me de moeite waard om te proberen...
Ik ben ook vooral aan het WOGgen vandaag. Ach, die dagen moeten er ook zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef Jagärtrut het volgende:
bleh, wat een stomme dag is vandaag. Ik ben zo niet geconcentreerd. Nog een hafl uurtje en ik geef op en ga naar Nederland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |