quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:38 schreef V1z0R het volgende:
Noek, ik weet niet wat je VP is maar gezien je hoeveelheid sport lijkt mij die vrij laag te zijn voor een vrouw. Wielrenners hebben ook vaak een belachelijk laag VP maar hebben echt niet altijd een sixpack omdat zij de massa daar missen.Ik word begeleid met een strak trainingsprogramma en echt een goede trainer en daar wijk ik echt niet af maar wel bedankt voor het meedenken.SPOILER: Want, ieuhw, lelijk, Rasmussen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien dus maar eens echt op massa trainen!? 300 sit-ups redden is makkelijk, 30 decline sit-ups met 30kg op je borst daar train je massa mee.
Vergeet niet dit te doen voor je cardio doet, want anders zijn de resultaten minimaal.Ik kan zelf ook wel heel veel bedenken want heb inmiddels zelf ook wel aardig wat kennis vergaard maar dan nog werk ik graag samen met iemand die echt al heel lang in het vak zit met alles wat daarbij hoort en dan ga ik niet opeens een eigen plan trekken. Zo doe ik ongeveer alles met gewicht dus ook de buikspieren maar goed jij weet ook dat je daar niks van ziet als er vet op zit. Buikspieren komen dan voor een groot deel uit de keuken.
![]()
Rasmussen is boerenbruin en tegen zulke prestaties valt niet gewoon niet te eten. Mijn god, hoeveel Ben en Jerry's moet je eten om aan te komen tijdens de Tour de France?![]()
B&J mis ik eigenlijk het meest. Ik hoop dat het gevoel wederzijds is. Van het weekend las ik een junkdag in en dan ga ik de nieuwste B&J eten.![]()
Net een pot rode kool op. Mijn tanden zijn paars.![]()
Vorige week had ik zelf rode kool gekookt. Niet te vreten echt. HAK is daar echt veel beter in.Go hard or go home
Hulde!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:42 schreef conleche het volgende:
Als je zelf rode kool maakt moet je daar echt heel veel bij doen en de hele tijd proeven, want de zuur/zoet/kruiden melange maakt heel veel uit. Ik maak nu lekkerder rode kool dan hak, maar ik zou je het recept niet kunnen vertellen, omdat ik er dus de hele tijd weer meer van dit bij doe en dan weer van dat. Gelukkig kan je dan wel zo'n 30 keer eten van 1 rode kool, dat scheelt weer.
Hier anders nietquote:
Ja he? Toen ik begon met hardlopen was het nog fris, maar gelukkig kwam de zon al snelquote:
Het is hier in het noorden vreselijk koud, waait hard en bewolkt.. bah.quote:
Ik ga het morgen nog eens proberen incl. de vanillesuiker en kaneel!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:51 schreef conleche het volgende:
Yup, ook kaneel. En uit mijn hoofd nog het volgende:
witte balsamico-azijn
kruidnagelen
zout
suiker
vanillesuiker
appels (veel)
en ik laat het echt heel lang koken. Net zolang dat het net zo zacht is als die van de Hak. Voor mij geen al dente als het op rode kool aankomt.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En rode kool uit pot is lekker, durf het zelf eigenlijk niet te maken
En ik ben er gewoon te lui voorquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het is hier in het noorden vreselijk koud, waait hard en bewolkt.. bah.
En rode kool uit pot is lekker, durf het zelf eigenlijk niet te maken
Nee, maar ik heb nog wel een portie of 5 in de vriezer!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ga het morgen nog eens proberen incl. de vanillesuiker en kaneel!![]()
Zie, zo gaat er alsnog stiekem veel suiker in dat lijf.![]()
Jij eet dit nu zeker niet omdat je zo streng low carbt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |