Ja, ik dacht ik pak de ergste er tussen uitquote:
Hahaha, ze lijkt wel een rare dwerg hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:18 schreef kvd het volgende:
Debra Messing (Will and Grace)
[ afbeelding ]
altijd handig zo'n multifunctionele slaapzakquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:18 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach zo hardquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:18 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
wat een tent!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:18 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, koffie over mijn laptop hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:18 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
ja! omgquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:33 schreef Felixa het volgende:
Heeft ze nou een bril op haar neus en een tweede bril op haar hoofd?
De kampeerwinkel heeft gebeld: ze willen hun voortent terug.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:18 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
ja en schijnbaar is ze toch een trendsetterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:46 schreef Copycat het volgende:
Die Barton heeft echt het stijlgevoel van een blinde kip.
Ze moét het er toch om doen, dit? Gewoon zo van 'vandaag ga ik met ze fucken'?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:18 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dat ook altijd bij Chloe Sevigny, die ziet er ook altijd erg vreemd uit en wordt een style icon genoemd:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en schijnbaar is ze toch een trendsetterdie outfit kan echt niet, doet haar figuur ook niet goed en dan die schoenen
Ik vind haar zowieso veel trash uitstralen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:12 schreef rena het volgende:
Fergie
[ afbeelding ]
Die fringels aan de zijkant zijn lelijk, maar vind de jurk ook totaal niet mooi zitten op de borst. Kleur flatteert haar ook niet.
Die blauwe schoenen maken het af.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:12 schreef rena het volgende:
Fergie
[ afbeelding ]
Die fringels aan de zijkant zijn lelijk, maar vind de jurk ook totaal niet mooi zitten op de borst. Kleur flatteert haar ook niet.
heeft ze ook altijd al gehadquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:18 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik vind haar zowieso veel trash uitstralen.
Met lichtjes en 'robotic butterflies'.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef kvd het volgende:
geen celeb in Nederland, maar in Engeland hebben meer dan 8 miljoen mensen het volgende koppeltje zien trouwen in Big Fat Gypsy Weddings...De 17 jarige Sam Norton in haar trouwjurk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef kvd het volgende:
geen celeb in Nederland, maar in Engeland hebben meer dan 8 miljoen mensen het volgende koppeltje zien trouwen in Big Fat Gypsy Weddings...De 17 jarige Sam Norton in haar trouwjurk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jurk? Watvoor jurk? Ik kan alleen maar geobsedeerd kijken naar die koets.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan gewoon niet ophouden met lachen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoeiiiiiii.....liggies....het wordt steeds leuker hahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Met lichtjes en 'robotic butterflies'.
Gisteren het programma op Youtube bekeken. Hilarisch! Maar ergens ook wel sneu. Gemiddelde trouwleeftijd: 17. En dan verloofd na slechts 2 ontmoetingen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:12 schreef kvd het volgende:
[..]
hoeiiiiiii.....liggies....het wordt steeds leuker hahaha
[ afbeelding ]
en google maar eens op my big fat gypsy wedding, afbeeldingen....nog meer 'plaatjes' van jurken van de andere deelnemers aan het programma...het hangt van lelijkheid in elkaar
Omg, wat een suikerspinquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:12 schreef kvd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en google maar eens op my big fat gypsy wedding, afbeeldingen....nog meer 'plaatjes' van jurken van de andere deelnemers aan het programma...het hangt van lelijkheid in elkaar
goeie tip, ik kan binnenkort ook eens even kijken...en me ergerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:20 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Gisteren het programma op Youtube bekeken. Hilarisch! Maar ergens ook wel sneu. Gemiddelde trouwleeftijd: 17. En dan verloofd na slechts 2 ontmoetingen...
Ik kan alleen naar die rare uitgezakte bruidstaart kijken... En daarmee bedoel ik dus serieus de taart meequote:Op vrijdag 1 april 2011 11:06 schreef SEMTEX het volgende:
Die Jurk en koets zijn bijna volledig gejat van Katie Price's bruiloft. Koets is zelfs exact dezelfde:
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet waar ze willen gaan snijden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik kan alleen naar die rare uitgezakte bruidstaart kijken... En daarmee bedoel ik dus serieus de taart meeWat een lelijk ding.
ik heb hier echt geen woorden voor,,,alsof ze zo uit disney's light parade komtquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:12 schreef kvd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Loooooooooooooool. Ik wil ook zo trouwen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb vorig weekend 2 afleveringen bekeken, maar wat denk je van zitten op een stoel tijdens een receptie? Da's ook niet echt te doen. Nartuurlijk zat in 1 van die afleveringen het bruidspaar dicht tegen een muur aan, kon niet achter de stoel langs lopen of wat dan ook. Is ze op de stoel gaan staan en zo gaan zitten, waardoor haar jurk zeg maar compleet over de leuning van de stoel hing (lijkt me niet gemakkelijk zitten, maar goed). En door de vele lagen in de jurk en de hoepel war het zit-moment oof niet echt flatteus...je keek recht haar kruis in....quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihih, ik kan bij die big fat gipsy wedding foto's alleen maar denken "hoe gaat die jurk ooit IN die koets passen?"
de koets is het enige mooiequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die borsten van christina , kan echt niet hahaha tot in haar nekquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:10 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Loooooooooooooool. Ik wil ook zo trouwen.![]()
Jude Law
[ afbeelding ]
Miranda Cosgrove
[ afbeelding ]
Pixie Lott
[ afbeelding ]
Blake Lively
[ afbeelding ]
Christina Hendricks
[ afbeelding ]
Mischa Barton
[ afbeelding ]
Met Jude zelf weinig. Maar zijn oude trui in die lelijke kleuren van slechte H&M kwaliteit (of nog slechter).quote:
jeetje, komt die outfit uit de legerdesheilskledingzak?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
Naomi van As
[ afbeelding ]
Castaway fashion?
Geweldig. Comfortabel ftw.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
De halve H&M hangt vol met die 'stijl'. Afgrijselijk.
Als ik foto's van die gast zie moet ik altijd aan een vrouwelijke collega van mij denken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 03:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Perez Hilton die serieus denkt dat hij verstand heeft van mode:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij doet het soms ook wel een beetje voor de aandacht, maar zelfs als hij probeert een mooie outfit te dragen, lijkt het nog steeds nergens op.
Wow, wat een change.... Echt belachelijk anders.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:57 schreef rena het volgende:
Zijn allemaal 100 jaar oude foto's, hij is tegenwoordig een stuk dunner en kleed zich ook (iets) beter.
[ afbeelding ]
Zo is hij nu.
het gezicht ja , de rest is stille the same crapquote:Op donderdag 14 april 2011 14:39 schreef Copycat het volgende:
Die begint echt weer op de oude Amy te lijken, qua gezicht met name.
christina lijkt wel ene van de jostiband daar op de fotoquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Christina Curry is zo'n mooie meid ....
[ afbeelding ]
Maar tegenwoordig heeft ze zulke rare kapsels en zulke lelijke outfitjes aan dat je dat niet meer ziet:
[ afbeelding ]
Echt zonde, want met haar blonde haar is het echt een schoonheid.
Ooooo! Ik vind dit echt leuk!quote:
quote:
In de context van een artiest als Lady Gaga is er imo niks mis met die outfit. En sinds wanneer staat mevrouw Ice T bekend als grootste slet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
![]()
Coco, de vrouw van Ice-T:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter bekend als de grootste slet in Hollywood.
Niks mis met die outfit? Het is een doorzichtig pakje met wat streepjes erop .... dat hoort eerder in een stripclub thuis.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de context van een artiest als Lady Gaga is er imo niks mis met die outfit. En sinds wanneer staat mevrouw Ice T bekend als grootste slet?
Ze heeft die schoentjes nog!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef SEMTEX het volgende:
Amy Winehouse ziet er eindelijk weer goed uit... nu haar outfit nog:
[ afbeelding ]
ik denk dat je er nog wel een paar aan die lijst kunt toevoegen die zich zo kleden maarja om haar nou de grootste slet te noemen....quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niks mis met die outfit? Het is een doorzichtig pakje met wat streepjes erop .... dat hoort eerder in een stripclub thuis.
En met Coco als grootste slet bedoel ik dus dat ze zich het sletterigst kleedt.
Dat gevoel heb ik er ook bij, dat moet ook wel. Anders...echt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze moét het er toch om doen, dit? Gewoon zo van 'vandaag ga ik met ze fucken'?
DIe outfit vind ik niks.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Hmm, heb alles even doorgekeken uit verveling. Ik vind bepaalde kledingstukken die hier te zien zijn niet eens zo erg. Sommige dingen zijn toch echt ''in'' en zie ik ook wel bij mijn zusje, ook als zij shows moet lopen. En ook sowieso in het dagelijks leven. Zoals die linkse kitten (ofzo) van hierboven, niks ergs aan in mijn ogen.
Toch zijn die hoge korte broekjes echt in. Ik zie het allemaal bij m'n zusje. Je moet er alleen wel het figuur voor hebben vind ik. Maar ik vind het in ieder geval beter dan meisjes die zo casual gekleed zijn met een spijkerbroek en een zwart shirtje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
DIe outfit vind ik niks.Kleurt en past totaal niet bij elkaar.
Dat broekje vind ik nog wel meevallen, al mag het iets trendier, maar vooral de combi is lelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Toch zijn die hoge korte broekjes echt in. Ik zie het allemaal bij m'n zusje. Je moet er alleen wel het figuur voor hebben vind ik. Maar ik vind het in ieder geval beter dan meisjes die zo casual gekleed zijn met een spijkerbroek en een zwart shirtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |