slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:52 schreef quaas het volgende:
Ik ga Carooltje achterna, Ik ga slaapjens doenmorgen 6:30 op
___!
Trustenquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:00 schreef Patje1987 het volgende:
Dat was het voor vandaag mensen, ik ga ook meteen slapen.
Weltrustequote:Op woensdag 16 maart 2011 01:00 schreef Patje1987 het volgende:
Dat was het voor vandaag mensen, ik ga ook meteen slapen.
okidokie jarige jopiequote:Op woensdag 16 maart 2011 01:02 schreef djkoelkast het volgende:
Lekker uurtje tot rust komen met deephouse, daarna gaan de verzoekjes automatisch aan
doe dat ook eens danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:18 schreef Viro het volgende:
Oh voor ik het vergeet: gefeliciteerd koelkast met je 31ste 25ste verjaardaghaai, en baai denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
voor mij?quote:
Wat zijn volgens jou powervrouwen dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil wel een keertje een uurtje vrouwenpower op onzinradio![]()
een uur lang alleen echte bazinnen
hmzzz... daar moet ik even goed over nadenken iig tina turnerquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou powervrouwen dan?
Anouk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmzzz... daar moet ik even goed over nadenken iig tina turner
adele, merelyn(?) brooks, skunk anancie ( ik faal in spelling kweet t)
ilse de lange, caro (O+) hmmmzzz doordat ik muziek luister kom ik niet echt verder maar er zijn er nog veel meer.. aretha franklin natuurlijk ook
jij staat voor mijn raam op 3 hoog? Knap van jequote:Op woensdag 16 maart 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor mij?je weet toch dat ik altijd lievv ben
oke ik sta vaak buiten bij je raam.. maar ik doe nooit wat
groetjes aan serenaquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:32 schreef Viro het volgende:
[..]
jij staat voor mijn raam op 3 hoog? Knap van je
Ok ik ga er weer vandoor. Heb het een en ander beloofd aan iemand. Iets over lief zijn en samen tijd doorbrengen. Ik gooi mijn telefoon weer ff ergens in een hoek.
dat vind ik dan weer niet.. al vind ik alecia sleutel dinges een twijfelgevalquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
Beyoncé Knowles hoort voor veel vrouwen ook in dat rijtje thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry.. moest even blij doen over mijn eigen muziek
-insert koosnaampje-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omdat ik drenthe woon
-insert koosnaampje-
denk je dat ik die uit mijn hoofd ken? drenthe heeft r wel 1 google maar ffies.. jouw pc/laptop is vast snellerquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is eigenlijk de slogan van de provincie Drenthe ?
Of zullen we er een bedenken
Drenthe wat doe je met me?quote:
ik ook.. dus ben maar andere subforums aan het bekijkenquote:
Nog ergens iemand wakker dan??quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook.. dus ben maar andere subforums aan het bekijken
uhmm nee niet echt.. ik zit topics in seks te lezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog ergens iemand wakker dan??
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm nee niet echt.. ik zit topics in seks te lezen
slaap lekker meisquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor![]()
Maar ik ga maar pitten![]()
Dank, jij ook zo/straksquote:
Ik heb iets aangevraagd hopelijk zonder gitaar. Gewoon goed opletten wat je kiestquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar er zit toch eigenlijk bijna overal wel een gitaar in?
Ik let altijd goed op.. maar ben drama in die dingen.. vind het al heul wat als ik weet wie wat heeft gemaaktquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb iets aangevraagd hopelijk zonder gitaar. Gewoon goed opletten wat je kiest
Caro heeft sowieso geen gitaar en dan speel je wel op safequote:Op woensdag 16 maart 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik let altijd goed op.. maar ben drama in die dingen.. vind het al heul wat als ik weet wie wat heeft gemaakt
wel gitaren geloof ik hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caro heeft sowieso geen gitaar en dan speel je wel op safe
naatje.. vraag plz een gitaarloze plaat aan als voorbeeld voor mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
waarschijnlijk over onzin radio hit:
@naatje_1 Thanks, lekker bezig
@nbtd
dankuquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:39 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.dj7inch.nl/Turn_Up_The_Bass_Collection.html
hier staat alles op knetter
heb je spotify?quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankuondertussen ben ik ook aan het utuben om te luisteren waar een gitaar in zit
nope.. maar ik red me nu aardig denk ik.. weet al verzoekje voor straksquote:
aaaaah kom op armen door elkaars armen steken eeeeeeeeeeeen weeeeeeee heeeeeeebben eeeeeeeeeeen wooooooooooonbooooooooooootquote:
] heb je wel de groetjes aan serena gedaan?quote:
groetjes heb ik gedaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je wel de groetjes aan serena gedaan?
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
Werlke kutmongool heeft dit aangevraagd
iets met op het matje geroepenquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
hole1988
Bericht:
Kwaad is nu al geschied.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dm lukt me niet maar heb pm gestuurd.. als iemand van jullie nou ff dm stuurt
nee ik denk niet dat koelkast het zo erg op gaat vatten.. hier kon niemand wat aan doen he:P morgen ffies uitleggen aan hemquote:
hier ook, heb trek maar niets in huis. En nu een boze serenaquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb honger maar kan verdorie niet eten
ik heb van alles in huis maar dikke keelontsteking dus dan zou ik mezelf alleen maar pijnigenquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:01 schreef Viro het volgende:
[..]
hier ook, heb trek maar niets in huis. En nu een boze serena
ik dacht het.. en dacht ik zeg niksquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:02 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Lees je eigen post zoals iedere andere fok!ker dat zou doen
Afspraak is afspraak he.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:02 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Lees je eigen post zoals iedere andere fok!ker dat zou doen
neee! het is denk ik ook gewoon dat je er moeite voor doet.. dus plz vergal het nou nietquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Er staat maar 1 goede nummer van N.E.R.D in draakje![]()
sry
deed het niet expressquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
gitaar
![]()
![]()
jij
![]()
![]()
FOEI
stuur maar een pm naar koelkast met excuus voor je gitaargedoe
ik ben ook mens en kan het welquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zei vanavond al dat dit niet zou gaan werken. Zijn teveel nummers met gitaar.
Hij had Draakje gewoon wat random electro moeten laten draaien.
Mensen kunnen niet met vrijheid omgaan.
GAST IN DEZE CLIP ZITTEN MENSEN MET GITAREN WEET NIET OF JE HET WEETquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
computergitaar samples gitaarmuziek noemen
je zegt het zelf al: CLIPquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GAST IN DEZE CLIP ZITTEN MENSEN MET GITAREN WEET NIET OF JE HET WEET![]()
![]()
![]()
Tuurlijk manquote:
bass gitaar mocht wel van koelkastquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk man
In dat nummer van NERD zaten ook gitaren en je wist het
Leuk he als mensen zeggen dat je mooi bentquote:
wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
Informatie
Title Sad But True
Artist Metallica
Album Metallica
Year 1991
Genre Top 40 dossier
natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk he als mensen zeggen dat je mooi bent
Krijg de tering maar als iedereen plaatjes met gitaar aanvraagt doe ik ook geen moeite meer.quote:
onbewust is iets anders dan expressquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krijg de tering maar als iedereen plaatjes met gitaar aanvraagt doe ik ook geen moeite meer.
Je wist het zelf ook zeg je netquote:
Ben je zelf zo lief dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kunnen we niet vanaf nu gewoon weer ons best doen?
kom op.. wees lief en braaf
dat je dat nog moet vragenquote:
ik kan daar niet naar kijkenquote:
dat er in een clip gitaren voorkomen wil niet beteken dat er bij het componeren van de muziek gitaren word gebruikt. Veel hip-hop artiesten doen het elektronisch omdat het naar hun smaak is aan te passen.quote:
Niet zo lief hequote:Op woensdag 16 maart 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
elke keer als ik dat hert zie dan denk ik bij mezelf dat het hele mooie biefstukjes zouden zijn
kweet t. maar ja kok in hart en nieren en heb zoveel lol gehad bij het schoonmaken van bambi'squote:
stokstaartquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Knetter krijgt een knuffel
Klopt maar ben geil nuquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik dacht dat jij dit een kutplaat vond
hihi lick you up and down- kutplaat hihi
hihi 89quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
Standje 89 met Knetter. Heb een speciaal nummer aangevraagd (A)
das niet handigquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
Vanaf nu draaien we alleen nog neuck-nummers
jij zit toch steeds op bambi te geilen?quote:
jij gaat helemaal niet slapen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
Weddenschap aangegaan dat ik langer wakker blijf dan iemand anders. Gaat dus niet werken met slapen
Neequote:Op woensdag 16 maart 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij gaat helemaal niet slapen?
Waarom haat je op het hertjequote:Op woensdag 16 maart 2011 03:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij zit toch steeds op bambi te geilen?
je verveelt je, open een tc, ga op de cam en laat mij jou beglurenquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
Sowieso weinig slaap nodig in tegenstelling tot sommigen hier
omdat die jouw aandacht van mij wegtrektquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom haat je op het hertjeDie is lief
Haha sorryquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat die jouw aandacht van mij wegtrekt
Als ik een cam had dan had ik wel foto's kunnen maken ook hequote:Op woensdag 16 maart 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je verveelt je, open een tc, ga op de cam en laat mij jou begluren
die beesten slapen niet veel maar rusten wel veel..quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha sorry
Ik herken veel in dat hert![]()
Hoeveel zou zo'n beestje nou slapen?
goed puntquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik een cam had dan had ik wel foto's kunnen maken ook he
Dat is niet waarquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die beesten slapen niet veel maar rusten wel veel..
door die bambi zit ik de helft van de tijd alleen hier
oh sorry als ik je schema in de knoop gooiquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is niet waar
Jij zou trouwens vroeg gaan slapen dus had niet eens gerekend op je aanwezigheid
Autisten draaien dan door hequote:Op woensdag 16 maart 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh sorry als ik je schema in de knoop gooi![]()
Hoezo dan? Geen gitaren aangevraagd tochquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kut ik ga op mijn kop krijgen van melting
quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Autisten draaien dan door he![]()
Heb een bolletje speed gekregen van mn huisgenoot
nee omdat het weer zo laat is en ik vroeg hoor te slapen en dat ook van plan was enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoezo dan? Geen gitaren aangevraagd toch
ik heb zin in biefstukquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
Als het hertje gaat slapen slaap ik ook pas
Is hij je vader ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee omdat het weer zo laat is en ik vroeg hoor te slapen en dat ook van plan was enzo
natuurlijk.. ik reageerde te positief op stef ekkel enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
ragboer vraagt deze muziek zeker aan
god nee niet mijn papsquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is hij je vader ofzo![]()
Dacht dat jij zo eigenzinnig was
Je moet fucking lief zijn voor mijn hert jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb zin in biefstuk* Knetterkrankjorum haalt haar messen te voorschijn
Surequote:Op woensdag 16 maart 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
god nee niet mijn paps
Ik eigenzinnig? neee jho.. eerder volgzaam en braaf
jouw hert.. tss hoor dat danquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet fucking lief zijn voor mijn hert jaMet je messen pakken. Dierenbeul
Ik lieg inderdaad nooitquote:
Dat hert is menselijker dan jou. En in de natuur zijn ze te schuw dus dan heb je er ook geen fuck aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jouw hert.. tss hoor dat danje hebt er geen fuck aan he.. aan zo'n beest, zijn alleen leuk in de natuur.. maar toch niet in een bed? rare fetisj heb jij
menselijker dan mij? tss.. das een oude.. ijskoningin enzowquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat hert is menselijker dan jou. En in de natuur zijn ze te schuw dus dan heb je er ook geen fuck aan
MJ is sowieso een baas.quote:
dat ben ik dan wel weer met je eensquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:51 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer is ook lekker om te scaufen
Veel plezierquote:
Ik GEIL niet op dat hert, alleen dat hert is liever dan jij bent.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de 1 geilt op een hert, de ander op een auto.. doe mij maar een mens
Vanuit dat perspectief moet je hem ook luisterenquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit nr vind ik best uhm. niks.. maar als achtergrond tijdens andere dingen is hij wel ok
dat hert is liever dan ik ben? ja ook alleen omdat het niet kan praten.. anders bekeek hij jou en zei hij/zij : hmm mensen biefstukquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik GEIL niet op dat hert, alleen dat hert is liever dan jij bent.![]()
Bovendien heb ik seksueel gezien aan dat hert niet meer of minder dan aan jou (op dit moment)
quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de 1 geilt op een hert, de ander op een auto.. doe mij maar een mens
de gedachte van een lekker mens op de motorkapquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je hier niet geil van wordt, ben je toch impotent/frigide?
Vooral dat je elke keer de Wegenwacht moet bellen is erg opwindend.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je hier niet geil van wordt, ben je toch impotent/frigide?
Ik heb in 2 jaar Alfarijden nog nooit de Wegenwacht hoeven bellenquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vooral dat je elke keer de Wegenwacht moet bellen is erg opwindend.
Doe mij maar iets rauwers
![]()
![]()
Jij op de motorkap, vingers tussen je benen en ik achter het stuur met knuffelmeisje naast me.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de gedachte van een lekker mens op de motorkapde auto zelf hmmm ik ben frigide
![]()
![]()
Dit is pas zinnig!quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hele zinnige tekst is dit eigenlijk
whahahhaaquote:Op woensdag 16 maart 2011 04:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij op de motorkap, vingers tussen je benen en ik achter het stuur met knuffelmeisje naast me.
Vooruit, Mloes mag het laatste restje slikken.quote:
Flikkerauto's man dat nieuwe spul. Of je moet een oude alfa giulia sprint weten te bemachtigenquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb in 2 jaar Alfarijden nog nooit de Wegenwacht hoeven bellen
wel 550 euro voor een nieuwe achterruit (tyfusvandalen![]()
![]()
)...
nee want jij wilt mijn hertje doodmakenquote:Op woensdag 16 maart 2011 04:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahahhaa
dan liever iets anders dan mijn vingers...![]()
stokstaart
quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vooruit, Mloes mag het laatste restje slikken.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee want jij wilt mijn hertje doodmaken
Vast stond wel al dat we vroeg of laat ruzie zouden krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 04:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wist dat dat hert tussen ons zou komen te staan
ja dat klopt.. hoopte alleen dat het irl zou zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vast stond wel al dat we vroeg of laat ruzie zouden krijgen
dat zeg ik.. had ik liever dat we irl ruzie haddenquote:
Geen ideequote:
heerlijk hequote:Op woensdag 16 maart 2011 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee
Komt zeker door dat achterlijke lente-weer
ik mag toch hopen dat ik niet op huppel lijkquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:08 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom haal ik jou door de war met Huppels
dragems is een keizer dus dan is het goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dragems heeft het ook al eens gedaan
het is nooit te heetquote:Op woensdag 16 maart 2011 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
Van dat lente-weer krijg je wel enorm veel zin inderdaad. Straks is het weer te heet om fatsoenlijk te neuken.
Nee man. Bruut. Oud kan ook mooi zijn, maar een beetje luxe is wel zo lekker.quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Flikkerauto's man dat nieuwe spul. Of je moet een oude alfa giulia sprint weten te bemachtigen
maar maar maarquote:Op woensdag 16 maart 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dragems is een keizer dus dan is het goed.
Jij bent knapper dan Huppelquote:Op woensdag 16 maart 2011 04:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar maar maarik lijk toch niet op huppel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
huh.. hoe weet jij dat dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent knapper dan Huppel
Ik kijk nooit in je fobo trouwens
Nouja 1x gekeken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
huh.. hoe weet jij dat dan?
jeugd hequote:Op woensdag 16 maart 2011 04:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nouja 1x gekeken.
Moet je kijken hoevaak trololo in het fobo van DV gaat kijken
ik ga zo wel.. wil eigenlijk diggy aanvragen.. maar zit geloof ik wel een gitaar inquote:Op woensdag 16 maart 2011 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
Niet dat ik ga slapenveel te uitdagend om liedjes te zoeken zonder gitaren
randomquote:Op woensdag 16 maart 2011 04:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
random.. draakje was gewoon even geniaal![]()
![]()
ja, maar daar kunnen wij niks aan doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
random
dan kan hij dus ook metallica gaan aanvragen
Heb speciaal voor jou een liedje aangevraagd van cl.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga zo wel.. wil eigenlijk diggy aanvragen.. maar zit geloof ik wel een gitaar in
dikke kans van wel....quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb speciaal voor jou een liedje aangevraagd van cl.....
Hoop alleen niet dat er gitaren inzitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
Dit topic is het enige actieve topic op FOK! dat meer reacties dan views heeft.Je post idd als een dolle, tering man. Ik heb dat spul niet nodig. Stiekem toch wel benieuwd. Misschien word ik er rustig van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
toch ook weer wel..quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
Nobelprijs is ook mooi Knetters,
Dit nummer is niet negatief toch trouwens?
sorry ben aan het spelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 04:24 schreef El_Matador het volgende:
Zit godverdomme al 5 keer te F5'en hier. Sloom zijn jullie.
Lekker, ga ik zo doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry ben aan het spelen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry ben aan het spelen
stokstaart is er nu mee bezig geloof ik.. die is ook stilquote:
Die heeft speed op, dat ding is zo klein als een oorwurm.quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokstaart is er nu mee bezig geloof ik.. die is ook stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |