slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:52 schreef quaas het volgende:
Ik ga Carooltje achterna, Ik ga slaapjens doenmorgen 6:30 op
___!
Trustenquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:00 schreef Patje1987 het volgende:
Dat was het voor vandaag mensen, ik ga ook meteen slapen.
Weltrustequote:Op woensdag 16 maart 2011 01:00 schreef Patje1987 het volgende:
Dat was het voor vandaag mensen, ik ga ook meteen slapen.
okidokie jarige jopiequote:Op woensdag 16 maart 2011 01:02 schreef djkoelkast het volgende:
Lekker uurtje tot rust komen met deephouse, daarna gaan de verzoekjes automatisch aan
doe dat ook eens danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:18 schreef Viro het volgende:
Oh voor ik het vergeet: gefeliciteerd koelkast met je 31ste 25ste verjaardaghaai, en baai denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
voor mij?quote:
Wat zijn volgens jou powervrouwen dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil wel een keertje een uurtje vrouwenpower op onzinradio![]()
een uur lang alleen echte bazinnen
hmzzz... daar moet ik even goed over nadenken iig tina turnerquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou powervrouwen dan?
Anouk?quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmzzz... daar moet ik even goed over nadenken iig tina turner
adele, merelyn(?) brooks, skunk anancie ( ik faal in spelling kweet t)
ilse de lange, caro (O+) hmmmzzz doordat ik muziek luister kom ik niet echt verder maar er zijn er nog veel meer.. aretha franklin natuurlijk ook
jij staat voor mijn raam op 3 hoog? Knap van jequote:Op woensdag 16 maart 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor mij?je weet toch dat ik altijd lievv ben
oke ik sta vaak buiten bij je raam.. maar ik doe nooit wat
groetjes aan serenaquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:32 schreef Viro het volgende:
[..]
jij staat voor mijn raam op 3 hoog? Knap van je
Ok ik ga er weer vandoor. Heb het een en ander beloofd aan iemand. Iets over lief zijn en samen tijd doorbrengen. Ik gooi mijn telefoon weer ff ergens in een hoek.
dat vind ik dan weer niet.. al vind ik alecia sleutel dinges een twijfelgevalquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
Beyoncé Knowles hoort voor veel vrouwen ook in dat rijtje thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry.. moest even blij doen over mijn eigen muziek
-insert koosnaampje-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omdat ik drenthe woon
-insert koosnaampje-
denk je dat ik die uit mijn hoofd ken? drenthe heeft r wel 1 google maar ffies.. jouw pc/laptop is vast snellerquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is eigenlijk de slogan van de provincie Drenthe ?
Of zullen we er een bedenken
Drenthe wat doe je met me?quote:
ik ook.. dus ben maar andere subforums aan het bekijkenquote:
Nog ergens iemand wakker dan??quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook.. dus ben maar andere subforums aan het bekijken
uhmm nee niet echt.. ik zit topics in seks te lezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog ergens iemand wakker dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |