ik koop er een, dan kan ik met hem "spelen"quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat heeft hij aan twee PS3 consoles?
wat een fantasiequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef Great.Expectations het volgende:
"Bedankt voor je sok!"
"Ah, heb je die al ontvangen? Hoe bevalt die?"
"Ja, heerlijk, ik heb 'm gisteren al gebruikt, hahaha!"
"Past-ie je wel?"
"Ja, zo groot ben ik ook weer niet, hahaha"
"Hoe groot zijn je voeten dan eigenlijk, wat is je schoenmaat?"
"Ehm... Schoenmaat?"
"Ja?"
"Was die sok bedoelt om te dragen dan?"
"Ja, wat heb je er dan mee gedaan?"
Dat wist ik eigenlijk wel, maar ik wilde gewoon even lastig doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik koop er een, dan kan ik met hem "spelen"
neeee ben lekker gaan inventariseren de hele dag, zat weer zo'n dronke junk in de metro terug die wel vervelend deedquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ben je trouwens nog goed in elkaar geslagen vandaag?
je bent een zuur, je bent er om lastig te zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat wist ik eigenlijk wel, maar ik wilde gewoon even lastig doen.
Ja weet ik veel. Ik noem ook maar wat, maar wat zou je dan willen 'uitwisselen'? Een boxershort?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef Great.Expectations het volgende:
"Bedankt voor je sok!"
"Past-ie je wel?"
"Ehm... Schoenmaat?"
"Ja?"
"Was die sok bedoeld om te dragen dan?"
das niet eens zo'n slecht ideequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik noem ook maar wat, maar wat zou je dan willen 'uitwisselen'? Een boxershort?
Citroenkip.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zuren zijn niet altijd slecht. Citroenzuur doet fijne dingen met kip.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef Great.Expectations het volgende:
"Bedankt voor je sok!"
"Past-ie je wel?"
"Ehm... Schoenmaat?"
"Ja?"
"Was die sok bedoeld om te dragen dan?"
L-ascorbinezuur doet ook fijne dingen met je lichaam.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zuren zijn niet altijd slecht. Citroenzuur doet fijne dingen met kip.
quote:
Maar blijkbaar hebben ze er behoefte aan een kledingstuk uit te wisselen...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind een onderbroek opsturen ook wel zo desperate housewife (niet de serie, maar het verschijnsel van een huisvrouw die wanhopig probeert haar ingekakte relatie te redden door een slipje in de broodtrommel van de man te doen) eigenlijk.
Ik ben al een paar weken vrijwel alleen naar Lifehouse aan het luisteren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nouhou, doe eens posten, ik kwam hier heen om wat afleiding
.
Dit is de zanger trouwens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit iets van Lifehouse geluisterd. Dus wat mij betreft: nee.
Is dat van dat hitje 10 jaar terug?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dit is de zanger trouwens.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou 'm wel een sok willen opsturen.quote:
Hanging by a Moment? Of wat recenter:quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat van dat hitje 10 jaar terug?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:04 schreef Steve het volgende:
Ik ben vorig jaar naar een concert van ze geweest..
Nou ja, als ik mij verplaats in het hebben van een lange afstandsinternetrelatie, dan kan ik de charme er wel van inzien. Dat je een shirt ofzo hebt, die je geliefde heeft gedragen, waar zijn geur of die van zijn wasmiddel aan hangt. Je hebt dan toch behoefte aan iets fysieks, iets tastbaars, iets persoonlijks.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar blijkbaar hebben ze er behoefte aan een kledingstuk uit te wisselen...
Oh ja die is echtquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:09 schreef Steve het volgende:
Doe mij de zanger van Graffiti6 maar..
[ afbeelding ]
Ik snap het ook bestquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou ja, als ik mij verplaats in het hebben van een lange afstandsinternetrelatie, dan kan ik de charme er wel van inzien. Dat je een shirt ofzo hebt, die je geliefde heeft gedragen, waar zijn geur of die van zijn wasmiddel aan hangt. Je hebt dan toch behoefte aan iets fysieks, iets tastbaars, iets persoonlijks.
Oh my ik zou smelten als iemand me een boek(je) opstuurt waar allerlei mooie zinnen en woorden en passages in onderstreept zijn en aantekeningetjes bij gemaakt zijn die hem aan mij doen denken ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef Great.Expectations het volgende:
, een boek dat je hebt gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |