10 seconden lang werd er niet gehapt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
want ik kan ze niet bestellen in de VS right?
hij is 13 vergeef het hemquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, heeft het geen zin om uit te leggen.
Zijn er posts gedelete?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, heeft het geen zin om uit te leggen.
Je vroeg om een mening/advies, en die heb ik gegeven. Je hoeft het er niet mee eens te zijn en je hoeft het niet op te volgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:37 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik kan niet tekenen en niet vouwen.
[..]
nuttig want?
heb hem al een e-card met valentijn gestuurdquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je vroeg om een mening/advies, en die heb ik gegeven. Je hoeft het er niet mee eens te zijn en je hoeft het niet op te volgen.
Maar het geven van een cadeau aan iemand is vaak een symbolische gebaar. En als je vroeg begint met grote gebaren, dan hebben die juist minder kracht en betekenis, dan een simpel cadeau.
Aaah, dat verandert de zaak. Dan zou ik hem nu gewoon ten huwelijk vragen, op je knieën met een dure ring.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
heb hem al een e-card met valentijn gestuurd
dat kan ik volgend jaar pas als ik 18 benquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Aaah, dat verandert de zaak. Dan zou ik hem nu gewoon ten huwelijk vragen, op je knieën met een dure ring.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Aaah, dat verandert de zaak. Dan zou ik hem nu gewoon ten huwelijk vragen, op je knieën met een dure ring.
Waarom een e-card?!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
heb hem al een e-card met valentijn gestuurd
was te laat om een echte te sturenquote:
Nee dat is romantischquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
was te laat om een echte te sturen
wat moet ik dan sturenquote:
als hij hierheen komt/ik daarheen ga gaat hij al een kledingstuk van me jattenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Great.Expectations het volgende:
Stuur een handgeschreven brief! Of maak analoge foto's van je omgeving met zo'n hippe Lomo camera, en stuur die op! Wissel kledingstukken uit per post, zodat je iets persoonlijks en tastbaars van elkaar hebt. Weet ik veel.
"Schatje, ik houd echt van je, alleen ben ik je een beetje vergeten voor wat betreft valentijnsdag. Maar ik houd echt heel heel heel veel van je! X mij"quote:
En dat is komende zomer of het jaar daarna toch? Waarom dan nu niet alvast een sok opsturen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
als hij hierheen komt/ik daarheen ga gaat hij al een kledingstuk van me jatten
een sok, lolquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat is komende zomer of het jaar daarna toch? Waarom dan nu niet alvast een sok opsturen?
Een toffe game die jij ook hebt. Dan kunnen jullie samen in een fireteam.quote:
ik koop al een PS3 van 300 euro voor hem omdat hij er een heeftquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Een toffe game die jij ook hebt. Dan kunnen jullie samen in een fireteam.
Dat is best romantisch, toch?![]()
Dat is toch dubbelop?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik koop al een PS3 van 300 euro voor hem omdat hij er een heeft
Wat heeft hij aan twee PS3 consoles?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik koop al een PS3 van 300 euro voor hem omdat hij er een heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |