Heb je cam?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Samen fappen met de andere slapeloze [homo]'s dan?
ik heb een xboxquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ga weer even Gastwatdefok opzoeken op Black Ops.
Ehm.... Juist. Fijn dat je dit met ons hebt willen delen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:34 schreef gastwatdefok het volgende:
woohoo over uurtje weer lekkel fappe
Ja, van wie is-ie nou eigenlijk echt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Tomasso het volgende:
Wat is gastje een matige kloon zeg, de taffes.
watwatwatwatquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Tomasso het volgende:
Wat is gastje een matige kloon zeg, de taffes.
ging hier beetje deud dus dacht breng wat leven in de brouwerijquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ehm.... Juist. Fijn dat je dit met ons hebt willen delen.
Stroekie?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, van wie is-ie nou eigenlijk echt?
Met die geile praat naar elkaar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag net een komisch bedoelt filmpje van Dave... maar werd er gewoon geil van![]()
Helemaal geen willekeur, dat doe je natuurlijk omdat je weet dat ik lurk...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Great.Expectations het volgende:
...
(Kreeft neem ik nu even als willekeurig voorbeeld hè.)
Ik werd er niet geil van.... van beiden nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:09 schreef Steve het volgende:
Jammer dat Chris Mintz-Plasse íets minder geil is..
Post dan spannende foto's!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
watwatwatwat
[..]
ging hier beetje deud dus dacht breng wat leven in de brouwerij
Mjah, je hebt gelijk. Lief doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:06 schreef Vlarp het volgende:
Overigens, wat als het geen kloon is? Dan pesten we zo weer een nieuweling weg
ik ben idd 16 en van die lange afstands relatie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Post dan spannende foto's!
Of nee, kut, jij bent die 16 jarige toch? Of was l'amoniakzuur dat? Of die van de lange afstand internetrelatie?
Kijk je Glee?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:27 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik ben idd 16 en van die lange afstands relatie.
en mij wegpesten haha, ik heb al middelbare school gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |