Blauwe ballen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef gastwatdefok het volgende:
FFFFFUUUU
all 3 bijna 4 dagen niet gefapt
Je bewaart jezelf voor je vriendje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef gastwatdefok het volgende:
FFFFFUUUU
all 3 bijna 4 dagen niet gefapt
Neee, dat is 'Van wie is de lul?"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:45 schreef Ang3l het volgende:
Wie is de lul?
Is dat de gay versie van Wie is de Mol?
yupquote:
dat zou hip zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan kan-ie het straks over de oceaan heen schieten.
De titel is geweldigquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:33 schreef wonderer het volgende:
Ik vind de titel geniaal, de rest ... kweenie. Het heeft iets pijnlijks, wat The Office ook heeft.
eensch !quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben op uitzendinggemist.nl A'dam - E.V.A. aan het terugkijken. Wat een verrassend goeie serie!
En stiekem IAdam
Ik ben al weer wakker.... niet dat ik veel heb geslapen vannachtquote:
Om de een of andere reden wil ik niet weten wat diequote:Op woensdag 16 maart 2011 07:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben al weer wakker.... niet dat ik veel heb geslapen vannacht
Maar om 3:29 sliep ik wel![]()
Dat ik sliep om 3:29quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om de een of andere reden wil ik niet weten wat dieen
gaan betekenen in deze context.
vindt de laatste tijd het niveau dalen, mede dankzij mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:33 schreef wonderer het volgende:
Ik vind de titel geniaal, de rest ... kweenie. Het heeft iets pijnlijks, wat The Office ook heeft.
Ik was eerder wakkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben al weer wakker.... niet dat ik veel heb geslapen vannacht
Maar om 3:29 sliep ik wel![]()
Ik juist meer, en nu heb ik nóg meer energie dan ik al hadquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik drink al weken veel minder cafeïne, misschien is dat het probleem juist wel
Niet Amsterdamquote:
Is dat een verkapte Songfestival post?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:18 schreef TheVulture het volgende:
Line-up van Pinkpop wordt vandaag bekend
Nee hiermee wil ik mijn breedschaligheid aantonen: Pinkpop, Songfestival, Voetbal, Secret Story... ik ben allround-gayquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat een verkapte Songfestival post?
Ow dus iemand met een relatie met een Eva hoeft ook niet monogaam te zijn?quote:
Ja ik zou ook afknappen op celine dion hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:38 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.ype-en-willem.nl/?strip=20110316
Iedereen heeft wel iets waar jij op afknapt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zou ook afknappen op celine dion hoor
Klopt, maar daar kan ik niets aan doen. Dat is inherent aan mijn sterrenbeeldquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel iets waar jij op afknapt.
Heeft iedereen hier last van slapeloosheid ofzo? En een droge huid, dan was volgens mij ook een [homo]-kwaal.quote:
Boogschutter? "Ik schiet iedereen af?"quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kan ik niets aan doen. Dat is inherent aan mijn sterrenbeeld
quote:Pietluttig en zorgelijk
Overdreven kritisch en hardvochtig
Perfectionistisch en conservatief
quote:Tot die eigenschappen behoren onder meer ijverigheid, zorgvuldigheid, dienstbaarheid, kritisch en intellectueel.
quote:Kortzichtig, egoïstisch, pietluttig en het altijd maar geven van kritiek zijn de negatieve karaktertrekken van de Maagd.
De goede eigenschappen zijn dat Maagden ijverig, ordelijk, zorgvuldig, menslievend en liefhebbend zijn.
De levensles van de Maagd is dat zij moeten leren anderen te accepteren zoals ze zijn, en niet zoals zij zelf denken dat ze moeten zijn.
Kortom, de Maagd moet de ander in zijn waarde laten.
ik werd wakker vanwege gerommel in mijn maag en darmenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heeft iedereen hier last van slapeloosheid ofzo? En een droge huid, dan was volgens mij ook een [homo]-kwaal.
Dat kan Alex Klaassen ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:54 schreef Ang3l het volgende:
Wondyyyyyyyyy ... kun jij ook met 2 stemmen zingen?![]()
Jajajajajajajajja, dat zeg ik toch alquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Een greep uit diverse pagina's:
[..]
[..]
[..]
Zie je... niet mijn schuldZo ben ik geboren!
Blame it on the stars en het feit dat ik een maand te laat ben uitgepoept! Anders was ik leeuw en was de wereld vast beter af met me
quote:De Stier is een aardteken en wordt door Venus beheersd. Hij verenigt het mooie, het genot, sterkte en stabiliteit. In het leven net als in de liefde hecht hij grote waarde aan esthetica en genot, maar ook aan zekerheid, vooral op financiëel gebied. Tot zijn bijzondere vaardigheden behoren conditie, bestendigheid, overgave-gevoel en zin voor schoonheid.
Hij verliest bijna nooit zijn zelfbeheersing en woede-uitbraken komen bij hem niet vaak voor. Als men hem echter te zeer prikkelt kan de woede-aanval deste heftiger uitvallen. Dan moet u op uw tellen letten. Zijn huis zal hij smaakvol inrichten en versieren met kostbare dingen. Hij houdt van zijn huis, zijn tuin en zijn gezin. Met zijn lieflijke aard en zijn familiezin verwent hij zijn geliefden die zich in zijn omgeving erg thuis en geborgen voelen . Ook als gastgever is zijn kennis opmerkelijk. Hij maakt indruk met zijn mooie huis, zijn culinaire delicatessen en de beste drankjes. U kunt zich gelukkig prijzen als u door een Stier wordt uitgenodigd. Men zal nog lang napraten over de feesten van een Stier want ze zijn aan perfectie nauwelijks te overtreffen.
Door zijn kwaliteiten lijkt hij voor bepaalde beroepen als geschapen. De ideale beroepen zijn: binnenhuisarchitect, leraar, kok, kunstenaar, visagist en acteur. Voor de Stier is het belangrijk een verbinding van zekerheid en creativiteit in het beroep te hebben. Omdat een Stier erg doelgericht is, zal hij al zijn voorstellingen kunnen omzetten.
Ik moest van mijn sterrenbeeld nog even kritiek gevenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jajajajajajajajja, dat zeg ik toch al!
Duhquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat een geneuzel zijn die sterrebeeldeigenschappen.
quote:De Waterman algemeen
Als u op een feestje bent, kijk dan eens rondom u heen naar iemand, die onconventioneel gekleed is met een opvallend kapsel of een baardje, die met een lichtelijk kritische blik naar de gasten kijkt en uiteindelijk met iemand een aparte conversatie begint. Het is gegarandeerd een Waterman. De Waterman valt op. Hij heeft meestal geniale idëeen en is in zijn vrienden- en kennissenkring vaak de trendsetter.
quote:Watermannen zijn gezellige mensen. Ze zitten niet graag alleen voor de tv maar gaan liever met vrienden of collega's op stap. Met hen hebben ze een uitbundige geestelijke gedachtenwisseling. Het zijn buitengewone mensen die graag van andere mensen afsteken. Of ze hebben een buitengewone hobby of ze hebben een zeldzaam beroep. Meestal steken ze van andere mensen al af door hun ongebruikelijke outfit.
Jaquote:Elke Waterman stelt zich met voorliefde tegen gangbare conventies. Hij is de rebel onder de sterrenbeelden. Hem kunt u niet vastleggen of over hem bepalen. Hij is een lucht-teken met hoogvliegende plannen en gedachten en een onbeperkte levenswil, die hun neerslag vinden in zijn manier van leven. Normale woningen of huizen geven hem niet de passende ruimte. Als een Waterman het voor het kiezen heeft, kiest hij iets buitengewoons, zoals bv een oude molen of hij bouwt een fabriekshal om.
Kloptquote:Hij heeft geen gebrek aan creativiteit.
Thanks hequote:De Waterman - man
Hij is de freak onder de sterrenbeelden.
quote:Modern, creatief en een beetje gek.
Wrong.quote:Uranus is de beheersende planeet. Hij staat voor het plotselinge, het onverwachte. De door Uranus beheerste man maakt vaak een afstandelijke, koele en gereserveerde indruk. Inderdaad wordt hij eerder door zijn hoofd als door zijn eigen gevoelens geleid.
Eh, nee. Eerder het tegenovergestelde.quote:Hij piekert graag over van alles en nog wat en komt soms tot heel eigen resultaten over de zin van het bestaan. Uranus heeft hem ook het verlangen naar alles wat nieuw is in de wieg gelegd.
Pilootquote:De nieuwste trends of PC of fotomarkt kent hij al heel nauwkeurig. Vaak ontbreekt het hem echter aan de nodige technische handleg. Hij is eerder een wetenschapper op humanistisch vlak. Ideaal zijn voor hem beroepen waar hij zijn spreekvaardigheid en menselijke kant kan inbrengen, bv astroloog, sociaal medewerker of ontwikkelingshulp. Watermannen zijn hun tijd ver vooruit, hun gedachten zijn altijd vooruitstrevend. Daar hoort een grote hoeveelheid onafhankelijkheid en vrijheid bij. Wie hem een werkplek met veel vrije ruimte en onafhankelijkheid aanbiedt, zal een enthousiste, hoog gemotiveerde medewerker hebben. Natuurlijk zijn ook beroepen die veel reizen omvatten, uitermate geschikt voor hem, bv piloot of buitendienst-medewerker.
Ik en G_E van hier:quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Waar halen jullie die info over die sterrenbeelden vandaan?
Forer-effect.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh
Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me in een boel eigenschappen van de Maagd wel herkenMaar goed, overal staan natuurlijk wel eigenschappen die je zo kunt ombuigen zodat ze betrekking op je hebben.
Mijn maatpakken hebben dat ook wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:Snie! Ik heb ook een jasje met zo'n taille en dat si toch echt van de mannen afdeling van de BLOB
Hehe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Great.Expectations het volgende:
En nooit staat er bij een sterrebeeld alleen maar negatieve dingen.
"Een kreeft heeft echt een crimineel karakter. Hij steelt, liegt, bedriegt. De meeste pedo's zijn kreeft. Hitler, Stalin, Mao en Saddam Hoessein: allemaal kreeften. Alle nazi's waren sowieso kreeft. En Bin Laden. Kreeften zijn ook erg lelijk, ze wassen zich nooit, ze stinken. Ze hebben ook helemaal geen smaak. Hun kleren zijn tweedehands Wibra of Zeeman kleren, hun meubels stelen ze van de vuilnisbelt."
quote:Rammen zijn kosmische vechters, ze willen omhoogklimmen en zijn voor de zege in de wieg gelegd. Hun moed en bereidheid om risico's te nemen maken hen bijzonder strijdlustig. Moedig houden ze alle situaties van het leven stand onder het motto aanval is de beste verdediging. Deze strijdlustige vechtjas heeft in zijn onstuimig wezen echter ook iets kinderlijks. Als het eerste teken van de dierenriem, dat het voorjaar inluidt, is dit teken het jongste. Hij is het kind onder de sterrenbeelden en zijn behoeftes zijn dienovereenkomstig. Zijn wil moet onmiddellijk in daden worden omgezet, anders gaat hij brullen.
Rawr.quote:In hen brandt een hartstochtelijk vuur dat steeds opnieuw gevoed moet worden. Ze houden van sex maar ook van het knuffelen erna. Zo stormachtig als een Ram aan het liefdesspel begint, zo zachtjes laat hij het los. Bovendien is sex het lievelingshobby van een Ram-man. Maar ondanks alle andere beweringen kan de Ram-man trouw zijn. Vooropgesteld dat hij de juiste heeft gevonden en vooropgesteld dat hij niet teleurgesteld wordt. Zo wild en hartstochtelijk Rammen ook zijn, in hun hart zijn ze ware romantici.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanaaf gewoon voor de 3e x naar Black Swan in de bios
http://www.homostrology.com/quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De sterrenbeelden maken je hetero!
Ang3lquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik zie een romance tussen een zekere steenbok (TV) en een zekere maags (Ang3l) ontstaan hier zomaar!
Gewoon even in de homoscoop kijken dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
quote:
quote:Virgo, virginal? Hardly, sister. Don't sweat it... If anybody calls you a prude, they're just jealous because your sweet, svelte, impeccably groomed self is the kind of perfection generally limited to the covers of Men's Fitness. Though that said, you do have the special claim of being the one and only female sign of the zodiac (that's right, even the goats are men), so you radiate a special kind of energy that has been worshipped since the beginning of human civilization. What does that make you? Why, a man-goddess of course. Try not to blush, modest Virgo. Everybody knows it's the girls who get things done in this world.
Derren Brown heeft ooit zoiets gedaan voor een groep van dertig (?) mensen en ze allemaal een papier met hun persoonlijke persoonsbeschrijving te geven, dat hij gemaakt had nadat hij ze even ahd aangekeken oid. Bij iedereen was het zo goed als spot-on.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb laatst een gecertificeerde psychologische test gedaan voor een soort assessment, en daar kwam net zulke grote crap uit. Of nou ja, het klopte wel voor een deel, maar ja.
Dat is toch altijd met psychologische testen en astrologie etc.... je blijft toch een individuquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb laatst een gecertificeerde psychologische test gedaan voor een soort assessment, en daar kwam net zulke grote crap uit. Of nou ja, het klopte wel voor een deel, maar ja.
Preciesquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Die homoscopen zijn stom en kloppen totaal niet.
Ze maken me een sletquote:
Ik ben ook best een mannelijke homoquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ze maken van mij een soort Maik de Boerquote:
Dat is niet hetzelfde he, hetero en mannelijke homo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook best een mannelijke homo
Nee maar ik snap dat ze zich vergissen... van zo'n grote hoogtequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde he, hetero en mannelijke homo.
Nee hoor, een echte man heeft de broek aan in de relatiequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook best een mannelijke homo
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, een echte man heeft de broek aan in de relatie
BUUUURRRRNNNNNquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, een echte man heeft de broek aan in de relatie
Je gaat nu even huilend op de grond stampen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef Steve het volgende:
Op homostrology zijn rammen ook al net als kleine kinderen.
Wat stoooooom!!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Derren Brown heeft ooit zoiets gedaan voor een groep van dertig (?) mensen en ze allemaal een papier met hun persoonlijke persoonsbeschrijving te geven, dat hij gemaakt had nadat hij ze even ahd aangekeken oid. Bij iedereen was het zo goed als spot-on.
Bleek dat ie gewoon iedereen hetzelfde briefje had gegeven.
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Forer-effectquote:U wilt graag dat anderen u aardig vinden en bewonderen, maar voor uzelf bent u kritisch. Hoewel uw persoonlijkheid enkele zwakheden vertoont, kunt u die doorgaans goed compenseren. U hebt een aanzienlijk ongebruikt talent, dat u nog niet tot uw voordeel hebt ingezet. Hoewel u discipline en beheersing uitstraalt, maakt u zich regelmatig zorgen en voelt u zich onzeker. Soms twijfelt u er ernstig aan of u de juiste beslissing hebt genomen of het juiste heeft gedaan. U verkiest een bepaalde hoeveelheid afwisseling, en wordt ontevreden wanneer u gehinderd wordt door restricties en beperkingen. U bent er ook trots op een onafhankelijk denker te zijn en u aanvaardt geen beweringen van derden zonder bevredigend bewijs. U hebt ontdekt dat het niet verstandig is uzelf tegenover anderen al te zeer bloot te geven. Soms bent u extravert, vriendelijk en gezellig in de omgang, terwijl u op andere momenten introvert, behoedzaam en gereserveerd bent. Sommige van uw ambities zijn tamelijk onrealistisch.
Ik herken me in die tekst. Echt compleet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, heet dat zo.
Zomg, ik herkende me in die tekst.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Forer-effect
daar hebben we er nu toch 2 van?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja, Tomasso valt op schooljongetjes
Dat is een goede zaak.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Zeg, jij mag niet meer oordelen over leeftijdverschillenquote:
pas maar op!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Naar boven toe nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, jij mag niet meer oordelen over leeftijdverschillen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar boven toe niet. Naar beneden toe ben ik des te kritischer geworden.
No shit!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er een leeftijdsverschil naar boven is, is er voor de ander automatisch eentje naar beneden heur!
Maar niet naa 18-quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er een leeftijdsverschil naar boven is, is er voor de ander automatisch eentje naar beneden heur!
"Vallen op" is iets anders dan "iets doen met"quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar niet naa 18-! En who are you to talk! Regelmatig vallen er jonge jongetjes op jou!
Spelende man, wat heb je nu geleerd?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren dat ik tegen CDP zei: Nee nee nee, pas als je boven de 18 bent!
Maar ja,NU heeft ie een leuke vriend
Je hebt toch gewoon twee aparte wachtwoorden voor ze?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb moeite om L-ascorbinezuur en Gastwatdefok uit elkaar te houden.
Auuww..quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef Steve het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/video/zoete-wraak-7734
Ik denk niet dat dat joch hem nog veel heeft gepest daarna..
Aparte computers zelfs.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon twee aparte wachtwoorden voor ze?
En vaste pc. Vlarp is ook een kloon van mij, heb je dat nou nog niet door?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef Steve het volgende:
1 op je mobiel, 1 op je iPad, 1 op je laptop?
Qua uiterlijk soms misschien, maar mijn ervaring heeft geleerd dat er vaak geen zinvol gesprek uit komt. Ik mag dan soms ook wel een hyperactieve kleuter lijken, ik heb ook wel een goede volwassen kant, en die moet zich soms uitenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag je ineens naar z'n kont wijzen in m'n hoofdquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
O jaquote:
Volgens mij lijken wij helemaal niet op elkaar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb moeite om L-ascorbinezuur en Gastwatdefok uit elkaar te houden.
Dat is de leeftijd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
ja en het IQ, want ik snapte hem de eerste 2x natuurlijk nietquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja en het IQ, want ik snapte hem de eerste 2x natuurlijk niet
SARCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASM!!!!!!!!!!!quote:
Ik zag net een komisch bedoelt filmpje van Dave... maar werd er gewoon geil vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:09 schreef Steve het volgende:
Ik heb laatst een filmpje gezien waar James en Dave elkaar interviewden, er leuk.
Echt hequote:
*tikt/tapt met voet op de grond*quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he, dat die man vrij rond mag lopen
.
Ik ken die Dave verder totáál niet. maar doe mij idd ook maar James.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef Steve het volgende:
Ik vind de broer van James Franco iets teveel gladjakker. Helemaal na zijn rol in Scrubs..
James Franco.. Zo'n lieve lach.
. Doe mij maar James.
. Slim, beetje nerdy-look, knap, geweldige acteur.
In Pineapple express is hij echt zo goed..
Oxazepam... nee, heeft niet geholpenquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was eerder wakker.
En die shit die je hebt gehad met die moeilijke naam heeft dus nog niet geholpen?
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Volgens mij lijken wij helemaal niet op elkaar.
I concurquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
maar ik vind zelfs Alexander Klöpping wel cute.
Neuh... ik wil geen echte slaapmiddelen gebruikenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Melatonine ook al geprobeerd?
Of gewoon flinkquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Melatonine ook al geprobeerd?
Sorry, van alleen fappen krijg ik geen slaapquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of gewoon flinkvoor het slapen gaan.
Zo'n opblaasschaapkutje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, van alleen fappen krijg ik geen slaap
Melatonine is echt veel minder nadelig t.o.v. benzo's.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh... ik wil geen echte slaapmiddelen gebruiken
Nee.... ik heb er 1 geprobeerd van een vriend gisteren...quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:44 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Melatonine is echt veel minder nadelig t.o.v. benzo's.
Niet verslavend & (vrijwel) geen bijwerkingen. Je gebruikt oxazepam op voorschrift van de huisarts?
Maar je moet zelf weten natuurlijk.
Oh hehe, zit ik me helemaal druk te maken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee.... ik heb er 1 geprobeerd van een vriend gisteren...
Ik wil ze niet... gewoon omdat ze verslavend zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh hehe, zit ik me helemaal druk te maken.![]()
Benzo's schijnen wel echte chillpillen te zijn.
Verstandig!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil ze niet... gewoon omdat ze verslavend zijn
Samen fappen met de andere slapeloze [homo]'s dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, van alleen fappen krijg ik geen slaap
Heb je cam?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Samen fappen met de andere slapeloze [homo]'s dan?
ik heb een xboxquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ga weer even Gastwatdefok opzoeken op Black Ops.
Ehm.... Juist. Fijn dat je dit met ons hebt willen delen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:34 schreef gastwatdefok het volgende:
woohoo over uurtje weer lekkel fappe
Ja, van wie is-ie nou eigenlijk echt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Tomasso het volgende:
Wat is gastje een matige kloon zeg, de taffes.
watwatwatwatquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Tomasso het volgende:
Wat is gastje een matige kloon zeg, de taffes.
ging hier beetje deud dus dacht breng wat leven in de brouwerijquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ehm.... Juist. Fijn dat je dit met ons hebt willen delen.
Stroekie?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, van wie is-ie nou eigenlijk echt?
Met die geile praat naar elkaar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag net een komisch bedoelt filmpje van Dave... maar werd er gewoon geil van![]()
Helemaal geen willekeur, dat doe je natuurlijk omdat je weet dat ik lurk...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Great.Expectations het volgende:
...
(Kreeft neem ik nu even als willekeurig voorbeeld hè.)
Ik werd er niet geil van.... van beiden nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:09 schreef Steve het volgende:
Jammer dat Chris Mintz-Plasse íets minder geil is..
Post dan spannende foto's!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
watwatwatwat
[..]
ging hier beetje deud dus dacht breng wat leven in de brouwerij
Mjah, je hebt gelijk. Lief doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:06 schreef Vlarp het volgende:
Overigens, wat als het geen kloon is? Dan pesten we zo weer een nieuweling weg
ik ben idd 16 en van die lange afstands relatie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Post dan spannende foto's!
Of nee, kut, jij bent die 16 jarige toch? Of was l'amoniakzuur dat? Of die van de lange afstand internetrelatie?
Kijk je Glee?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:27 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik ben idd 16 en van die lange afstands relatie.
en mij wegpesten haha, ik heb al middelbare school gehad
nee dankjequote:
Kurt en Blaine die gingen zoenenquote:
SPOILER: Spoiler over GleeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:50 schreef gastwatdefok het volgende:
hmmm zijn 2 dozijnen rozen een beetje té cliché om naar een bepaald iemand te sturen voor zijn verjaardag?
Je maakt G_E zenuwachtig nu... nu moet hij weer met z'n iPad die kloon inloggen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:07 schreef Steve het volgende:
L-ascorbinezuur, heb je al met je ouders gesproken trouwens? Of heb ik dat gemist ergens?
Ik zit achter m'n Macbook Air.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je maakt G_E zenuwachtig nu... nu moet hij weer met z'n iPad die kloon inloggen!
Doe dingen die passen bij de relatie die je met iemand hebt. In jouw geval zou ik het symbolisch houden, en twee dozijn digitale rozen sturen. Of 24 linkjes naar verschillende youtube video's die met rozen te maken hebben, zoiets. Of 24 briefkaarten van rozen. Bewaar de 24 fysieke rozen voor het geval je daar iemand in het echt mee kunt verrassen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:50 schreef gastwatdefok het volgende:
hmmm zijn 2 dozijnen rozen een beetje té cliché om naar een bepaald iemand te sturen voor zijn verjaardag?
Kijk maar uit dat ie niet weg waait danquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zit achter m'n Macbook Air.
Nope, (nog) niet. Je hebt niks gemist dus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:07 schreef Steve het volgende:
L-ascorbinezuur, heb je al met je ouders gesproken trouwens? Of heb ik dat gemist ergens?
gesprokken over wat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nope, (nog) niet. Je hebt niks gemist dus.![]()
Gepost vanaf Great.Expectations iPad.
"haha"quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Doe dingen die passen bij de relatie die je met iemand hebt. In jouw geval zou ik het symbolisch houden, en twee dozijn digitale rozen sturen. Of 24 linkjes naar verschillende youtube video's die met rozen te maken hebben, zoiets. Of 24 briefkaarten van rozen. Bewaar de 24 fysieke rozen voor het geval je daar iemand in het echt mee kunt verrassen.
Ik denk niet dat hij dat als humor bedoelde, maar serieus. Vond het wel een nuttige tip voor je eigenlijk.quote:
I concurquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat als humor bedoelde, maar serieus. Vond het wel een nuttige tip voor je eigenlijk.
Maar ik klonk waarschijnlijk veel te volwassen en verstandig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat als humor bedoelde, maar serieus. Vond het wel een nuttige tip voor je eigenlijk.
ik kan niet tekenen en niet vouwen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:34 schreef Great.Expectations het volgende:
En persoonlijk zou ik 24 getekende rozen of 24 origami rozen (als ontvanger) minstens net zo romantisch vinden om te krijgen, eerlijk gezegd.
nuttig want?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsof die rozen überhaupt nog heel en levend aankomenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:34 schreef Great.Expectations het volgende:
En persoonlijk zou ik 24 getekende rozen of 24 origami rozen (als ontvanger) minstens net zo romantisch vinden om te krijgen, eerlijk gezegd.
Als je dat moet vragen, heeft het geen zin om uit te leggen.quote:
want ik kan ze niet bestellen in de VS right?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsof die rozen überhaupt nog heel en levend aankomen.
Wie hapt.
10 seconden lang werd er niet gehapt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
want ik kan ze niet bestellen in de VS right?
hij is 13 vergeef het hemquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, heeft het geen zin om uit te leggen.
Zijn er posts gedelete?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, heeft het geen zin om uit te leggen.
Je vroeg om een mening/advies, en die heb ik gegeven. Je hoeft het er niet mee eens te zijn en je hoeft het niet op te volgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:37 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik kan niet tekenen en niet vouwen.
[..]
nuttig want?
heb hem al een e-card met valentijn gestuurdquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je vroeg om een mening/advies, en die heb ik gegeven. Je hoeft het er niet mee eens te zijn en je hoeft het niet op te volgen.
Maar het geven van een cadeau aan iemand is vaak een symbolische gebaar. En als je vroeg begint met grote gebaren, dan hebben die juist minder kracht en betekenis, dan een simpel cadeau.
Aaah, dat verandert de zaak. Dan zou ik hem nu gewoon ten huwelijk vragen, op je knieën met een dure ring.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
heb hem al een e-card met valentijn gestuurd
dat kan ik volgend jaar pas als ik 18 benquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Aaah, dat verandert de zaak. Dan zou ik hem nu gewoon ten huwelijk vragen, op je knieën met een dure ring.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Aaah, dat verandert de zaak. Dan zou ik hem nu gewoon ten huwelijk vragen, op je knieën met een dure ring.
Waarom een e-card?!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
heb hem al een e-card met valentijn gestuurd
was te laat om een echte te sturenquote:
Nee dat is romantischquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
was te laat om een echte te sturen
wat moet ik dan sturenquote:
als hij hierheen komt/ik daarheen ga gaat hij al een kledingstuk van me jattenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Great.Expectations het volgende:
Stuur een handgeschreven brief! Of maak analoge foto's van je omgeving met zo'n hippe Lomo camera, en stuur die op! Wissel kledingstukken uit per post, zodat je iets persoonlijks en tastbaars van elkaar hebt. Weet ik veel.
"Schatje, ik houd echt van je, alleen ben ik je een beetje vergeten voor wat betreft valentijnsdag. Maar ik houd echt heel heel heel veel van je! X mij"quote:
En dat is komende zomer of het jaar daarna toch? Waarom dan nu niet alvast een sok opsturen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
als hij hierheen komt/ik daarheen ga gaat hij al een kledingstuk van me jatten
een sok, lolquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat is komende zomer of het jaar daarna toch? Waarom dan nu niet alvast een sok opsturen?
Een toffe game die jij ook hebt. Dan kunnen jullie samen in een fireteam.quote:
ik koop al een PS3 van 300 euro voor hem omdat hij er een heeftquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Een toffe game die jij ook hebt. Dan kunnen jullie samen in een fireteam.
Dat is best romantisch, toch?![]()
Dat is toch dubbelop?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik koop al een PS3 van 300 euro voor hem omdat hij er een heeft
Wat heeft hij aan twee PS3 consoles?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik koop al een PS3 van 300 euro voor hem omdat hij er een heeft
ik koop er een, dan kan ik met hem "spelen"quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat heeft hij aan twee PS3 consoles?
wat een fantasiequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef Great.Expectations het volgende:
"Bedankt voor je sok!"
"Ah, heb je die al ontvangen? Hoe bevalt die?"
"Ja, heerlijk, ik heb 'm gisteren al gebruikt, hahaha!"
"Past-ie je wel?"
"Ja, zo groot ben ik ook weer niet, hahaha"
"Hoe groot zijn je voeten dan eigenlijk, wat is je schoenmaat?"
"Ehm... Schoenmaat?"
"Ja?"
"Was die sok bedoelt om te dragen dan?"
"Ja, wat heb je er dan mee gedaan?"
Dat wist ik eigenlijk wel, maar ik wilde gewoon even lastig doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik koop er een, dan kan ik met hem "spelen"
neeee ben lekker gaan inventariseren de hele dag, zat weer zo'n dronke junk in de metro terug die wel vervelend deedquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ben je trouwens nog goed in elkaar geslagen vandaag?
je bent een zuur, je bent er om lastig te zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat wist ik eigenlijk wel, maar ik wilde gewoon even lastig doen.
Ja weet ik veel. Ik noem ook maar wat, maar wat zou je dan willen 'uitwisselen'? Een boxershort?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef Great.Expectations het volgende:
"Bedankt voor je sok!"
"Past-ie je wel?"
"Ehm... Schoenmaat?"
"Ja?"
"Was die sok bedoeld om te dragen dan?"
das niet eens zo'n slecht ideequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik noem ook maar wat, maar wat zou je dan willen 'uitwisselen'? Een boxershort?
Citroenkip.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zuren zijn niet altijd slecht. Citroenzuur doet fijne dingen met kip.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef Great.Expectations het volgende:
"Bedankt voor je sok!"
"Past-ie je wel?"
"Ehm... Schoenmaat?"
"Ja?"
"Was die sok bedoeld om te dragen dan?"
L-ascorbinezuur doet ook fijne dingen met je lichaam.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zuren zijn niet altijd slecht. Citroenzuur doet fijne dingen met kip.
quote:
Maar blijkbaar hebben ze er behoefte aan een kledingstuk uit te wisselen...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind een onderbroek opsturen ook wel zo desperate housewife (niet de serie, maar het verschijnsel van een huisvrouw die wanhopig probeert haar ingekakte relatie te redden door een slipje in de broodtrommel van de man te doen) eigenlijk.
Ik ben al een paar weken vrijwel alleen naar Lifehouse aan het luisteren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nouhou, doe eens posten, ik kwam hier heen om wat afleiding
.
Dit is de zanger trouwens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit iets van Lifehouse geluisterd. Dus wat mij betreft: nee.
Is dat van dat hitje 10 jaar terug?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dit is de zanger trouwens.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou 'm wel een sok willen opsturen.quote:
Hanging by a Moment? Of wat recenter:quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat van dat hitje 10 jaar terug?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:04 schreef Steve het volgende:
Ik ben vorig jaar naar een concert van ze geweest..
Nou ja, als ik mij verplaats in het hebben van een lange afstandsinternetrelatie, dan kan ik de charme er wel van inzien. Dat je een shirt ofzo hebt, die je geliefde heeft gedragen, waar zijn geur of die van zijn wasmiddel aan hangt. Je hebt dan toch behoefte aan iets fysieks, iets tastbaars, iets persoonlijks.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar blijkbaar hebben ze er behoefte aan een kledingstuk uit te wisselen...
Oh ja die is echtquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:09 schreef Steve het volgende:
Doe mij de zanger van Graffiti6 maar..
[ afbeelding ]
Ik snap het ook bestquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou ja, als ik mij verplaats in het hebben van een lange afstandsinternetrelatie, dan kan ik de charme er wel van inzien. Dat je een shirt ofzo hebt, die je geliefde heeft gedragen, waar zijn geur of die van zijn wasmiddel aan hangt. Je hebt dan toch behoefte aan iets fysieks, iets tastbaars, iets persoonlijks.
Oh my ik zou smelten als iemand me een boek(je) opstuurt waar allerlei mooie zinnen en woorden en passages in onderstreept zijn en aantekeningetjes bij gemaakt zijn die hem aan mij doen denken ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:39 schreef Great.Expectations het volgende:
, een boek dat je hebt gelezen.
Wat denk je dat ze op de basisschool doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En een mooi handschrift kan je trainen, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |