abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94416353
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef smileyface het volgende:
Nog andere suggesties naast Callcenter ?
Thuiszorg? En verder alle uitzendbureaus binnenlopen.
pi_94417756
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:12 schreef das_phantom het volgende:
Voor tijdelijk werk kun je je sowieso nu al aanmelden voor vakantiewerk in bijv. een pretpark.
Voor vakantiewerk op campings in het buitenland zoeken ze ook al volop mensen, net als voor horecawerk op de Waddeneilanden. Rijk zul je er niet van worden aangezien kost en inwoning van je salaris afgetrokken worden. Niet aan te raden als je ook nog de huur voor een studentenkamer moet betalen.
pi_94419175
Hoeveel betaald een krantenwijk ongeveer per maand 80 euro?
pi_94419574
Ik kan begin deze week worden gebeld over de uitslag, en ik ben letterlijk misselijk van de spanning. :')
  maandag 21 maart 2011 @ 14:52:15 #130
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_94420305
Ok ik had dus net een sollicitatiegesprek, het ging best goed alleen op het einde zei ik nogal iets stoms... Kan mezelf wel voor m'n kop slaan :') De een keek de ander aan en begon allemaal notities te maken enzo. Naja. Misschien is het toch niet helemaal mijn ding, en dan komt de lange reistijd (uur met OV) er nog bij.

Faal. :') Ik denk dat ik toch maar in de horeca ga werken, lol.
pi_94420348
Nu ben ik toch redelijk benieuwd naar wat je ongeveer zei :P
  maandag 21 maart 2011 @ 15:03:41 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94420757
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef das_phantom het volgende:
En ik! :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 maart 2011 @ 15:04:22 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94420790
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kan begin deze week worden gebeld over de uitslag, en ik ben letterlijk misselijk van de spanning. :')
Spannend idd!

Ik verwacht één dezer dagen ook bericht over twee sollicitaties en ik open ook met bonzend hart mijn mailbox als ik zie dat ik mail heb :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 maart 2011 @ 15:06:43 #134
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_94420898
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef das_phantom het volgende:
Hahaha ja :') Ehum.... nou ik ging dus solliciteren voor huiswerkbegeleiding geven, en ik had niet echt beseft dat er juist op huiswerkbegeleiding ettertjes komen die zelf geen zin hebben om moeite te doen, en toen zei ik dus dat ik er niet zo van hield als mensen zich er zelf niet voor inspanden :') Eh ja, wel gewoon eerlijk, maar niet echt helemaal slim. Ik heb er geen problemen mee om kinderen/pubers iets uit te leggen als ze het niet snappen, maar als ze gewoon hun best niet doen dan heb ik er toch wat meer moeite mee. Ik probeerde het daarna nog recht te praten met "maar ik zal het altijd positief benaderen" etc etc, maar ik ben bang dat het al te laat was. Nouja, als er toch vooral ongeïnteresseerde types zitten, denk ik ook niet dat dat helemaal iets voor mij is, want het kwam wel zo over alsof er alleen maar dat soort kinderen zitten. :N
pi_94420902
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Spannend idd!

Ik verwacht één dezer dagen ook bericht over twee sollicitaties en ik open ook met bonzend hart mijn mailbox als ik zie dat ik mail heb :').
Oh, gelukkig ben ik niet de enige! Voel me nu echt zo'n ei in die dingen. Ik ben ook zo bang voor alle eventuele nieuwe dingen die gaan komen, dat ik nog liever bij mijn veilige, gezellige huidige baantje blijf. Ik snap mezelf even niet.
pi_94420995
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:06 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Hahaha ja :') Ehum.... nou ik ging dus solliciteren voor huiswerkbegeleiding geven, en ik had niet echt beseft dat er juist op huiswerkbegeleiding ettertjes komen die zelf geen zin hebben om moeite te doen, en toen zei ik dus dat ik er niet zo van hield als mensen zich er zelf niet voor inspanden :') Eh ja, wel gewoon eerlijk, maar niet echt helemaal slim. Ik heb er geen problemen mee om kinderen/pubers iets uit te leggen als ze het niet snappen, maar als ze gewoon hun best niet doen dan heb ik er toch wat meer moeite mee. Ik probeerde het daarna nog recht te praten met "maar ik zal het altijd positief benaderen" etc etc, maar ik ben bang dat het al te laat was. Nouja, als er toch vooral ongeïnteresseerde types zitten, denk ik ook niet dat dat helemaal iets voor mij is, want het kwam wel zo over alsof er alleen maar dat soort kinderen zitten. :N
Jammer, maar waarschijnlijk was je toch niet gelukkig er van geworden.
En hoe ben je bij dat werk terechtgekomen?

@de rest: wat betaald een krantenwijk ongeveer per maand?
pi_94421021
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:06 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Oh, gelukkig ben ik niet de enige! Voel me nu echt zo'n ei in die dingen. Ik ben ook zo bang voor alle eventuele nieuwe dingen die gaan komen, dat ik nog liever bij mijn veilige, gezellige huidige baantje blijf. Ik snap mezelf even niet.
Herkenbaar, ik weet dat m'n huidige functie tijdelijk is, en toch zie ik er tegenop om aan iets nieuws te beginnen. Terwijl het toch leuk is, als het eenmaal zo ver is :P

Deze week hoor ik ook meer ^O^
  maandag 21 maart 2011 @ 15:10:30 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94421056
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:06 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook :'). Soms ben ik allemaal dingen aan het bedenken waarom die banen toch niet bij mij passen, maar goed, het alternatief is werkloos zijn en zonder geld thuis zitten, dus dat is niet echt een optie :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 maart 2011 @ 15:14:12 #139
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_94421203
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:09 schreef smileyface het volgende:

[..]

Jammer, maar waarschijnlijk was je toch niet gelukkig er van geworden.
En hoe ben je bij dat werk terechtgekomen?

@de rest: wat betaald een krantenwijk ongeveer per maand?
Ja, nou ik mag morgen terugbellen en dan hoor ik of ik ben aangenomen, maar ik durf niet :') Ben hier via via aangekomen...

Krantenwijk betaalt volgens mij gewoon minimumloon...
pi_94421523
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Ja, nou ik mag morgen terugbellen en dan hoor ik of ik ben aangenomen, maar ik durf niet :') Ben hier via via aangekomen...

Krantenwijk betaalt volgens mij gewoon minimumloon...
Ik hoop dat het lukt, misschien maken ze wel een regeling voor je dat je de wat makkelijkere kinderen krijgt?
  maandag 21 maart 2011 @ 15:23:58 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94421597
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:22 schreef smileyface het volgende:

[..]

Ik hoop dat het lukt, misschien maken ze wel een regeling voor je dat je de wat makkelijkere kinderen krijgt?
Ja hoor :'). Zo werkt dat niet.

Maar miss maakt zij het erger dan het is :). Ze heeft een huiswerkinstituut nml wel veel te bieden en misschien zitten ze erg omhoog, dus wie weet :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94421829
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:09 schreef Piles het volgende:

[..]

Herkenbaar, ik weet dat m'n huidige functie tijdelijk is, en toch zie ik er tegenop om aan iets nieuws te beginnen. Terwijl het toch leuk is, als het eenmaal zo ver is :P

Deze week hoor ik ook meer ^O^
Daar heb je gelijk in. Maar ik ben echt zo slecht in nieuwe dingen: als je me aan de lopende band zou zetten zou ik zelfs daar door mijn zenuwen enorm gaan klungelen. Eerste drie maanden bij mijn huidige baan had ik allemaal zenuwtrekjes en door mijn onhandigheid kwam ik de proeftijd bijna niet door... Dus dan denk ik, wat doe ik mezelf toch aan.
pi_94421878
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook :'). Soms ben ik allemaal dingen aan het bedenken waarom die banen toch niet bij mij passen, maar goed, het alternatief is werkloos zijn en zonder geld thuis zitten, dus dat is niet echt een optie :').
Dat is een waardeloos alternatief inderdaad. Mijn alternatief is beter, ga ik nu opeens goed zitten praten. Terwijl ik gewoonlijk niet zo tevreden ben. Wat zenuwen doen met een mens...
  maandag 21 maart 2011 @ 15:47:49 #144
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_94422644
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja hoor :'). Zo werkt dat niet.

Maar miss maakt zij het erger dan het is :). Ze heeft een huiswerkinstituut nml wel veel te bieden en misschien zitten ze erg omhoog, dus wie weet :).
Nee idd, zo werkt dat niet, en dat hoeven ze ook helemaal niet te doen. Oh well, ik heb net weer een rondje restaurants gebeld, en bij 3 kan ik langskomen. Dus dat is positief, ga ik morgen meteen doen :)
pi_94426376
Ik heb vandaag al 2 mailtjes naar detacheringsbureau's gestuurd en vorige week ook 1. Nu ga ik even afwachten of ik nog antwoord krijg deze dagen. Morgen ga ik waarschijnlijk toch niet veel kunnen doen aangezien we morgen hier zonder elektriciteit zullen zitten :{
En heb ook mijn CV even bijgewerkt en 2 cursussen van elk 2 dagen erbij vermeld :)
pi_94434393
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 16:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
wow ik ben vanmiddag gebelt door een bedrijf waar ik gesolliciteerd heb :P Alleen de oproep gemist, grr!
Hopelijk mijn eerste gesprek?? Ben echt benieuwd waarom ze bellen en nu moet ik zitten wachten tot ze weer bellen. :( (weet niet wie gebeld heeft, en daar weten ze het ook niet).
Binnenkort een gesprek bij dat bedrijf. Spannend :D
  maandag 21 maart 2011 @ 20:39:36 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94438021
En weer nieuws! Mag dodag weer ergens op gesprek komen! *O* (mocht pussywillow nog meelezen: het gaat om de functie die jij me nog dm'de, omdat je hem geschikt voor mij vond ;))
Wel een beetje jammer dat het op hetzelfde moment is als een voorlichtingsbijeenkomst voor een opleiding voor een interessante functie waar ik ook graag bij had willen zijn, maar goed, ik kan mezelf moeilijk in tweeën splitsen. Morgen maar eens mailen of dat op de eoa manier opgelost kan worden, want het gesprek gaat natuurlijk voor :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94445376
Uiteraard lees ik mee :P Goed van je gesprek! Kon ook haast niet missen :7
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_94445570
Vandaag 3 sollicitaties gestuurd via Studentenwerk en nog een hoop sollicitaties via het uitzendbureau.
Hopen dat er iets tussenzit :) !
  maandag 21 maart 2011 @ 22:25:17 #150
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_94446444
''Aan de hand van de ontvangen sollicitatiebrieven hebben wij een selectie gemaakt. Op grond van een vergelijking van de door u versterkte gegevens, met die van andere kandidate, menen wij uw sollicitatie niet verder in behandeling te nemen. Hierbij wil ik opmerken dat de ervaringen als werkvoorbereider in zijn geheel niet aansluiten bij de functie van Operator. Wij vinden u hierin eerder overgekwalificeerd voor deze functie dan niet passend.''

Deze afwijzing kreeg ik 3 weken na een online sollicitatie, via de mail ontvangen.
(zelfs een spelfout: kandidate ipv kandidaten _O- _O- _O- )
Het was gelukkig geen bedrijf waar ik graag wilde werken.

Morgenvroeg heb ik een gesprek bij een bedrijf waar ik WEL graag wil werken.
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')