quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef RitseB het volgende:
Je had ook van te voren naar de conducteur kunnen zoeken en de situatie aan hem uitleggen. Had je een boete bespaart en je had gewoon wit gereden.
quote:
had ik niet bij mequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef Socios het volgende:
Gewoon cash het treintarief + boete betalen. Dan hoeft men zich niet eens te legitimeren.
Stoere vader heb jij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Microtubuli het volgende:
Toen mijn pa nog conducteur was bond hij zwartrijders voor straf op het spoor.
ja, maar niet in briefvorm (toch?)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:47 schreef -0- het volgende:
Die automaten accepteren toch ook gewoon contant geld?
Tuurlijk wel, gewoon opvouwen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar niet in briefvorm (toch?)
Volgens mij tot 20 euro ofzo (was zo op een vaag station ergens in Drenthe)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is dan bovenop het bedrag wat ik in principe zou moeten betalen heh, dus 40 euro in tot.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef Microtubuli het volgende:
Die boete ook, 30 euro![]()
Enkeltje Maastricht Groningen kost al meer, en dat voor iets wat in feite diefstal is.
Terwijl je voor kleine overtredingen in het verkeer als bumperkleven vrolijk 390 euro aan de broek krijgt (spreek uit ervaring), wat een kutbeleid, criminaliteit wordt haast toegejuicht door de overheid.
Bumperklevers zijn ook godverdomme irritant en moeten gewoon een eckte baas tegenkomen met een forse grip op zijn handrem.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef Microtubuli het volgende:
Die boete ook, 30 euro![]()
Enkeltje Maastricht Groningen kost al meer, en dat voor iets wat in feite diefstal is.
Terwijl je voor kleine overtredingen in het verkeer als bumperkleven vrolijk 390 euro aan de broek krijgt (spreek uit ervaring), wat een kutbeleid, criminaliteit wordt haast toegejuicht door de overheid.
Er zijn automaten die het wel accepteren. Mijn pinpas wordt nooit geaccepteerd door NS automaten (Vraag me niet waaromquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt bumperkleven is inderdaad gevaarlijk maar probeer maar eens je gelijk te halen tegenover 2 agenten, de linksplakker die in feite de veroorzaker was gaat vrijuit. Ik wil mijn gedrag niet goedpraten maar alleen aangeven dat de hardwerkende burger gestraft wordt en de crimineel of in dit geval zwartrijder nauwelijks hoeft te boeten voor zijn daad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Bumperklevers zijn ook godverdomme irritant en moeten gewoon een eckte baas tegenkomen met een forse grip op zijn handrem.
Behalve als je achter een oma staat die 20(![]()
![]()
) km rijdt op een eenbaansweg waar je 80 mag.
![]()
in feitequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef Microtubuli het volgende:
de linksplakker die in feite de veroorzaker was gaat vrijuit.
toevallig een ING pas? mijn pas werd door die NS automaten ook nooit geaccepteerd maar dat scheen te komen doordat ik de pas iets te hard een zetje gaf op het moment dat hij hem wil gaan inlezen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef -0- het volgende:
[..]
Er zijn automaten die het wel accepteren. Mijn pinpas wordt nooit geaccepteerd door NS automaten (Vraag me niet waarom). Dus heb regelmatig met briefgeld betaald.
Je negeert me.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb ik hard gedaan, heeft niet geholpen
is niet echt een garantie voor 'succes'. sommige conducteurs schrijven alsnog een boete uit, ondanks je eerlijkheid..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef RitseB het volgende:
Je had ook van te voren naar de conducteur kunnen zoeken en de situatie aan hem uitleggen. Had je een boete bespaart en je had gewoon wit gereden.
als ik dat zou zijn had ik gewoon de boete niet geaccepteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef Ragboer het volgende:
Naatje is meer tuig dan ik ooit zal zijn. Rebels gespuis ben je.
Gouda + jeugd = tuig. Klaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik dat zou zijn had ik gewoon de boete niet geaccepteerd
Naatje = Marokkaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet altijd, wel Oosterwei (gouda) + jeugd = tuig en raad eens: daar ben ik geboren
Goh hé. Ik weet wel wie naatje is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohhh, nee, Naatje is verre van een Marokkaan.
Je begrijpt zelf vast ook wel dat je op dit moment niet in de positie bent ook nog een titel voor jezelf te mogen verzinnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |