Hij had een editje gemaakt dat iemand anders mocht openenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja moet hij niet de laatste post maken, de laatste maakt de eerste
Ach, nu hebt gij de eer weer is om er 1 te openenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja moet hij niet de laatste post maken, de laatste maakt de eerste
Dan moet je Maitje quoten. Niet mij.quote:
Tonijn?!quote:
Hey clan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef Clan het volgende:
Avond mannen, en vrouw
Vandaag even naar het ziekenhuis geweest voor bloedprikken, dan hoor ik volgende week hoe het met mijn nieren gesteld is.
Hé, heb jij geen ban?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef Clan het volgende:
Avond mannen, en vrouw
Vandaag even naar het ziekenhuis geweest voor bloedprikken, dan hoor ik volgende week hoe het met mijn nieren gesteld is.
Oh dat is minder, vermoed je dat je wat onder de leden hebt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef Clan het volgende:
Avond mannen, en vrouw
Lees jij wel eens de topics waar je in post?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh dat is minder, vermoed je dat je wat onder de leden hebt?
Ik heb een tijdje geleden een blaasoperatie gehad, daarnaast werkte mijn nieren voor een deel niet meer, en in het bloed kunnen ze zien of de nieren weer beter werken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh dat is minder, vermoed je dat je wat onder de leden hebt?
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Clan het volgende:
Ik had wel een mail gekregen, maar ik ga daar liever niet over uitwijden,
Ah zo, hoop dat ze weer bij zijn gekomenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een blaasoperatie gehad, daarnaast werkte mijn nieren voor een deel niet meer, en in het bloed kunnen ze zien of de nieren weer beter werken.
Nee ik post zomaar wat. Wat verwacht je nou, dat ik alle 7 pagina's van iedere SC uit m'n hoofd leer?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees jij wel eens de topics waar je in post?
Jammerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Clan het volgende:
Ik had wel een mail gekregen, maar ik ga daar liever niet over uitwijden,
Ik mag wel naar huis, maar kost gewoon dagen. FF kijken hoe ik dat in ga kleden, volgende week voorbereiding schieten (waar ik natuurlijk weer een onmisbaar radartje in het geheel ben mbt wapenkennis) En de week daarna knallen in Todendorf.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:32 schreef Maitje het volgende:
Aaaahwat zielig!!
Mag je dan niet naar huis toe
Ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:24 schreef Clan het volgende:
Zou Hillen niet rond deze periode zijn plannen over Defensie uiteenzetten?
Schreef hij niet net dat hij geen note had gekregen en dat hij het er verder niet over wou hebben?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:24 schreef Thaboel het volgende:
Morgen hardlopen, werken en een motivatie brief schrijven
Clan what happend? Why the note? Enlighten us!
7 niet. 6 toch echter wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:24 schreef Erasmo het volgende:
Nee ik post zomaar wat. Wat verwacht je nou, dat ik alle 7 pagina's van iedere SC uit m'n hoofd leer?
Zal wel weer uitgesteld zijn, zeer frustrerend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:24 schreef Clan het volgende:
Zou Hillen niet rond deze periode zijn plannen over Defensie uiteenzetten?
Kan hij toch overheen gelezen hebben / de site niet vernieuwd hebben toen hij ging posten? Dat is toch geen sarcastische opmerking waardigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Schreef hij niet net dat hij geen note had gekregen en dat hij het er verder niet over wou hebben?
Tongzoen om het goed te maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef EllaN het volgende:
[..]
Kan hij toch overheen gelezen hebben / de site niet vernieuwd hebben toen hij ging posten? Dat is toch geen sarcastische opmerking waardig?
quote:
Ja, maar ja.. lijkt mij erg moeilijk. En ik denk dat die jou wel wilt zien?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mag wel naar huis, maar kost gewoon dagen. FF kijken hoe ik dat in ga kleden, volgende week voorbereiding schieten (waar ik natuurlijk weer een onmisbaar radartje in het geheel ben mbt wapenkennis) En de week daarna knallen in Todendorf.
Die moet je ff uitleggenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:28 schreef EllaN het volgende:
[..].. Ik ben een dame hoor, een dame moet je woo'en!
Is dat een nieuwe variant van Wii'en?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:28 schreef EllaN het volgende:
[..].. Ik ben een dame hoor, een dame moet je woo'en!
punt 2 en 5 gaat wat lastig hier.quote:
Ik dacht meer aan een verkorting van uitwonen, zeer zeker mijn foutquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef EllaN het volgende:
http://www.thefreedictionary.com/woo
http://www.wikihow.com/Woo-a-Girl
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een verkorting van uitwonen, zeer zeker mijn fout
ffs zeg dan gewoon versieren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
oh...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
* Braamyo bergt de popcorn weer opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Lotusss het volgende:
Ola!
De "rel" zoals jullie het noemden is opgelost. Degenen die betrokken zijn zijn helemaal op de hoogte en verder is de kous af. Nee Clan heeft geen ban en gaat er ook geen krijgen!
Verder geen commentaar!
Wijntje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Lotusss het volgende:
Ola!
De "rel" zoals jullie het noemden is opgelost. Degenen die betrokken zijn zijn helemaal op de hoogte en verder is de kous af. Nee Clan heeft geen ban en gaat er ook geen krijgen!
Verder geen commentaar!
Ja wil je nu wel of niet een photo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Versieren is zo ordinair.. Woo'en is een kunst.
I know, hij is mij zeer bekend, niet in de uit de link omschreven woorden. Maar desalnietemin, zeer bekend. En onder mijn vriendinnen, ja ik kan vriendinnen hebben zonder 'dat,' ben ik er nog zeer goed in ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef EllaN het volgende:
Dat is dan ook niet netjes zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja.
Ik wacht vol spanning op de brief aan de kamer dat dat nog wel een aantal maanden gaat duren.
Jaja en een schoonmaakster bij jou zeker ook een interieurverzorgsterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Eerst zeg je tongzoen, nu een foto.. Wat wil je nou geven Sine?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja wil je nu wel of niet een photo?
Maar wel wat ik verwacht.quote:
Tongzoen, maar ik dacht dat je een photo nodig had om warm te lopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Eerst zeg je tongzoen, nu een foto.. Wat wil je nou geven Sine?!
Haha.. Nou to woo is iemand het hof maken. Dat vind ik iets heel anders dan iemand versieren. Ik denk dat het een vrouwding isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jaja en een schoonmaakster bij jou zeker ook een interieurverzorgster
Ach soquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Tongzoen, maar ik dacht dat je een photo nodig had om warm te lopen.
Daar zorgt Sine vast wel voor. Relatie geschenk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ach so. Nee hoor Sine.. We gaan pas weer zoenen als ik een aft heb.
Hij had wel gezegd dat Defensie op zijn grondvesten zou trillen, maar om mensen zo lang in onzekerheid te laten zitten vind ik niet kunnen.quote:
Dan zou ik maar opschieten als ik jou was, heb niet de hele dag de tijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ach so. Nee hoor Sine.. We gaan pas weer zoenen als ik een aft heb.
Volgens mij heeft Cobra die van de muur gerukt en verbrand.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Sine_Pari het volgende:
Misschien mag je de uitvergroting die Maitje boven haar bed heeft hangen lenen.
Je hebt helemaal gelijk. Maar daar trekken ze zich "in het pluche" toch niks van aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:45 schreef Clan het volgende:
[..]
Hij had wel gezegd dat Defensie op zijn grondvesten zou trillen, maar om mensen zo lang in onzekerheid te laten zitten vind ik niet kunnen.
Zelfgekookt dinner voor twee, mooi tafelkleedje, kaarslicht. Gordijntjes dicht. Een hele mooie film met z'n tweetjes voor een warm brandende open haard, mijn arm over haar schouder. wijntje (of ander soort drank) erbij. Paar van te voren klaargemaakte borrel hapjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef EllaN het volgende:
Haha.. Nou to woo is iemand het hof maken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:45 schreef EllaN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Cobra die van de muur gerukt en verbrand.
Hoe weet jij dat!?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:45 schreef EllaN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Sine_Pari het volgende:
Misschien mag je de uitvergroting die Maitje boven haar bed heeft hangen lenen.
Tooooo much estrogenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zelfgekookt dinner voor twee, mooi tafelkleedje, kaarslicht. Gordijntjes dicht. Een hele mooie film met z'n tweetjes voor een warm brandende open haard, mijn arm over haar schouder. wijntje (of ander soort drank) erbij. Paar van te voren klaargemaakte borrel hapjes.
To woo....
Weltrusten Maitje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:48 schreef Maitje het volgende:
Heren en vrouwkes van def..
Ik gaat! Adjeu!!
Ja of je het nou woo-en of versieren noemt het zal de man in kwestie echt een zorg zijn, zolang hij zijn slurf maar een sloot kan leggenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha.. Nou to woo is iemand het hof maken. Dat vind ik iets heel anders dan iemand versieren. Ik denk dat het een vrouwding is.
Versieren doe je het meisje dat je wilt neuken, woo'en het meisje dat je wilt houdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja of je het nou woo-en of versieren noemt het zal de man in kwestie echt een zorg zijn, zolang hij zijn slurf maar een sloot kan leggen
Oeps! *pakt the Bro code er even snel weer bij*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Sssst!!![]()
BFF's verlullen elkaar niet eej
quote:
Zit je ook op FB?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef EllaN het volgende:
Oeps! *pakt the Bro code er even snel weer bij*
Estrogen = vrouweln hormoonquote:
Hehe, waarom denk je dat vrouwen mij zo enorm goed vinden in het versieren, daten, woo'en van andere vrouwen. Ik geef grif toe dat ik deels in contact sta met mijn vrouwelijke ik.quote:
Eens!!!! ER woo'd me!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Alleen bij lesbians of ook bij hetro vrouwen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hehe, waarom denk je dat vrouwen mij zo enorm goed vinden in het versieren, daten, woo'en van andere vrouwen. Ik geef grif toe dat ik deels in contact sta met mijn vrouwelijke ik.
En daar pluk ik de vruchten van
Zit er al aanquote:
Dat baardje dat Cobra heeft laten staan, was eigenlijk ook verdomde sexyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:45 schreef EllaN het volgende:
[..]
Strandwandeling maken. Daarna restaurantje induiken. Om wat uurtjes daarna samen een peuk opsteken omdat je net sex heb gehadquote:
Ik stop liever een kwakje pruimtabak (dip) in me mond, en zij hoeft niks want ze heeft al een kwakjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Strandwandeling maken. Daarna restaurantje induiken. Om wat uurtjes daarna samen een peuk opsteken omdat je net sex heb gehad
hij had de Lapo, maar heeft iemand anders gevraagd een nieuw topic aan te maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Clan het volgende:
Waarom zitten we trouwens op Gerco te wachten?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Strandwandeling maken. checkDaarna restaurantje induiken.*kuch*Kurhaus*kuch* Check! Om wat uurtjes daarna samen een peuk opsteken omdat je net sex heb gehad(na 2 maanden..). Check!!!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik stop liever een kwakje pruimtabak (dip) in me mond, en zij hoeft niks want ze heeft al een kwakje
1 April is mijn laatste berichtgeving. 18, 25 maart, 1 april is het geworden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja.
Ik wacht vol spanning op de brief aan de kamer dat dat nog wel een aantal maanden gaat duren.
Ik heb mijn FB geheel afgeschermd en enkel vrienden van vrienden kunnen me vinden. En dan zien ze enkel nogmaar de gebruikersnaam en een prentje, aangezien ik niet mijn eigen naam nog photo gebruik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
, maar ik ben een stiekeme die geen DEF'ers heeft toegevoegd.
HAHA 1 APRIL, KIKKER IN JE BIL! DIE ER NOOIT MEER UIT WIL!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
1 April is mijn laatste berichtgeving. 18, 25 maart, 1 april is het geworden.
Ik ben ook afgeschermd inderdaad. Ik heb wel een foto en mijn naam, maar de rest is afgeschermdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik heb mijn FB geheel afgeschermd en enkel vrienden van vrienden kunnen me vinden. En dan zien ze enkel nogmaar de gebruikersnaam en een prentje, aangezien ik niet mijn eigen naam nog photo gebruik.
Opmerkelijke datumquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
1 April is mijn laatste berichtgeving. 18, 25 maart, 1 april is het geworden.
Maar ER en ik zijn one of the select fewquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik heb mijn FB geheel afgeschermd en enkel vrienden van vrienden kunnen me vinden. En dan zien ze enkel nogmaar de gebruikersnaam en een prentje, aangezien ik niet mijn eigen naam nog photo gebruik.
Oh nee hoor, een gebroken poot valt bij mij onder dezelfde categorie als kneuzen en verstuiken. Kortom zoveel weken rust. Hoewel ik dat weer niet zie zitten die knaap kennende.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, maar ja.. lijkt mij erg moeilijk. En ik denk dat die jou wel wilt zien?
Of praat ik je nu schuldgevoelens aan?
Ik ben van dat hele FaceBook afgeschermd, ik zit er geeneens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik ben ook afgeschermd inderdaad. Ik heb wel een foto en mijn naam, maar de rest is afgeschermd.
Ik bedoel ook dat zelfs als je op de gebruikersnaam of emeil zoekt je het niet vind.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik ben ook afgeschermd inderdaad. Ik heb wel een foto en mijn naam, maar de rest is afgeschermd.
Dat laatste doe ik ook niet. Gewoon diep in mijn keel en slikken. Zo moeilijk is het niet om vrouw te zijn hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee en ik ga er ook niet mee gorgelen of bellen blasen.
Eusj dat is een goeie. Je kunt mij wel vinden op e-mailquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat zelfs als je op de gebruikersnaam of emeil zoekt je het niet vind.
Nogmaals: JOUW ZOON IS BAAS!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh nee hoor, een gebroken poot valt bij mij onder dezelfde categorie als kneuzen en verstuiken. Kortom zoveel weken rust. Hoewel ik dat weer niet zie zitten die knaap kennende.
De jongste van mij was alweer met hem door de tuin aan het crossen in zijn mini rolstoel.![]()
![]()
Ja wat een uitzondering is omdat ik normaal geen mensen accepteer die ik niet persoonlijk ken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar ER en ik zijn one of the select few
Ja maar, ja maar... je bent sowieso altijd welkom bij ons in huis!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja wat een uitzondering is omdat ik normaal geen mensen accepteer die ik niet persoonlijk ken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat baardje dat Cobra heeft laten staan, was eigenlijk ook verdomde sexy
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik ook niet. Gewoon diep in mijn keel en slikken. Zo moeilijk is het niet om vrouw te zijn hoor
Ik begrijp dat hele principe van Hyves, Facebook en wat je nog meer heb totaal niet. Hoe kan je nou een paar honderd vrienden hebben?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja wat een uitzondering is omdat ik normaal geen mensen accepteer die ik niet persoonlijk ken.
Zegt het ene spermaatje tegen het andere, "hou maar op met zwemmen, ik denk dat we in de trachea zitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik ook niet. Gewoon diep in mijn keel en slikken. Zo moeilijk is het niet om vrouw te zijn hoor
Het is een makkelijke manier om contact te houden met mensen die je anders niet zo vaak spreekt of ziet. Zo zie ik het althansquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele principe van Hyves, Facebook en wat je nog meer heb totaal niet. Hoe kan je nou een paar honderd vrienden hebben?
Niks baas, als hij op zijn vader had geleken had hij op zijn minst het klimrek moeten breken en niet zijn eigen botten.quote:
Ik heb geen paar honderd vrienden, maar enkel familie naaste vrienden en collegas. Dit zodat ik met ze in contact kan blijven. Mijn familie zit in het buitenland en mijn vrienden en collegas ook maar al te vaak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele principe van Hyves, Facebook en wat je nog meer heb totaal niet. Hoe kan je nou een paar honderd vrienden hebben?
Het is meer contact houden met bekenden en hun updates lezen. Mijn broertje heeft bijvoorbeeld >700 "vrienden" op Hyves. Dat is dus een soort van statussymbool.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb geen paar honderd vrienden, een stuk of 20 hooguit, voor de rest zijn het kennissen, collega's en familie, en ja, dan kom ik net niet aan de honderd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Handig om jonge dames op een compleet ontschuldige manier te ontmoeten, en hun het initiatief in handen te gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
You playa!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Handig om jonge dames op een compleet ontschuldige manier te ontmoeten, en hun het initiatief in handen te geven
Kijk! een eerlijk antwoordquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Handig om jonge dames op een compleet ontschuldige manier te ontmoeten, en hun het initiatief in handen te geven
Heul niet, ik gebruik het alleen als een middel om mijzelf positief te representeren. Mocht ik iemand tegen komen die mij wel ziet zitten. Of een goeie vriendin/vriend verteld over 1 van mijn spectaculaire en hulpvaardige acties (die overigens echt gebeurd zijn)quote:
Ik heb geen hyves en feedback... (of is FB wat anders?)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef Thaboel het volgende:
Yeah mijn e-penis is groot met mn 500 hyves vriendjes.
Compensatiedrang heet datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef Thaboel het volgende:
Yeah mijn e-penis is groot met mn 500 hyves vriendjes.
Truste!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Compensatiedrang heet dat
Anyway, ER en ik zijn ook maffen...
Truste iedereen!
Welterusten Lotusss en ERquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Compensatiedrang heet dat
Anyway, ER en ik zijn ook maffen...
Truste iedereen!
is voor de chickies JWT!!quote:
quote:
haters <talk-to-the-hand-smiley>quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wilde ik ook net zeggen, maar ik kwam niet op het Nederlandse woord ervoor, serieus
quote:
Dat heet in het Nederlands, interresant doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wilde ik ook net zeggen, maar ik kwam niet op het Nederlandse woord ervoor, serieus
Hij is natuurlijk druk bezig met contact houden met zijn 500 vrienden, logisch dat ie geen tijd heeft om de smiley zelf te plaatsen.quote:
Ja, maar met die opmerking over compenseren voor iets anders erbij is het toch net iets leukerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat heet in het Nederlands, interresant doen.
hyvesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk druk bezig met contact houden met zijn 500 vrienden, logisch dat ie geen tijd heeft om de smiley zelf te plaatsen.
Dat vind je toch ook enkel maar alleen zelf.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja, maar met die opmerking over compenseren voor iets anders erbij is het toch net iets leuker
En Lotusssquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat vind je toch ook enkel maar alleen zelf.
Ja dat is makkelijk, die is naar bed en kan geen tegenwoord geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
En Lotusss![]()
Maar verder heb je wel gelijk denk ik
Alquote:
Dan kun je jezelf maar beter opgeven voor boer zoekt vrouw oid.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef Braamyo het volgende:
Dan zijn dergelijke communicatieve middellen zoals facebook, hyves en msn onmisbaar in mijn eeuwige zoektoch naar een leuke meid die in zeeland woont.
Waarom zou die tegenwoord geven, zij is toch juist degene die die opmerking als eerste maakte?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:38 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dat is makkelijk, die is naar bed en kan geen tegenwoord geven.
Hm, dat klinkt als zo'n vrouwelijk trekje...quote:En natuurlijk heb ik gelijk.
Zij was de eerste die een opmerking maakte, maar niet degene die het nodig had om te schrijven dat het Nederlandse woord er niet zo snel wist.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Waarom zou die tegenwoord geven, zij is toch juist degene die die opmerking als eerste maakte?
[..]
Hm, dat klinkt als zo'n vrouwelijk trekje...
Thuis ook?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef Sine_Pari het volgende:
En nee heeft veel meer te maken met weten wanneer de andere gewoon ongelijk heeft.
quote:
\quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
I am 1 of 2221 you will be assimilated.
Oh nu snap ik het, ik dacht dat je met interessant doen die 500 vrienden van Thaboel bedoelde.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zij was de eerste die een opmerking maakte, maar niet degene die het nodig had om te schrijven dat het Nederlandse woord er niet zo snel wist.
En nee heeft veel meer te maken met weten wanneer de andere gewoon ongelijk heeft.
Naja, ik bepaal ook alles zelf... Ik mag zelf bepalen wanneer ik ga stofzuigen etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:46 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee daar denkt het vrouwtje dat ze altijd gelijk heeft, ofwel alles kan herrinderen
Dat heet niet er bij neer legen, maar iemand in de waan laten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:48 schreef EllaN het volgende:
Ik heb niet altijd gelijk, vaak niet zelfs. Maar ik heb serieus echt een olifantengeheugen
.
heeft zich er maar bij neergelegd. Ik onthou echt de meest willekeurige dingen en dan komen ze later toch nog eens van pas
.
Ik niet collega.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
U zit mij toch niet te verneuken waarde sergeant majoor?
Ook zo'n wandellende agenda?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:48 schreef EllaN het volgende:
Ik heb niet altijd gelijk, vaak niet zelfs. Maar ik heb serieus echt een olifantengeheugen
.
heeft zich er maar bij neergelegd. Ik onthou echt de meest willekeurige dingen en dan komen ze later toch nog eens van pas
.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat heet niet er bij neer legen, maar iemand in de waan laten.Het is meer dat wij mannen na een tijdje gewoon ophouden omdat een vrouw met PMS onberekenbaar is.
Yepquote:
Als je niet op het woord kon komen had je ook gewoon kunnen schrijven, ik kwam even niet op het woord. Maar je schreefquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het, ik dacht dat je met interessant doen die 500 vrienden van Thaboel bedoelde.
Een opmerking dat ik niet op een bepaald woord kwam is dus interessant doen? Lijkt mij eerder het tegenovergestelde van interessant doen, maar ach, aangezien je altijd gelijk hebt..
Dus je kon het wel in een andere taal? Is dat niet flink doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Royyy het volgende:
maar ik kwam niet op het Nederlandse woord ervoor, serieus
haha geweldig! Alles wat ik vergeet weet mn vriendin wel. Echt super handigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:52 schreef EllaN het volgende:
[..]. Nee maar serieus.. Ik heb ECHT een goed geheugen
.
[..]
Yep.
Mafsequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan is het goed! Een goede nachtdienst gewenst!
Ik ga snurken, truste iedereen!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Trustequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar hadden we het toevalligerwijze wel over talen, maar laten we er maar over ophouden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt zoals die keren dat jij zei dat je uitdrukkingen uit verschillende talen door elkaar haalde? Dat zou volgens die logica dan ook interessant doen zijn.
Maar laten we het maar een beetje vriendelijk houden, voordat Lotusss dadelijk nog uit bed moet komen
Ik hoop het niet. Dan ben ik zeker mijn baan kwijt!quote:
Semi-vrede op aardequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan ben ik zeker mijn baan kwijt!
ff een bakje van de broeders Ben en jerry weg etenquote:
heb je verdriet? Of Munchies? Of gewoon lekkere trekquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ff een bakje van de broeders Ben en jerry weg eten
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ff een bakje van de broeders Ben en jerry weg eten
Haha hij kijt ook zo van, go aheadquote:
Bedacht me net dat er nog een bak in de vriezer lag en het is zonde als het daar maar 'ligt te liggen'. Oftewel lekkere trekquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
heb je verdriet? Of Munchies? Of gewoon lekkere trek?
zekerste weten.quote:
Is er nog wel een creche in NL waar niks aan de hand is?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zekerste weten.
Iemand het nieuws gezien van de verdachte van miderjarig pornografisch materiaal? Hij heeft bij mn ma op de creche gewerkt :s
Welterustenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:33 schreef EllaN het volgende:
Aii.. Altijd vervelend nieuws en al helemaal als je diegene kent denk ik.
Ik ga slapen.
quote:
ja zeker wel! Tot vandaag was is nog nooit wat gebeurt hier. Alle mannelijke medewerkers worden nu scheef aangekeken echt heel jammerquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er nog wel een creche in NL waar niks aan de hand is?
Naar wat ik weet gebeurt er niks. Misschien wel bij vertrek uit Japan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:49 schreef Thaboel het volgende:
Cobra wat gebeurt er eigenlijk met mensen die uit japan komen? Worden die gelijk 'gescreend' als ze uit het vliegtuig komen of moeten ze naar een ziekenhuis voor wat testjes?
lees net op twitter dat NL verslaggevers die nu vanuit Japan naar NL vliegen morgen in Petten getest worden...quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:49 schreef Thaboel het volgende:
Cobra wat gebeurt er eigenlijk met mensen die uit japan komen? Worden die gelijk 'gescreend' als ze uit het vliegtuig komen of moeten ze naar een ziekenhuis voor wat testjes?
Zie mijn laatste retweet op twitter voor bewijs...quote:
Ik zag het.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zie mijn laatste retweet op twitter voor bewijs...
Anyway, ik ga weer slapen nu! Was even wakker voor een plasje en een glaasje water!
Ja zo blijf je natuurlijk plassenquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zie mijn laatste retweet op twitter voor bewijs...
Anyway, ik ga weer slapen nu! Was even wakker voor een plasje en een glaasje water!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja zo blijf je natuurlijk plassen
Meestal gaan die twee woorden inderdaad niet samen in één zin.quote:
Hehe, het is inderdaad wat anders... FaceBoekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves en feedback... (of is FB wat anders?)
Goeiemorgen lieve Maitje!quote:
Ja, lekker rustig gehad. Nu even relaxen en dan maffen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:31 schreef Maitje het volgende:
Goeiemorgen cobra
Ja, goed geslapen. Jij lekker gewerkt?
Veel plezier en vergeet je pas niet.quote:
Ook goedemorgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef Lotusss het volgende:
Heb even de haakjes aangepast in de TT...
En water drinken is goed voor me. Gisteren te weinig binnen gekregen dus kreeg ik dorst toen ik in bed lag!
Wilde gok : berichten versleutelen waardoor het bericht niet zomaar afgeluisterd kan worden???quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:23 schreef Braamyo het volgende:
hmmm presentatie voorbereiding.... op zoek naar de betekenis van het woord crypto met betrekking tot de FM 9100....
Wat doet ut xD
Welkom thuisquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:50 schreef Bouke-p het volgende:
wat de crypto doet? X keer per minuut van freq hoppen en de uitgaande data vercijferen?
ow en THUIS!!!!!!! eindelijk
Welkom thuis Bouke!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:50 schreef Bouke-p het volgende:
wat de crypto doet? X keer per minuut van freq hoppen en de uitgaande data vercijferen?
Welkom thuis!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:50 schreef Bouke-p het volgende:
Welkom thuisquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:50 schreef Bouke-p het volgende:
Voor bouke neem ik aan?quote:
je bedoelt de fillgun enzo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:23 schreef Braamyo het volgende:
hmmm presentatie voorbereiding.... op zoek naar de betekenis van het woord crypto met betrekking tot de FM 9100....
Wat doet ut xD
quote:
Yups, ook weer achter de rug.quote:
vond het echt altijd een klere werk om al die dingen met de crypto te laden, die goeie kanalen etc pakken, de hele zooi syncen met de hub.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Yups, ook weer achter de rug.
Toch altijd weer leuk om nog eens te herhalen, zit het allemaal net weer wat scherper dan als je er nooit iets mee zou doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier vanavond !quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Op het werk. Tijd voor een bakkie pleur.
Die site moet je echt in de gaten blijven houden. Daar staan echt heel vaak mooie reportages op.quote:
Nu niet meer.quote:
Dat is het ergst altijdquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Maitje het volgende:
Ik had hier vanmiddag een spin tegen het plafond.. alleen nu ben ik hem kwijt
Die komt vannacht wel weer tevoorschijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Maitje het volgende:
Oh die vind je wel weer terug, dadelijk in je bed ofzo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Maitje het volgende:
Jaaquote:
I hope!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die komt vannacht wel weer tevoorschijn.
Dat is prima, kan ik hem meteen doodmakenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh die vind je wel weer terug, dadelijk in je bed ofzo.
Slaap lekker lieve Maitje.quote:
Snurkse.quote:
Ja zeg. Lijkt wel of Sesamstraat net op tv is geweest. De jonkies kruipen meteen hun bed in.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef EllaN het volgende:
Slaap lekker allemaal.
Ik ben nog even aan het lezen.
Echt verschrikkelijk..quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef revolutionarymen het volgende:
Aardbeving, tsunami, kerncentrale die op springen staat, en het weer dat een aantal graden onder Celsius is, mijn god die mensen hebben wat te verduren.
Ik zwaaide de rest uit! Dit jonkie blijft nog evenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja zeg. Lijkt wel of Sesamstraat net op tv is geweest. De jonkies kruipen meteen hun bed in.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef EllaN het volgende:
Ik zwaaide de rest uit! Dit jonkie blijft nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |