Hallo, en snel typenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef MaryChey het volgende:
Ik probeer snel mee te reageren op dit topic....
maar vorige keer wilde ik reageren en toen was er al een ander topic gemaakt haha
maar ik hoop gezellie mee te doen en ook te discuseren hier
Ik weet niet naar welke discussie jij zit te kijken, maar ik zie dat aanvegen niet zo hoor...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Mylene het volgende:
Joanna veegt de vloer aan met de andere meiden ondanks dat emotioneel is.
Wij weten wel beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
Servio ziet zijn nominatie als een compliment____!
Zeker in opdracht van.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
Phillip je bent een btje zielig dat je weer bij die foon zit.
quote:
Servio ziet zijn eigen geslacht als paringswaardig.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
Echt eh, wat een ego.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
Ja maar Servio is wel een groot gevaar voor de eindoverwinning.quote:
Laura klinkt wel heel erg bitterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef Mylene het volgende:
Laura zegt dus omdat Guido thuis een relatie heeft gun je het hem meer.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Servio ziet zijn eigen geslacht als paringswaardig.....
Ik weet niet of zijn oordeel wel zo goed is...
Mooi he, het komt ook niet bij hem op dat hij donderdag weg moet !!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef janet68 het volgende:
Servio neemt aan dat er speltechnisch is genomineerd en hij ziet het als een compliment dat hij daarom genomineerd is
de man heeft een plaat van 10 meter voor z'n kop
Hij zal ook nog wel een ker of 20 gaan zeggen dat hij het '' helamaal niet erg'' vindtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
Misschien moet hij er ff sorry op schrijven alvast die plaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef janet68 het volgende:
Servio neemt aan dat er speltechnisch is genomineerd en hij ziet het als een compliment dat hij daarom genomineerd is
10 maar?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef janet68 het volgende:
Nee, want ze hebben onderling afgesproken dat niemand er over praat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef janet68 het volgende:
Joanna wees een 'vent' en geef aan monique toe dat je maik hebt genomineerd en dat je ondanks dat je arm om monique heen sloeg toen die zo zenuwachtig was voor de uitslag.
Reclame blokje voor zichzelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
En leuk dat ie Alex daarvan beschuldigdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef janet68 het volgende:
Per dag ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij zal ook nog wel een ker of 20 gaan zeggen dat hij het '' helamaal niet erg'' vindt
100 meter! Op z'n minst!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef janet68 het volgende:
wat zei ze?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef Capt1caveman het volgende:
Heel slim, Monique.....
Kan zomaar zijn dat volgende ronde WEER de mannen genomineerd moeten worden
hij zag een plaat tussen hem en alex, en vanuit zijn gedachtegang lijkt die natuurlijk bij alex voor z'n kop te staan...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
En leuk dat ie Alex daarvan beschuldigde
Haha, ik ook. Vorige week stonden er nog 2 vrouwen in mijn top 5, deze week heeeeeel misschien nog eentje omdat ik Maik, Alex en Servio niet echt kan uitstaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef Flow3r het volgende:
eigenlijk krijg ik de balen van al die vrouwen
Joanna liegt gewoon keihard (net als Aafke trouwens op dit moment) en ze snapt dat dit haar volgende week een exit gaat opleveren!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze liegt heb het net zelf gehoord dat ze meteen tegen sterfio zei toen ie uit de kamer kwam ,nou ik heb je niet genomineerd
Dat wat letterlijk in de quote staat waar je op reageertquote:
Ze is boos omdat hij haar geen aandacht meer geeftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Mylene het volgende:
Ik krijg toch een beetje de indruk dat Laura opgelucht is dat Guido genomineerd is. Toen Joanna zei dat ze het Guido gunt was uitgerekend Laura die meteen zei hoezo hij, omdat hij thuis een vriendin heeft gun je het hem meer.
Ongeveer hetzelfde als waar jij op reageerde bij mijquote:
En geen gloryholes in die plaat zeker ;0quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij zag een plaat tussen hem en alex, en vanuit zijn gedachtegang lijkt die natuurlijk bij alex voor z'n kop te staan...
Dit ja, ze durft het niet te zeggen omdat ze zelf niet wil zeggen van Maik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef janet68 het volgende:
[..]
Maar ze weten het al van iedereen. Alleen Joanna durft het niet te zeggen en dat is niet voor niets. Dat is omdat het een ongelooflijk groot mes in monique's rug is.
ah oke, dus dat lolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als waar jij op reageerde bij mij
Net met de 3 mannen op de slaapkamer zei ze al dat ze ze alledrie wil houden. Dat is ook gelijkwaardig aan zeggen dat je niet op ze gestemd hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wat letterlijk in de quote staat waar je op reageert
En Jo heeft idd tegen Servio gezegd volgens mij dat ze hem niet genomineerd heet.
En nu maar blaten over die afspraak dat ze er niet over mogen praten
van aafkequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Dat shirtje heeft Mo vanmiddag van Jo gekregen.
Jij zou Maik niet nomineren?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef Roguee het volgende:
neee joanna hoeft het niet te weten he, want dan moet je zelf vertellen dat je maik hebt genomineerd.
don't paint me picturesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
En geen gloryholes in die plaat zeker ;0
De filmpjes met motivatiesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:32 schreef kyan2002 het volgende:
de stem moet de nominaties maar bekent maken zou leuk zijn
En dat flikte ze vorige keer ook, zogenaamd omdat zij niet bij de afspraak was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wat letterlijk in de quote staat waar je op reageert
En Jo heeft idd tegen Servio gezegd volgens mij dat ze hem niet genomineerd heet.
En nu maar blaten over die afspraak dat ze er niet over mogen praten
Bewoners, nu op de rode bank, nominaties laten zien en Joanna's acties na de bekendmakingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:32 schreef kyan2002 het volgende:
de stem moet de nominaties maar bekent maken zou leuk zijn
Nu nog een capje van de andere kant van de spiegelruit....quote:
Spannendquote:
Eeeew..... er kwam zoooooooooveel pus uit! Nu moet ze alles er uitdrukken.quote:
Uit schuldgevoel zekerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Dat shirtje heeft Mo vanmiddag van Jo gekregen.
Bewaar mequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu nog een capje van de andere kant van de spiegelruit....
jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |