Jup, en daar gaat ze spijt van hebben, want denkt dat Alex de enige is die Servio er in had kunnen houden donderdag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Mylene het volgende:
Nou ja, uiteindelijk heeft Joanna zichzelf in haar vingers gesneden door Maik en Karim te nomineren. Ze had ook een Alex kunnen nomineren.
Het jurkje van "Annie", een hint voor Sofia....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Spooky4u het volgende:
Wat voor jurkje had Jo eigenlijk aan met Carnaval?
Mo leek niet blij dat Maik niet genomineerd was. Ze vloog er niet bepaald meteen op af!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze heeft geen afspraak geschonden zoals was afgesproken dat ze het niet zouden zeggen. Als Maik was genomineerd waren alle meiden naar Monique gegaan. Joanna naar haar favorieten. Volstrekt normaal.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef itsme het volgende:
Ik vind de mannen echt veel leuker dan die vrouwen . Vind er eigenlijk geen een vfouw bij die ik leuk vind.
Dat dus, als er vanaf nu alleen nog vrouwen vertrekken vind ik het ook prima...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef itsme het volgende:
Ik vind de mannen echt veel leuker dan die vrouwen . Vind er eigenlijk geen een vfouw bij die ik leuk vind.
Bedmeitquote:
AAFKE! Die had Aafke aan..... Pffffffquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef Stranger het volgende:
En over dat Marilyn Monroe jurkje zijn we het intussen eens.
Ook niet als je 1 tegelijk aanzet? Hielp volgens mij wel wat op laptop van m'n ma.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef Datweetjeniethé het volgende:
oooo, het is gezellig hier
Jammer dat mijn laptop de streams niet trekt op het moment
Precies er is geen enkele reden om je zo druk te maken. Volgens mij kan iedereen daar vrede mee hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Day het volgende:
Servio genomineerd? Mooi, opgerot! Flip en guido mogen blijven.
Servio en flip hebben hun nominaties voornamelijk te danken aan het feit dat ze zich anders tegen de dames gedragen dan in de 1e weken. Guido snap ik niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gedeelte snap ik ook, maar hoe kan ze in godsnaam denken dat de andere dames die 3 genomineerd hebben om háár te jennen? Dat zie ik namelijk echt niet en dat is volgens mij ook absoluut niet het geval.
Die had ik gemistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef Stranger het volgende:
Of Maik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup, en daar gaat ze spijt van hebben, want denkt dat Alex de enige is die Servio er in had kunnen houden donderdag.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Spooky4u het volgende:
Wat voor jurkje had Jo eigenlijk aan met Carnaval?
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef Stranger het volgende:
GMTAquote:
yesssyessyess, fijn ook eens een klein stukkie positief te lezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef Roguee het volgende:
Laura stijgt echt in mijn aanzien, had ik niet verwacht ooit nog mee te maken.
Laura
Oh dat doe ik ook wel eens, ik dacht dat dat vrouw-eigen wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef flugeltje het volgende:
En Joanna nog ontkennen dat ze boos is ook
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:14 schreef Roguee het volgende:
ik vin gewoon
ik ben gehecht aan hun
ik ben boos
ik weet toch
ik kan zo
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook vrouw eigenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook wel eens, ik dacht dat dat vrouw-eigen was![]()
'IK BEN NIET BOOS!!!" snauwen
Ook niet dat Karim het geheim van Maik probeerde te raden Mo zei: "nu gaat het geld naar HEM" zeer denigrerend!! En om hem jankte ze nog vorige week?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Mo leek niet blij dat Maik niet genomineerd was. Ze vloog er niet bepaald meteen op af!
Hihi ja zo sportief ben ik dan ook wel weer! Ze doet het nu echt goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:13 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
yesssyessyess, fijn ook eens een klein stukkie positief te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |