Dit ja, ze durft het niet te zeggen omdat ze zelf niet wil zeggen van Maik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef janet68 het volgende:
[..]
Maar ze weten het al van iedereen. Alleen Joanna durft het niet te zeggen en dat is niet voor niets. Dat is omdat het een ongelooflijk groot mes in monique's rug is.
ah oke, dus dat lolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als waar jij op reageerde bij mij
Net met de 3 mannen op de slaapkamer zei ze al dat ze ze alledrie wil houden. Dat is ook gelijkwaardig aan zeggen dat je niet op ze gestemd hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wat letterlijk in de quote staat waar je op reageert
En Jo heeft idd tegen Servio gezegd volgens mij dat ze hem niet genomineerd heet.
En nu maar blaten over die afspraak dat ze er niet over mogen praten
van aafkequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Dat shirtje heeft Mo vanmiddag van Jo gekregen.
Jij zou Maik niet nomineren?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef Roguee het volgende:
neee joanna hoeft het niet te weten he, want dan moet je zelf vertellen dat je maik hebt genomineerd.
don't paint me picturesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
En geen gloryholes in die plaat zeker ;0
De filmpjes met motivatiesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:32 schreef kyan2002 het volgende:
de stem moet de nominaties maar bekent maken zou leuk zijn
En dat flikte ze vorige keer ook, zogenaamd omdat zij niet bij de afspraak was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wat letterlijk in de quote staat waar je op reageert
En Jo heeft idd tegen Servio gezegd volgens mij dat ze hem niet genomineerd heet.
En nu maar blaten over die afspraak dat ze er niet over mogen praten
Bewoners, nu op de rode bank, nominaties laten zien en Joanna's acties na de bekendmakingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:32 schreef kyan2002 het volgende:
de stem moet de nominaties maar bekent maken zou leuk zijn
Nu nog een capje van de andere kant van de spiegelruit....quote:
Spannendquote:
Eeeew..... er kwam zoooooooooveel pus uit! Nu moet ze alles er uitdrukken.quote:
Uit schuldgevoel zekerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Dat shirtje heeft Mo vanmiddag van Jo gekregen.
Bewaar mequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu nog een capje van de andere kant van de spiegelruit....
jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |