abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94228991
Ik krijg het echt allemaal niet bijgehouden :N :o Maar ik las wel nog over een goede nacht voor Stef, Lente die enorm aan het veranderen is, een applaudiserende Niels, problemen met tillen bij MamaPurk en iets over smeerworst waar ik geen idee van heb wat het precies is :D

Vandaag een dagje "vrij" en ik heb, onnozel als ik ben, gisteren bij mijn naaste collega's verkondigd dat ik pannenkoeken ging bakken voor morgen :') Straks dus maar naar de winkel achter de ingrediënten want die heb ik niet in huis en eens bedenken hoeveel ik er precies zou moeten bakken.

Thomas is ondertussen bijna weer zijn blije zelve :) Hij heeft wel nog steeds last van diarree maar de dokter zei dat dat aan de antibiotica kon liggen. En wat zal ik blij zijn als die op is. Elke keer weer zo'n drama om die 3ml siroop in zijn mond te krijgen. Zo erg zelfs dat hij zijn tanden op elkaar klemt }:|
Hij high5't ondertussen als de beste en begint het door te hebben hoe je een kusje moet geven (zo met hand tegen zijn mond) hij moet zijn kusje gewoon nog weggooien :D Voor de rest durft hij sinds gisteren weer meer en meer los te staan. Hij kon het al heel goed voor hij ziek was, maar was waarschijnlijk te slap om dat nog te proberen. Maw, hij is volgens mij weer bijna helemaal genezen :Y Nu alleen nog zijn vast voedsel binnen houden.
pi_94229313
Fijn om te lezen dat het beter gaat met Thomas.
Hoe lang moet hij nog aan de AB?
pi_94229331
Tot ze op is maar de spuit is al moeilijker te vullen, dus we zijn er hopelijk bijna!
pi_94229650
woehoe! mijn ventje gaat zelf zitten *O*

naja, ziehier waarom we eigenlijk echt nog bij de babietjes horen. mijn ventje doet nu braaf alles wat kindjes tussen de 10 en de 12 maanden horen te doen O+

wat hij al wel doet wat wel echt dreumes is: hij speelt met selene O+ zo lief O+ zo luid :D
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94229738
Goedemorgen!

Wat fijn dat Stef zo goed geslapen heeft! :*
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het wel fijn vindt dat je Lief nu ook eens gemerkt heeft hoe het is om alleen thuis te zijn als Stef high maintenance is.

Leonieke, fijn dat Thomas aan de beterende hand is.
Haha, succes met pannenkoeken bakken :Y) :9

Niels heeft gisteravond bij het eten alleen de doperwtjes en boontjes uit het eten gevist. Vannacht had hij dus constant honger }:| :O Om vier uur 's nachts heb ik hem maar een cracker en wat warme melk gegeven en toen heeft hij gelukkig nog tot 7.30 uur geslapen (ipv 6.15 uur).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_94230005
Wat leuk om te lezen Simmu. En je zit natuurlijk ook nog gewoon bij de twee groepen, hé :Y

Hier hadden we ook zo'n hongerig varkentje vannacht. Maar ja, gisterenmiddag had hij heel goed gegeten bij de onthaalmoeder en na zijn antibiotica was alles er terug uit. En ik me maar schamen toen we hem 's avonds ophaalden en ik zijn kleertjes weer netjes gewassen zag liggen :@
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:12:42 #157
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94231250
Haha, het is dus niet heel raar dat ik er ergens wel blij mee was dat lief er ook even aanging? Niet dat ik het hem gún, echt niet, maar het is zo moeilijk uit te leggen hoe uitputtend zo'n dag is, dan voelde ik me best wel eens een miep zeg maar :)

Thomasje, beterschap! :* :* Wat ontzettend sneu, Leonieke.. Ik hoop dat het snel over is!

Twinks, zulke dingen doet Stef de laatste tijd ook vaak. Geef je hem macaroni, vist hij alleen de broccoli en de peen eruit en de rest gaat op de grond of geeft hij netjes stukje voor stukje terug :')
3!
pi_94231368
Wat trouwens nieuw is bij het eten, is dat Thomas een stuk van zijn cracotte bijt en voor hij er op knabbelt het nog eens uit zijn mond haalt om het goed te bestuderen en dan terug in zijn mond om erop te knabbelen.
De eerste keer dacht ik dat hij het niet moest hebben en wou ik het afnemen en aan de kant leggen... fail :')
pi_94231376
Wat goed van Ravi! *O*

Met Timo gaat het even niet zo lekker of zo.. slechte nachten, paar blaasjes op zn hoofd (3, al een paar dagen en het worden er ook niet meer) die op waterpokjes lijken.. en hij is enórm dwars.. Dat is echt even wennen, hij is normaal juist zo makkelijk altijd :D
pi_94231377
Herkenbaar. Hier gaat 't bord ondersteboven, worden de dingen die ze niet blieft één voor één teruggelegd op het bord en de rest verdwijnt in 't mondje.

Gelukkig is dat maar zelden. Meestal propt ze alles naar binnen.
pi_94231420
inca, natuurlijk is het niet raar dat je blij bent dat je partner ook eens ervaart hoe jouw dagen zijn! dat midweekje weg wat ik laatst deed was voor sangdrax ook erg verhelderend ;) zo verhelderend dat hij zelf voorstelde dat we dat voortaan elk half jaar gewoon ff doen!
pi_94231450
Ohw en dat eten, dat gaat hier áltijd zo 's avonds..waarbij hij nagenoeg altijd níks blieft van wat er op zn bord ligt.. en van de week aten we iets waar aubergine in zat en dat wilde hij niet eens aanraken om terug te geven :P echt hij zat er zo enorm van te gruwelen toen hij het aanraakte :P maar nou ja, overdag eet hij gelukkig goed..
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:20:36 #163
95408 Incantrix
pi_94231529
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:15 schreef Sorbootje het volgende:
Herkenbaar. Hier gaat 't bord ondersteboven, worden de dingen die ze niet blieft één voor één teruggelegd op het bord en de rest verdwijnt in 't mondje.

Gelukkig is dat maar zelden. Meestal propt ze alles naar binnen.
Oh, hier andersom :D Alles dat vies is op het blad in het hoekje, dan eten van je bord af en als je geen honger meer hebt het héle bord ondersteboven en dan insanely met je armen over je blad vegen tot de macaroni/bonen/aardappels/whatever zo ver mogelijk de kamer in zijn gelanceerd en je zelf tot aan je ellebogen onder de saus/jus/aardappelprut/whatever zit :')

En Simmu, woah, dát klinkt ook wel fijn inderdaad O+ Ik heb lief inderdaad ook even gezegd dat ik voorheen ook nog wel eens twee van zulke dagen achter elkaar had (voor we van dag ruilden was ik woensdag en donderdag vrij met Stef) en toen begreep hij me helemáál ;)

Chan, ohja, alvast voorrillen jah -O- Doet Stef altijd met bietjes -O- Terwijl hij het geprakt door de aardappels heen zó naar binnen schuift :P
3!
pi_94232470
Haha Incantrix, dat klinkt heel bekend :D
En dat rillen ook. Niels deed dat gisteren met vis, inclusief een harde kreet van afschuw.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:50:16 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94232476
Onze nieuwe aanwinst

Inca, ik kan het me heel goed voorstellen hoor! Zo kreeg ik niks gedaan in het huishouden toen Harry nog kleiner was en mijn man begreep er niks van want 'ik was toch de hele dag thuis?'.
En toen had hij zijn eerste papa-dag... :D
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:58:52 #166
95408 Incantrix
pi_94232787
Ohja, vis, da's hier ook nog geen liefde, Twinks..

Ooohh, Asy, die zijn zó leuk!! O+ En ohja, dát is ook herkenbaar.. Thuiskomen van zijn werk, en dat jij dan helemaal zit te glunderen want je hebt én ontbeten én gedoucht vandaag, en dan bromt hij 'heb je de was niet gedaan? Ik heb geen sokken meer.'

-O-

En dan zijn eerste papadag, en dat jij dan thuiskomt in een soort nucleaire explosie van half-opgegeten boterhammen, was all over the place, stinkende poepluier in de hoek van de babykamer.. :D :')
3!
pi_94232980
hahaha herkenbaar Incantrix. Ik heb wel een man die veel in het huishouden doet (als hij kan tenminste) maar sinds begin dit jaar past hij 1 dag in de week op onze jongens en vaak is dan wel het avondeten klaar maar voor de rest is er dan idd een mega speelgoed explosie geweest
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:04:43 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94233006
Ja Incs, precies!
En dan zo'n reactie van: je krijgt écht níks gedaan... :D

Ow, vis heeft Harry juist graag! Als ik wil dat hij goed eet dan maken we spinazie met vis(stick) of spaghetti. Gegarandeerd een succes :Y
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 12:04:58 #169
5428 crew  miss_sly
pi_94233017
Pfff, tv-pauze :')
Is de peuterpuberteit een kwestie van dwars zijn, niet luisteren, uitproberen, uitdagen en dan heel verdrietig huilend "mama kuffel' komen halen als mama dan boos wordt? Dan hebben wij er vandaag een heel typerende dag van.

Niet alles bijgelezen nog, maar wel dat je het stiekem toch wel eens fijn vond dat je vriend nu eens meegemaakt heeft hoe het kan zijn, zo'n dag...en ik vind het heel herkenbaar! Sterker nog, ik heb vanmorgen tegen schaap gezegd dat als ze de hele dag zo blijft als ze was (het lijkt er op dat dat gaat gebeuren :') ) ik zaterdag een dagje voor mezelf plan en hij lekker voor Senna mag zorgen alleen....zonder auto, zonder afspraken, gewoon zelf entertainen en boodschappen doen en dingen regelen zonder haar de hele tijd voor de tv te laten zitten...ben benieuwd :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:05:40 #170
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94233047
Lol@Inca hier dat nog niet in die mate meegemaakt, nu komt dat ook omdat er hier geen papa dag is, en de enkele keer dat ik eens weg ben is dat in de avonden zo rond bedtijd.

Miss_Sly geen idee, maar hier is dat ook herkenbaar, als Roy iets niet mag en wij zeggen er wat van en halen hem weg, gooit meneer hoofdachterover begint hysterisch te huilen, om vervolgens heel verdrietig handjes omhoog te gooien en naar ons te kijken van pak me dan papa of mama, ik ben verdrietig.....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_94233091
ik ben altijd allang blij dat het lukt om het gebroed te voeden, bezig te houden en dat het huis niet ontploft is :7

gelukkig snapt hioj dat inmiddels wel. huishiuden hebben we dus hier verdeeld, aangezien we mijn "zorgen voor de kinders" ook als voltijdbaan beschouwen :Y
pi_94233108
Oeh, vis (of, volgens Isabeau pis) is hier favoriet. Als ze haar eiegen portie opheeft wil ze wel met die van mij verder.

Miss, die Senna toch! Dwarse tuttebel!
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 12:08:03 #173
5428 crew  miss_sly
pi_94233132
haha, ja, de redelijkheid is ver te zoeken hoor! Goed he? :P
pi_94233219
Nou dit hoefde nou óók weer niet...
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:11:09 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94233255
Ow miss, heel herkenbaar. Van de week beet Harry mij van gekkigheid in mijn schouder. Ik sprak hem daar netjes op aan en vervolgens deed hij het nog eens. Dus toen werd ik iets bozer (lees: ik verhief mijn stem en keek hem 'streng' aan). Meteen een pruillip en huilen
waarop oma en opa meteen: ach nou heb je hem laten schrikken, kom maar hier... etc
Grrr :(
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 12:13:23 #176
5428 crew  miss_sly
pi_94233337
haha, ik heb Senna pas echt laten schrikken vanochtend :P :@
Ze was weer voor de 89e keer vanochtend alleen al he bezig met draaien aan de knoppen van de receiver. En ik was het een beetje ( :') ) zat, dus ik sloeg even met mijn hadn op het blad van de keuken...graniet, dat kletst zo lekker :o ze deed bijna een klein sprongetje, maar de schrik was ook zo verdwenen, hoor :')
pi_94233425
Wat jij beschrijft Miss sly dat lijkt wel een beetje Jaël van de week na de geboorte van Sarah... Nu gaat het gelukkig weer een stuk beter :) Ze vermaakt zich de hele ochtend alweer heel goed zelf!

Lekker opvoedkundig van opa en oma Asy, lijkt me frustrerend zo een reactie, het is al niet makkelijk een beetje boos te zijn op je dreumes... (tenminste ik vind het lastig hoor om boos te worden op Jaël)

En hier hebben we een leuk woord 'kippiesss', het is een veel omvattend woord!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:20:03 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94233582
Wij hebben gisteren de box opgeruimd, deze stond toch alleen meer te verstoffen en diende als speelgoedopruimplek.
Gelijk de woonkamer veranderd zodat Roy nog meer speelruimte gekregen heeft :D

Het gaat hier echt goed, net voor de vakantie en tijdens de vakantie heeft Roy 4 tanden erbij gekregen, gebit is volgens mij nu bijna compleet.
Hij heeft op vakantie zichzelf aangeleerd hoe hij de trap op kan komen, nu moeten we dus echt aan het traphek beneden.
Gisteren wel weer een klein ongelukje weer uit zijn bed gevallen, voorover gaan hangen en je dan voorover gooien... m'n hart zat weer in m'n keel, en het ergste is we kunnen er weinig aan veranderen nog, de enigste oplossing is nu kiezen al voor een peuterbed, maar daar vind ik hem nog zo klein voor persoonlijk, beetje een dilemma dus.
We hebben er nu een extra dekbed en matras bij gelegd zodat hij in elk geval zacht valt.

Maandag naar het cb om verder te kijken naar zijn "achterstand"in de ontwikkeling, wij houden het ermaar op dat hij uit traagzaad geboren is :7

Hebben ondertussen ook geinformeerd naar een kdv, maar waar we tegenoplopen is het feit dat de meeste kdv niet zo happig zijn op het geven van medicatie, hebben jullie daar ervaring mee?
Wel is het zo dat we dit niet persee voor mei hoeven te beslissen, dus kunnen ook wachten tot na mei en dan is het misschien niet eens meer nodig, en mag Roy verder zonder medicatie.
pi_94238106
Nou.. Bij de KNO arts geweest vanochtend. Dat worden dus buisjes en misschien ook de neusamandelen die geknipt/gepeld worden. De gehoortest was ook weer niet goed, dus het is noodzakelijk anders loopt ze een praatachterstand op (ze praat ook nog niet gericht). Jammergenoeg wel 2 maanden wachtlijst.

Ik lees vanavond even bij, nu weer braaf aan het werk.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:58:59 #180
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94239498
Wicky dat duurd dan nog even, S6 met het verdere verloop ermee!
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:04:17 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94239699
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:25 schreef wickie het volgende:
Nou.. Bij de KNO arts geweest vanochtend. Dat worden dus buisjes en misschien ook de neusamandelen die geknipt/gepeld worden. De gehoortest was ook weer niet goed, dus het is noodzakelijk anders loopt ze een praatachterstand op (ze praat ook nog niet gericht). Jammergenoeg wel 2 maanden wachtlijst.

is er bij jullie geen privé kliniek in de buurt die ook zoiets doet?
Ca.ra kon volgens mij daar direct terecht
Zoiets als dit : http://www.reinaert-kliniek.nl/

[ Bericht 6% gewijzigd door Asyniur op 17-03-2011 15:10:50 ]
pi_94239786
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:25 schreef wickie het volgende:

arme jullie ;(
wel fijn dat er blijkbaar gericht iets aan gedaan kan worden! kan je niet iets doen aan die wachtlijst via je verzekeraar? die doen ook wachtlijstbemiddeling als je dat in je polis hebt
pi_94240073
_Bar_ hier in België mogen onthaalouders/kdv's in principe enkel medicatie geven als er een voorschrift bij zit van de arts (dus niet vermeld op het potje maar echt een soort tweede voorschrift).

wickie: wat een wachtlijst :o
pi_94240781
mijn ventje bonkt ;(
zit op handen en knietjes in bed heen en weer te wiebelen

tis een bonkie :7
pi_94241354
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef simmu het volgende:
mijn ventje bonkt ;(
zit op handen en knietjes in bed heen en weer te wiebelen

tis een bonkie :7
Wij (thuis) zeggen daar tegen "djokken" (maar dan niet netjes d en j maar eerder dzj-klank). Ik was het ook... lang... heel lang :D
pi_94241820
Jij functioneert ook nog steeds helemaal ok toch?
Dan zal het wel niet erg problematisch zijn ;)

Wicky, wat duurt dat idioot lang. Kan je niet je zorgverzekering bellen voor wachtlijstbemiddeling?

Hier een ziekige dreumes... Wat koorts, spugen en wil niet echt eten..
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:02:27 #187
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94242132
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef leonieke het volgende:
_Bar_ hier in België mogen onthaalouders/kdv's in principe enkel medicatie geven als er een voorschrift bij zit van de arts (dus niet vermeld op het potje maar echt een soort tweede voorschrift).

wickie: wat een wachtlijst :o
Hier is het op doktersadvies, hebben al die papieren, maar werd toch wat "moeilijk"over gedaan.
Volgens mij heeft het meer te maken met die gezette tijden van toedienen.
pi_94244639
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:55 schreef freecell het volgende:
Jij functioneert ook nog steeds helemaal ok toch?
Dan zal het wel niet erg problematisch zijn ;)
Helemaal ok vraag je misschien toch best eens na bij mensen uit mijn naaste omgeving :')
Mijn grootste gebrek is dat ik een obsessie heb met het getal 9 maar ik denk niet dat het één iets met het andere te maken heeft :D
quote:
Wicky, wat duurt dat idioot lang. Kan je niet je zorgverzekering bellen voor wachtlijstbemiddeling?

Hier een ziekige dreumes... Wat koorts, spugen en wil niet echt eten..
Nog zo'n ziekerd. Hopelijk is hij vlug weer genezen. Het heerst echt, hé...
pi_94244684
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Hier is het op doktersadvies, hebben al die papieren, maar werd toch wat "moeilijk"over gedaan.
Volgens mij heeft het meer te maken met die gezette tijden van toedienen.
Dat is wel jammer dan -O- Hopelijk vinden jullie nog een oplossing!
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 17:50:14 #190
5428 crew  miss_sly
pi_94246986
Beterschap voor de zieken :*
wickie, wat rot voor jullie! Is het idd niet op een of andere manier te versnellen, via verzekering ofzo? Sterkte iig :*

Bar, ons kdv doet er niet moeilijk over, maar ouders moeten we even een formulier invullen en ondertekenen en exact aangeven hoe en hoe vaak er moet worden gegeven. Dat gaat wel over incidenteel medicijngebruik, bij Roy is het voorlopig nog wel een tijdje, toch?

Vandaag een smoothie gemaakt met yoghurt, frambozen, verse jus en wat ahorn-siroop om te zoeten, maar Senna blieft het niet :N De amandelmelk heeft ze nog niet eens willen proeven :')
pi_94247308
Kijk eens wat mijn dreumes kan?

Alle zieken beterschap!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_94247342
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef leonieke het volgende:

Hier alleen met medicijnverklaring van de ouders erbij!

Ik ben zelf gastouder (onthaalmoeder).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:37:46 #193
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94248691
pfffff Roy bezorgd me nog eens een hartaanval. Hij wilt niet slapen, en als ik hem hoe moe ook in bed leg dan gooit hij al zijn beesten er weer uit (3 stuks) en gaat er zelf achteraan....
Straks mag papa het oplossen, ik heb vanmiddag nog even een kaart geregeld om naar Kluun te gaan hier in de buurt ;)

Denk dat het een peuterbed gaat worden, zie hem ook uit andere ledikanten klimmen

Miss het ging er hier om dat ze niet konden garanderen dat ze die tijden aan konden houden, en dat is nu juist het hele "punt"dat de medicijnen op vaste tijden gegeven worden.
En in preciepe tot eind mei begin juni, en in het slechtste geval de rest van zijn leven.
pi_94249480
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:58 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hier alleen met medicijnverklaring van de ouders erbij!

Ik ben zelf gastouder (onthaalmoeder).
Dat is wel iets handiger :Y

(al kunnen wij niet klagen, hoor, onze onthaalmoeder werkt volgens hetzelfde principe ;) )
pi_94249509
Amai, da's vroeg dat Roy zelf uit zijn bed kan, niet? Ik herinner mij nl dat de oudste van mijn zus nog in zijn klein bedje sliep toen haar jongste geboren was en ze schelen 2 jaar.
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:02:10 #196
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94249825
Roy is een waaghals, hij laat zich er ook gewoon uitvallen, het is niet echt klimmen te noemen.
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 19:14:16 #197
5428 crew  miss_sly
pi_94250443
Ik vind het een beetje raar, Bar, dat ze niet kunnen garanderen dat ze op tijd zijn medicijnen geven.

En na een lange dag met een dwarse dame hebben we net na het eten nog even zo leuk gespeeld O+ Senna is zo nu en dan 'baby' en dan moet ik haar ook liggend vasthouden en koetsjiekoetsie doen terwijl ik onder haar kin kriebel :D En vandaag moest ook een flesje gegeven worden. Dan liep ze naar haar keukentje, hield het flesje onder de kraan en kwam terug om meer te geven of te krijgen O+
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:16:11 #198
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94250554
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het een beetje raar, Bar, dat ze niet kunnen garanderen dat ze op tijd zijn medicijnen geven.

Dat vinden wij ook, voor ons een elk geval een reden om Roy daar niet naartoe te brengen.
Gelukkig zitten er nog 2 in de buurt
pi_94250961
_Bar_, ik vind het ook raar, bij ons zijn ze daar erg stipt in. Je moet wel uitgebreid een formulier invullen maar ze houden zich wel aan de voorschriften.

Miss, wat een lieve schattige actie van Senna, echt zo'n smeltmomentje O+ O+

Wachtlijstbemiddeling is een mogelijkheid (gratis bij mijn verzekering zag ik), maar dat betekent ook dat we helemaal omschakelen van ziekenhuis. Ze zal daar begeleid blijven worden, want na een half jaar zullen de buisjes verdwijnen/uitvallen en dan moet er opnieuw bekeken worden of ze nieuwe moet hebben. Het Sophia (waar ze nu dus onder behandeling is) is voor ons erg dichtbij en de zorg staat daar hoog en persoonlijk aangeschreven.
Vooral vriendlief ziet omschakelen niet echt zitten. We zouden even kunnen overleggen met de huisarts zat ik te denken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:28:18 #200
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94251170
hun hadden het over de vaste slaaptijden, en dat ze daar niet graag een uitzondering in willen maken.
kom er morgen nog op terug, ga nu eerst naar een lezing ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')