Nee!?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef Meimeltje het volgende:
Groof, dan heb je zeker 'plantjes geef je water' ook weleens gehoord?
Plantjes geef je waterquote:
Jawel, "vrij" stond voor vrij van overheidsbemoeienis.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef miss_sly het volgende:
twinkly, Vrije school is toch juist niet religieus?
Ja, hier kwam ik even over vloeken! Het is heel niet leuk als je een brief in de bus krijgt dat er een medewerker is die gelukkig niet op jouw kdv heeft gewerkt maar wel voor de organisatie waar je kdv bij zit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
Weer iemand opgepakt in de Amsterdamse zedenzaak, oproepkracht voor de opvangorganisatie waar ons kinderdagverblijf zojuist mee is gefuseerd.
Gezinsbegeleider, maar ik haalde net Leander uit bed met 40 graden, dus afgebeld. Er zijn grenzen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:35 schreef Sorbootje het volgende:
Free, ik weet het niet. Wat doe je voor werk?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:41 schreef Sorbootje het volgende:
Vanmorgen Isabeau met twee staartjes én een speldje op het kdv afgeleverd! Ze leert het wel..
Ik dacht altijd dat er een soort natuurreligie gepredikt wordt, oftewel dat kinderen respect voor Moeder Natuur wordt bijgebracht op de Vrije School. Nou is dat ook zeker wel zo. Er wordt erg veel aandacht besteedt aan de seizoenen en seizoenswisselingen worden gevierd. Ik had al helemaal een romantisch beeld dat mijn kinderen later ook om de Meiboom zouden dansenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Chan, dat is idd het idee dat ik bij een Vrije School heb, niet dat er een natuurreligie op strenge manier wordt gepredikt. En net zoals de vrije school haaks staat op het geloof van free, zo staat een christelijke school dat op mijn geloof. Ik heb zelf op een RK school gezeten en vond het vreselijk. Nou ja, we zullen zien.
NEE! Wow!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:47 schreef Vicky het volgende:
Ik heb Tess nog niet ingeschreven voor een school, maar dat hoeft nu ook nog niet.. Ze gaat naar dezelfde school als Amber en daar is geen wachtlijst voor broertjes en zusjes. Ik heb het inschrijfformulier wel in de la liggen maar vergeet het steeds mee te nemen
Amber gaat naar een protestants christelijke school. Wij zijn niet gelovig maar het leek me een hele leuke school. Tegenover ons huis staat ook een pc school maar daar gaat ze niet naartoe. Ze stond er wel ingeschreven maar het was allemaal zo raar. Buurmeisje heeft buitenlandse ouders/achternaam en haar ouders hebben moeten lullen als brugman om haar op school te krijgen en daarnaast zou de directeur gezegd hebben dat ie trots was dat ie een witte school had
Paaseieren ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:26 schreef simmu het volgende:
uhm, twinkly, je weet dat dansen rond een meiboom een fertiliteitsritueel is he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |