Ik heb met "godsdienstles" op zich geen probleem, al heb ik liever dat meerdere godsdiensten onderwezen worden dan een enkele. Waar ik wel een probleem mee heb is als de geschiedenisles eigenlijk godsdienstles is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb op een Christelijke school gezeten en zou geen probleem hebben met religieus onderwijs. Thuis leren we Ivan wel dat de Bijbel met reden bij ons bij 'fictie' staat.
Ik ben ooit eens heel boos van een verjaardagsfeestje van mijn (protestantse) vriendinnetje gekomen, want ze deden allemaal een versje voor het eten en ik kende het als enige nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben ongelovig (opgevoed) maar zong altijd met liefde 'handjes gevouwen' voor het eten op school. Ik hield van zingen.
Jep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Incantrix het volgende:
Staan jullie boeken op genre, Claudia?![]()
Bij ons stonden ze stiekum op hoe mooi ik ze vond. Als in, de mooiste edities met glimmende kaften enzo op een plankje, lief's afgeragde sci-fi-pockets achter de deur, dat soortquote:
Haha, zo ken ik het ook hoor, ik had het even ingekort, to the point zeg maar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef Twinkly het volgende:
S!
Dat liedje zing ik ook vaak met Niels, hij vindt het ellebogenstukje helemaal geweldig
Ik zing het trouwens anders dan de versie die ik op internet kan vinden (mijn moeders schuld, ik heb het van haar geleerd)
met de vingertjes 2x
met de platte, platte handjes
met de vuistjes
met de knuistjes
met de ellebogen: rommelebommelebom! AU!
Jawel, die aanbidden bomen. Ik heb een vriendin die vrije school heeftv gedaan en ze gingen zerieus een soort gebedjes opzeggen tegen een boom.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Ivan
twinkly, Vrije school is toch juist niet religieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |