abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94626329
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:24 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

ADs werken vaak sowieso pas na 6 weken en meestal voel je de eerste weken nog kutter. Verder wel fijn dat je een dag minder kan werken. ^O^

Succes ermee. :*
Daarom moet je ook het dokterskantoor niet verlaten zonder recept voor kalmeringsmiddelen als je dan toch aan de AD begint.
pi_94626769
Misschien een idee om veelgebruikte medicatie in de OP te zetten?
pi_94626838
In het ADHD topic zijn ze daar ook mee begonnen is wel overzichtelijk vind ik.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 01:53:35 #179
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_94628307
Ik voel me zwaar kut.

Vandaag trouwerij nichtje. Heel de dag emotioneel, snauwen tegen mijn vriend, om mezelf voor te bereiden op de drukte vior die avond.

Eenmaal op het feest aangekomen, harde muzziek, dansende mensen, pratende mensen, teveel licht. En na een kwartier ontploft mijn kop, en ga even naar buiten.

Daarna ga ik terug maar niet lang daarna begin ik als een gek te trillen van stress en spanning. Ik ben eeg gegaan, het lukte me niet on te blijven. Ik heb mijn nicht niet eens gedag gezegd...

Ik ben verdrietig
pi_94631994
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 01:53 schreef CHEVHB het volgende:
Ik voel me zwaar kut.

Vandaag trouwerij nichtje. Heel de dag emotioneel, snauwen tegen mijn vriend, om mezelf voor te bereiden op de drukte vior die avond.

Eenmaal op het feest aangekomen, harde muzziek, dansende mensen, pratende mensen, teveel licht. En na een kwartier ontploft mijn kop, en ga even naar buiten.

Daarna ga ik terug maar niet lang daarna begin ik als een gek te trillen van stress en spanning. Ik ben eeg gegaan, het lukte me niet on te blijven. Ik heb mijn nicht niet eens gedag gezegd...

Ik ben verdrietig
;( Dat is zeker kut.
:*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_94635351
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 01:53 schreef CHEVHB het volgende:
Ik voel me zwaar kut.

Ik ben verdrietig
Kan je niks aan doen. Overprikkeling is zeer begrijpelijk. Natuurlijk is het erg vervelend als je dit overkomt.
pi_94637850
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:49 schreef ScarFace- het volgende:
Misschien een idee om veelgebruikte medicatie in de OP te zetten?
Waarom niet in het pillentopic op Fok! ?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94638538
Omdat het korter lopende ADHD topic dit heeft en het me een leuk idee leek voor dit topic! :)
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 13:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom niet in het pillentopic op Fok! ?
pi_94638640
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef ScarFace- het volgende:
Omdat het korter lopende ADHD topic dit heeft en het me een leuk idee leek voor dit topic! :)

[..]

Mij niet :) omdat het dan straks vooral over pillen gaat ipv autisme. Met autisme heb ik wel iets en pillen niet :P

Dus een link in de OP naar het pillentopic lijkt mij een goeie middenweg. :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:18:55 #185
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_94638671
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 01:53 schreef CHEVHB het volgende:
Ik voel me zwaar kut.

Ik ben verdrietig
Je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Je hebt het toch geprobeerd? Je nichtje begrijpt het vast ook wel, maar het blijft ontzettend vervelend natuurlijk.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:32:30 #186
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_94639115
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef Auti het volgende:
Weetje, ik zat eens te denken... oh jee! Wat is nou het grootste probleem van mijn ASS, waar ligt het en hoe moet ik daar op in spelen?

En het enige wat ik kan verzinnen is, waarom zou ik mijzelf moeten verloochenen?
Omdat de rest niet werkt, behaalde resultaten uit het verleden kunnen wel degelijk garantie bieden voor de toekomst. Dat is immers wat ik terwijl wel heb geleerd.
Dus.
Maar eerlijkheid mag ook niet, want je mag geen ASS hebben en moet daar maar omheen draaien? Dat wérkt dus niet. Daarom snap ik niet waarom ik soms wordt aangevallen op mijn "trots", maar het is geen trots.

Is het slecht om een probleem te erkennen en daar begrip, cq hulp, in te vinden?
Dat is toch eigenlijk helemaal niet verkeerd?
Klinkt juist goed en verstandig. Voor jezelf althans, er zijn namelijk ook een hoop mensen die problemen (van zichzelf en anderen) niet (durven te) erkennen. Dat is op korte termijn veel makkelijker. Als er geen problemen (lijken te) zijn hoef je immers ook geen energie in een oplossing te steken. Zelf kies ik ook soms voor die weg hoor, maar uiteindelijk kom je jezelf dan toch weer tegen.
[i]Thanks. [/i]
pi_94643526
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mij niet :) omdat het dan straks vooral over pillen gaat ipv autisme. Met autisme heb ik wel iets en pillen niet :P

Dus een link in de OP naar het pillentopic lijkt mij een goeie middenweg. :)
Er zijn ook geen pillen waar je autisme minder van wordt. Terwijl er wel pillen zijn waar je minder last van je AD(H)D van krijgt.
De meeste auti's die pillen slikken, doen dat omdat ze last hebben van andere kwalen (bijvoorbeeld depressie), niet omdat ze last hebben van hun autisme.
Dus een pillenoverzicht lijkt me inderdaad geen goed plan. Al was het maar omdat mensen dan zouden kunnen gaan denken dat je autisme kunt genezen met pillen.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_94643624
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Er zijn ook geen pillen waar je autisme minder van wordt. Terwijl er wel pillen zijn waar je minder last van je AD(H)D van krijgt.
De meeste auti's die pillen slikken, doen dat omdat ze last hebben van andere kwalen (bijvoorbeeld depressie), niet omdat ze last hebben van hun autisme.
Dus een pillenoverzicht lijkt me inderdaad geen goed plan. Al was het maar omdat mensen dan zouden kunnen gaan denken dat je autisme kunt genezen met pillen.
Bovendien werkt de ene pil voor de een wel en voor de ander niet.
14 SHADES OF GREY
pi_94644268
Dan niet hoor.
pi_94644530
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:24 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

ADs werken vaak sowieso pas na 6 weken en meestal voel je de eerste weken nog kutter. Verder wel fijn dat je een dag minder kan werken. ^O^

Succes ermee. :*
Dat weet ik dat dat minstens 6 weken duurt gemiddeld, maar bij mij heeft het dus altijd die tijd gewoon nodig. Er zijn ook mensen die er na 4 weken al wat van merken. Maar ik dus niet.

En dank je :@
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zaterdag 26 maart 2011 @ 17:50:28 #191
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_94645065
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef ScarFace- het volgende:
Dan niet hoor.
Mij lijkt het wel interessant, maar ik heb eigenlijk geen recht van spreken, ik post hier nauwelijks. :@
[i]Thanks. [/i]
pi_94646126
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:33 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Dat weet ik dat dat minstens 6 weken duurt gemiddeld, maar bij mij heeft het dus altijd die tijd gewoon nodig. Er zijn ook mensen die er na 4 weken al wat van merken. Maar ik dus niet.

En dank je :@
Die keer dat ik aan de paroxetine zat, voelde ik me de eerste weken wel slechter, alleen daarna zat ik weer op het zelfde niveau voor ik begon met slikken. :') Ik merkte echt geen verschil. Ook niet toen ik gestopt was.
signatuurloos
pi_94647789
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Mij lijkt het wel interessant, maar ik heb eigenlijk geen recht van spreken, ik post hier nauwelijks. :@
Bijna niemand in dit topic gebruikt medicijnen, en als er dan iemand medicijnen gebruikt dan is dat niet voor ASS maar voor comorbide stoornissen, zoals depressie of ADHD.
Er is ook geen medicijn voor Asperger, PDD-NOS e.d.

Tuurlijk kan er gewoon over gesproken worden, maar om het nu in de OP mee te nemen? Dat lijkt mij erg overbodig. Dat het wel in de OP van het ADHD topic staat dat komt omdat er voor ADHD medicatie is en veelvuldig gebruikt wordt, in diverse soorten en zo krijg je dus ook gebruikerservaringen en behoefte om die info te delen of vragen te stellen. In dit topic geldt dat niet.
-weg-
pi_94683922
oh oh zomertijd.
-weg-
  zondag 27 maart 2011 @ 19:54:57 #195
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_94684038
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:52 schreef Auti het volgende:
oh oh zomertijd.
Niets van gemerkt :D
14 SHADES OF GREY
pi_94684627
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niets van gemerkt :D
Ook niet nu als je naar buiten kijkt? Het is nog licht en het is 8 uur geweest, dat klopt niet.
Ik heb er wel degelijk last van, ik wist het, ik weet het, maar toch.
-weg-
  zondag 27 maart 2011 @ 20:10:13 #197
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_94684691
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef Auti het volgende:

[..]

Ook niet nu als je naar buiten kijkt? Het is nog licht en het is 8 uur geweest, dat klopt niet.
Het is inderdaad nog licht. Ik merk dat soort dingen eigenlijk niet :)
14 SHADES OF GREY
pi_94684783
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik hou er ook niet van. Het is zo onnatuurlijk. :{

Trouwens in de winter staat de klok al 40 minuten voor. Dat hadden de Duitsers in WOII gedaan.

Nu staat ie dus 100 minuten voor :r
  maandag 28 maart 2011 @ 18:12:24 #199
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_94723668
Heb er een beetje last van, kut klok!
pi_94724096
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:12 schreef CHEVHB het volgende:
Heb er een beetje last van, kut klok!
Ik vind het ook irritant. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo