abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94503018
http://www.telegraaf.nl/d(...)dubbele__.html?p=2,1

De kosten heb ik iig wel gehad. :')

Een een pak koffie heb je nog meer rechtsbescherming dan op de grootste en duurste leveninvestering die een mens kan doen.

Is het niet raar om een deel van de gemaakte kosten gewoon terug te vragen? Zou ik de eerste zijn? Als je een auto koopt die niet naar wens is, dan ga je toch ook terug :?

Ben ik nou echt de enige die een ton in een opleiding heb gestoken, die achteraf niks waard blijkt te zijn :? En daar terecht boos over is?

[ Bericht 10% gewijzigd door EchtGaaf op 23-03-2011 11:12:08 ]
pi_94506186
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ga over twee weken eindelijk de cursus werk aan werk volgen. Hopelijk kom ik dan achter wat mijn toekomstige droombaan wordt. :D
Succes!

Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Children of the night. What music they make.
pi_94507739
Fok! Salaris 2010 topic #10: Waar we massaal liegen over ons salaris.

Als ik dit topic raadpleeg, dan wordt ik helemaal giftig. Dit zijn natuurlijk allemaal mensen die dit systeem wrs verjubelen. :')
pi_94512592
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Succes!

Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
spannend
Voor welke functie ga je solliciteren?
signatuurloos
pi_94512635
quote:
13s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Fok! Salaris 2010 topic #10: Waar we massaal liegen over ons salaris.

Als ik dit topic raadpleeg, dan wordt ik helemaal giftig. Dit zijn natuurlijk allemaal mensen die dit systeem wrs verjubelen. :')

Waarom kijk je dan? :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_94519625
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef robuust89 het volgende:E

[..]

Waarom kijk je dan? :')
Ik struikelde er over :')
pi_94520083
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik struikelde er over :')
_O- Geweldige counter! Maar ik vind zelf ook dat het beter is om niet te focussen op dingen die je zo vreselijk frustreren dat je er bij wijze een hartkwaal aan over kan houden. Let it go, zoek het niet op.
-weg-
pi_94524287
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 18:24 schreef Auti het volgende:

[..]

_O- Geweldige counter! Maar ik vind zelf ook dat het beter is om niet te focussen op dingen die je zo vreselijk frustreren dat je er bij wijze een hartkwaal aan over kan houden. Let it go, zoek het niet op.
Het is inderdaad beter het te mijden, de goden maar niet verzoeken :)
pi_94525761
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

spannend
Voor welke functie ga je solliciteren?
Hovenier.
Children of the night. What music they make.
pi_94529592
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:21 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hovenier.
:D _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_94531849
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik hoop dat je in je vak mag groeien. Gelukkig heb je nu een vast contract. Dan hoef je niet iedere keer iets te verzinnen. :)
Dat hoop ik ook, ik ga er iig alles aan doen omdat te bewerkstellige :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94532659
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook, ik ga er iig alles aan doen omdat te bewerkstellige :Y
En het geeft je veel zelfvertrouwen :)

Ik vind het echt een prestatie, je krijgt niet zomaar een vast contract. :Y
pi_94532838
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En het geeft je veel zelfvertrouwen :)

Ik vind het echt een prestatie, je krijgt niet zomaar een vast contract. :Y
Tuurlijk :) zeker als je ziet dat er sommige dingen anders kunnen. Zoals communicatie :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94534128
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tuurlijk :) zeker als je ziet dat er sommige dingen anders kunnen. Zoals communicatie :Y
Natuurlijk zullen er altijd verbeterpunten zijn. Maar wie zou die niet hebben :P
pi_94535606
Meneer Strubbe met de iPad 2

http://www.dumpert.nl/med(...)_test_de_ipad_2.html

Wat een ontzettende baas! Zo mooi. Geweldig!
-weg-
pi_94563997
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Natuurlijk zullen er altijd verbeterpunten zijn. Maar wie zou die niet hebben :P
Uiteraard bij mijzelf :) maar daar doel ik hier niet op. Mijn leidinggevende :P die kan wel wat lesjes communiceren krijgen
14 SHADES OF GREY
pi_94570886
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Uiteraard bij mijzelf :) maar daar doel ik hier niet op. Mijn leidinggevende :P die kan wel wat lesjes communiceren krijgen
Dat ga jij hem leren ;)
pi_94571157
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat ga jij hem leren ;)
Ja ik weet hoe het niet moet :P dat is mijn expertise :Y
14 SHADES OF GREY
pi_94571502
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja ik weet hoe het niet moet :P dat is mijn expertise :Y
Die man mag wel eens zijn stoelpoten in de gaten houden :P
pi_94571859
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die man mag wel eens zijn stoelpoten in de gaten houden :P
?
14 SHADES OF GREY
pi_94572074
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

?
Dat jij straks zijn stoelpoten onderuit zaagt ;)
pi_94574108
Ik heb in overleg met mijn baas en het bedrijfs-maatschappelijk werk besloten om voorlopig (in ieder geval tot en met eind april) een dag minder te gaan werken. Ik trek het gewoon niet meer. Ik hoef overigens geen vrije dagen op te nemen maar ik word ook niet ziekgemeld.
Ondertussen ga ik me opgeven voor een cursus mindfulness (meer bewustworden van wat mijn lijf me vertelt, minder oordelen, makkelijker dingen loslaten). Alleen zit daar een wachttijd van minstens 4 weken op.
En ik ga volgende week naar mijn huisarts, misschien heeft die nog ideeën.
Medicatie (anti-depressiva) hoop ik te kunnen vermijden. Sowieso duurt dat bij mij altijd echt 6-8 weken voor ik er iets van merk, maar ik heb ook geen zin om afgestompt de lente in te gaan.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_94581081
Succes en sterkte. :)
pi_94587147
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb in overleg met mijn baas en het bedrijfs-maatschappelijk werk besloten om voorlopig (in ieder geval tot en met eind april) een dag minder te gaan werken. Ik trek het gewoon niet meer. Ik hoef overigens geen vrije dagen op te nemen maar ik word ook niet ziekgemeld.
Ondertussen ga ik me opgeven voor een cursus mindfulness (meer bewustworden van wat mijn lijf me vertelt, minder oordelen, makkelijker dingen loslaten). Alleen zit daar een wachttijd van minstens 4 weken op.
En ik ga volgende week naar mijn huisarts, misschien heeft die nog ideeën.
Medicatie (anti-depressiva) hoop ik te kunnen vermijden. Sowieso duurt dat bij mij altijd echt 6-8 weken voor ik er iets van merk, maar ik heb ook geen zin om afgestompt de lente in te gaan.
ADs werken vaak sowieso pas na 6 weken en meestal voel je de eerste weken nog kutter. Verder wel fijn dat je een dag minder kan werken. ^O^

Succes ermee. :*
signatuurloos
pi_94619604
Weetje, ik zat eens te denken... oh jee! Wat is nou het grootste probleem van mijn ASS, waar ligt het en hoe moet ik daar op in spelen?

En het enige wat ik kan verzinnen is, waarom zou ik mijzelf moeten verloochenen?
Omdat de rest niet werkt, behaalde resultaten uit het verleden kunnen wel degelijk garantie bieden voor de toekomst. Dat is immers wat ik terwijl wel heb geleerd.
Dus.
Maar eerlijkheid mag ook niet, want je mag geen ASS hebben en moet daar maar omheen draaien? Dat wérkt dus niet. Daarom snap ik niet waarom ik soms wordt aangevallen op mijn "trots", maar het is geen trots.

Is het slecht om een probleem te erkennen en daar begrip, cq hulp, in te vinden?
Dat is toch eigenlijk helemaal niet verkeerd?
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')