abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94330300
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat zijn dan programma's die ik direct wegzap. Verheerlijking van die BN-ers :r
En je moet ook tegen de kop van die del aankijken :') :r
Children of the night. What music they make.
pi_94330356
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:51 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

En je moet ook tegen de kop van die del aankijken :') :r
Verschrikkelijk. Het schijnt te scoren.... Het erge is dat de kijker daaraan gaan spiegelen. Moet je die vrouwtjes van half 20 eens zien. :')____!
pi_94330992
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

_O_

Vreselijk: Henk Jan Smits. :r ____________________!

Het ergste is dat ze maatschappelijk worden vergoddelijkt. :N

Tja, met programma's als Oh Oh Cherso, een hit nota bene, die vulgaire troep zal alleen maar erger worden. Het is een en al oppervlakkigheid en uiterlijk vertoon.

Ik verlang weer naar tijden toen we nog alleen Nederland 1 en 2 hadden en nog fatsoenlijke inhoudelijke programma's verschenen.

Het land is verder op drift dan menigeen denkt. Vanmorgen las ik nog een artikel over hoe verhufterd Nederland is geworden..... Dat schijnt in Duitsland en Belgie stukken minder te zijn... :{
Dat kopieer gedrag is inderdaad een groot onderschat probleem. Want wat men tegenwoordig allemaal krijgt voorgeschoteld, in combinatie met dingen die je zo in de schoot worden geworpen (boekverslag downloaden, social media etc) zorgt echt voor uitzonderlijk schaapachtig gedrag.

Toevallig heb ik net nog online de laatste aflevering van Oh Oh Tirol gezien, ik ga straks door naar Jensen! :') :@ , en sommige dingen vind ik grappig (want herkenbaar uit ver verleden maar niet goedkeurend) maar om dit nu zo te promoten en uit te zenden alsof het geweldig is dat is natuurlijk zwaar debiel. Vind ik dan.
Ze zeggen dat veel mensen met autisme problemen hebben om dingen uit elkaar te houden, dat je bijvoorbeeld gelooft dat een film echt is e.d. Maar ik kan wel degelijk gewoon vrij media bekijken, het lijkt er meer op dat juist de rest heel erg geprogrameerd door en gericht is op de media.
-weg-
pi_94331019
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Verschrikkelijk. Het schijnt te scoren.... Het erge is dat de kijker daaraan gaan spiegelen. Moet je die vrouwtjes van half 20 eens zien. :')____!
:D Ben jij ook al naar Gooische Vrouwen geweest? _O-
-weg-
pi_94331281
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:13 schreef Auti het volgende:

[..]

:D Ben jij ook al naar Gooische Vrouwen geweest? _O-
Tuurlijk. :+
pi_94331502
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, het kan nog erger: het nieuws over de gezondheid van de vader van Frans Bauer. Ja, de vader van....ook al nieuws tegenwoordig :')_!
Kijk, dat dit soort dingen op shownieuws komen heb ik geen probleem mee, want dat kijk ik toch niet.

Maar als ik het journaal kijk wil ik geinformeerd worden over hetgeen was echt belangrijk is en wat invloed heeft op de maatschappij. Een poliep van Frans Bauer heeft geen invloed op de maatschappij, dus voor mij ook geen relevantie voor een journaal. In een journaal horen in mijn optiek politieke, economische en belangrijke maatschappelijke (dus niet shownieuws-maatschappelijke, maar bijv. iets over afgenomen criminaliteit) te zitten, en dan het liefst ook wereldwijd.

Moet zeggen dat ik altijd het Duitse (19u00) en Nederlandse (19u30) nieuws probeer te kijken, daarbij is het Duitse dan altijd net wat "dieper" en haalt wat meer belangrijke en minder persoonlijke onderwerpen aan.
pi_94331576
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Kijk, dat dit soort dingen op shownieuws komen heb ik geen probleem mee, want dat kijk ik toch niet.

Maar als ik het journaal kijk wil ik geinformeerd worden over hetgeen was echt belangrijk is en wat invloed heeft op de maatschappij. Een poliep van Frans Bauer heeft geen invloed op de maatschappij, dus voor mij ook geen relevantie voor een journaal. In een journaal horen in mijn optiek politieke, economische en belangrijke maatschappelijke (dus niet shownieuws-maatschappelijke, maar bijv. iets over afgenomen criminaliteit) te zitten, en dan het liefst ook wereldwijd.

Moet zeggen dat ik altijd het Duitse (19u00) en Nederlandse (19u30) nieuws probeer te kijken, daarbij is het Duitse dan altijd net wat "dieper" en haalt wat meer belangrijke en minder persoonlijke onderwerpen aan.
Duitsers zijn altijd erg scherp en punctueel, dat is een goede eigenschap. Helaas heerst er nog steeds een grote smet op het Duitse volk, maar ik vind ze in vele opzichten bijzonder goed bezig :Y
-weg-
pi_94331834
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:32 schreef Auti het volgende:

[..]

Duitsers zijn altijd erg scherp en punctueel, dat is een goede eigenschap. Helaas heerst er nog steeds een grote smet op het Duitse volk, maar ik vind ze in vele opzichten bijzonder goed bezig :Y
Het zal vast niet als een verassing komen dat ik half Duitser ben, en het zeker met je eens ben, er is toch een mentaliteitsverschil tussen Duitsland en Nederland.

En die smet, daar zit ik niet zo mee, daar kan ik heel nuchter over relativeren. ;)
pi_94332184
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:41 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Het zal vast niet als een verassing komen dat ik half Duitser ben, en het zeker met je eens ben, er is toch een mentaliteitsverschil tussen Duitsland en Nederland.

En die smet, daar zit ik niet zo mee, daar kan ik heel nuchter over relativeren. ;)
Ik ben zelf vreselijk Hollands, ook meer een boerachtig type dan een stadsmens. En in mijn familie zit veel narigheid met de Duits/Nederlandse geschiedenis (geen haters) . Mijn overgrootopa is omgebracht in een kamp en mijn opa en oma hadden joden op zolder, ik ben dus zeg maar qua 2e wereld oorlog extra bewust groot gebracht, vind het ook erg interessant..
Maar, en niemand in de familie heeft dat hoor, ik koester dus helemaal geen wraak of haat, dat is iets wat ik ook niet kan snappen dat dat nog steeds zo is, tot op niveau dan want het is gelukkig wel minder.

En dan is er nog het voetbal... :') Ik snap het niet. Maar ondertussen geilt iedereen op Mercedes, BMW danwel AUDI :')
-weg-
pi_94333224
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:32 schreef Auti het volgende:

[..]

Volgens mij heerst dat alleen maar met het EK of WK en dan is het nog bij een bepaald soort volk. En tja, zelfs de grootste tjappies moeten toch toegeven dat er uit Duitsland goede auto's komen. Anders zouden ze niet zo massaal in die Golfjes rijden. :+
signatuurloos
pi_94333293
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:31 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Volgens mij heerst dat alleen maar met het EK of WK en dan is het nog bij een bepaald soort volk. En tja, zelfs de grootste tjappies moeten toch toegeven dat er uit Duitsland goede auto's komen. Anders zouden ze niet zo massaal in die Golfjes rijden. :+
Ik woon zelf in een kustplaats en dan is er dat zogenaamde extraatje in de lente en de zomer ;)
Ik vind het zelf wel leuk, maar de typische verhaaltjes zullen altijd blijven bestaan.
-weg-
pi_94335714
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:52 schreef Auti het volgende:

En dan is er nog het voetbal... :') Ik snap het niet. Maar ondertussen geilt iedereen op Mercedes, BMW danwel AUDI :')
En dat vind je materialistisch?
En zelf ben je niet materialistisch ingesteld?
pi_94336269
Even een nieuwsgierig vraagje, hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik heb bij Auti het idee van een redelijk jonge man (20-25), EchtGaaf zo ergens begin 30, maar Schaal9 heb ik dan weer helemaal geen beeld bij... Gewoon even nieuwsgierig dus. En om te kijken of ik goed kan gokken ;)
O en om zelf ook wat terug te geven: ik ben 37.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_94336326
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:54 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Dat ging niet over materialistisch volgens mij, maar over dat "wij Nederlanders" altijd zo negatief doen over Duitsers, maar wel Duitse auto's willen. Als Duitsers dan zo slecht en "fout" zijn, zouden we principieel ook niet hun auto's moeten willen. Dat was volgens mij wat Auti bedoelde.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_94336498
Duitse auto's, dat zou je bij mij we'll als fiep kunnenb classificeren, vandaar dat het onderwerp van mijn weblog geen verassing zal zijn. :P

Leeftijd: midden 20
pi_94336592
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:14 schreef Pandora73 het volgende:
Even een nieuwsgierig vraagje, hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik heb bij Auti het idee van een redelijk jonge man (20-25), EchtGaaf zo ergens begin 30, maar Schaal9 heb ik dan weer helemaal geen beeld bij... Gewoon even nieuwsgierig dus. En om te kijken of ik goed kan gokken ;)
Jeetje, wat oud! :o

Haha, nee ik ben 21 :+
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_94336720
quote:
28 jaar jong meestal :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94341780
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:54 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Materialistisch is een groot woord, maar in deze vindt ik het niet relevant. Het gaat erom dat deze merken (die zijn typisch en bekend, er is nog heel veel meer goed Duits spul) algemeen verheerlijkt worden, naast dat ze gewoon goed zijn. Dit soort auto's zijn gewoon statussymbolen, of je nou een 316i rijdt of een RS6, met zo'n auto zit je goed. (zelf verheerlijk ik de degelijkheid).

Ik moet wel bekennen dat ik een soort van materialistisch ben ingesteld, ik hou van spullen en kwaliteit. Mits het een goed doel heeft, ik hou juist weer niet van overbodige zaken. Het enige luxe overbodige waar ik wel gek mee ben dat zijn dus computers, voor de rest ben ik bijzonder praktisch en simpel.
-weg-
pi_94341864
25 jaar.

Maar dat staat ook in mijn profiel, dus waarschijnlijk wist je dat al. :@
signatuurloos
pi_94341883
quote:
Ik ben 30. Met een geest van 16 en een ontwikkeling van 20, of zoiets. En ik zie er ook uit als 23 ofzo maar ik ben eigenlijk best oud :')
Schaal_9 is ook 30 of inmiddels 31. En van EG vermoed ik meer dat hij richting de 40 of daar net overheen zit, maar dat weet ik ook niet zeker.. dat vind ik erg moeilijk in te schatten. Maar wel dik 30+ dat weet ik zeker.
-weg-
pi_94341943
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:16 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Dat ging niet over materialistisch volgens mij, maar over dat "wij Nederlanders" altijd zo negatief doen over Duitsers, maar wel Duitse auto's willen. Als Duitsers dan zo slecht en "fout" zijn, zouden we principieel ook niet hun auto's moeten willen. Dat was volgens mij wat Auti bedoelde.
Ik had hier even over heen gelezen, maar dit is wel precies wat ik bedoel.
-weg-
pi_94342036
Word overigens wel vaal (veel) jonger geschat.
signatuurloos
pi_94342598
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ook. Tijdje terug vond iemand mijn 20 ofzo
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94342923
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
Als ik helemaal netjes geschoren ben (ik doe meestal gewoon trimmen) dan wordt er nog wel eens om legitimatie gevraagd als ik alcohol koop in de supermarkt. :o
In eerste instantie was ik daar vreselijk gepikeerd over, maar eigenlijk is het vreselijk leuk en een groot compliment B-)
Dan denk ik, kan het allemaal nog zo lastig zijn.. ik zie er iig verdomd goed uit! B-) :D
En met een beetje een baardje ben ik gewoon Brad Pitt _O- :7
-weg-
pi_94343387
Bik mij is het juist andersom, men schat mij juist altijd te oud in, eerder begin 30.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')