kijk hem verdedigenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neger wat?!!
A. yvonne weet zelf ook wel dat iedereen hier scheld.
B. remlof als FA en Ade als mod zijn er dit hele topic ook geweest.
C. Als yvonne het toch nodig vindt om mijn 'incorrecte' taalgebruik te zien, kan ze gewoon teruglezen.
D. Volgens mij snap jij het hele concept van Fok! nog stééds niet
Epic fail
waarom train je niet? geen discipline zeker? en in je achterhoofd weet je dat je jaloers bent op de mensen die de discipline om te traine en goed te eten wel hebben dus ga je maar haten en domme opmerkingen makenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef luckass het volgende:
[..]
Doet dat er toe? Ik train in ieder geval niet om een of ander opgepompt michelin-mannetje te worden.
wil jij de mijne meten? (no homo)quote:
Lees eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef Zyzz het volgende:
[..]
waarom train je niet? geen discipline zeker? en in je achterhoofd weet je dat je jaloers bent op de mensen die de discipline om te traine en goed te eten wel hebben dus ga je maar haten en domme opmerkingen maken
waar heb je het over brah? jij bent hier de fokker die een topic maakt nadat hij iets 'spannends' meemaakte in zijn leven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij loopt weg als je aangevallen wordt?
zullen we daten dan? (no homo)quote:
schijf dan duidelijk, maar wat zijn jouw stats dan? en post is wat pics van je progressiequote:
gewoon onder de douche vergelijken met de overige benchersquote:
Reageer eens op mijn fucking vraag manquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:45 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
waar heb je het over brah? jij bent hier de fokker die een topic maakt nadat hij iets 'spannends' meemaakte in zijn leven.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Chestbrah het volgende:
altijd die praatjes, jij hebt spieren dus je bent dom. Beta mensen hier
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn fucking vraag manHet hele topic wijs je al met je vingertje naar andere mensen, reageer gewoon eens op de vraag.
Als je de discussie niet aankan, begin hem dan ook niet
'brah'
is goed, ga je mee om de mijne vast te houden? (no homo)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon onder de douche vergelijken met de overige benchers
dus jij bent een ecto?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, ik heb meer met brains dan muscles, sorry
Dat ik hier serieus op in gaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Zyzz het volgende:
[..]
schijf dan duidelijk, maar wat zijn jouw stats dan? en post is wat pics van je progressie
Een wat? Probeer hetzelfde eens te zeggen in woorden van meer dan twee lettergrepen, of is dat teveel gevraagd?quote:
Yvonne kan dat aan je neus zien.quote:
tennis?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat ik hier serieus op in ga.
Maar ik tennis dus (dat zul je ook wel voor homo's vinden) en daarbij is krachttraining onmisbaar.
Ik doe 2x per week krachttraining met niet te zware gewichten (70% van mijn max ofzo) te doen.
En ik heb respect voor mensen die schema's als die van jou aanhouden, maar ieder zijn ding toch.
deze post is niet zo rescpet volquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef luckass het volgende:
Check ze hier stoer doen terwijl ze alleen maar benchen met die stang zonder gewichten.
zucht, had verwacht dat jullie iets meer kennis zouden hebben..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Een wat? Probeer hetzelfde eens te zeggen in woorden van meer dan twee lettergrepen, of is dat teveel gevraagd?
Je voelt je er te goed voor?quote:
Ik sta tenminste met goeie chicks te mixen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef Zyzz het volgende:
[..]
tennis?ieder zn ding he
[..]
deze post is niet zo rescpet vol
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je voelt je er te goed voor?
Ik ben overigens je 'son' niet, je 'brah' niet, je maat niet, je bro niet, je mattie niet en je vriend niet.
Dus laat for the love of god die semi-stoere praat achterwege.
boosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Bedoel je met 'mad' boos of geschift?
Erg inhoudelijk weer manquote:
Ik moet wel lachen om dat eminemgetroll van julliequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:56 schreef Zyzz het volgende:
[..]
boos
maar wees is eerlijk, je vind dit wel een goed topic?
in de gym zijn zat bitches om te pimpen, als ik in mn kort broekje sta+tank-top+op gepompt=making bitches cum brahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik sta tenminste met goeie chicks te mixen.
En je ziet toch wel dat die post een troll is.
hoezo eminem brah? waaruit concludeer je dat brah?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om dat eminemgetroll van jullie
Maar dat duurt niet lang hoor.
Moeten ze niet heel erg lachen als ze naar je kruis kijken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
in de gym zijn zat bitches om te pimpen, als ik in mn kort broekje sta+tank-top+op gepompt=making bitches cum brah
dan zit jij in een andere gym dan ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
in de gym zijn zat bitches om te pimpen, als ik in mn kort broekje sta+tank-top+op gepompt=making bitches cum brah
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Moeten ze niet heel erg lachen als ze naar je kruis kijken?
nee hij is groot, wil je anders pics zien? (no homo)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Moeten ze niet heel erg lachen als ze naar je kruis kijken?
zitten er bij jou in de gym alleen maar grenades?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef luckass het volgende:
[..]
dan zit jij in een andere gym dan ik.
grenade launchers zelfs.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef Zyzz het volgende:
[..]
zitten er bij jou in de gym alleen maar grenades?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat je een fucking klapmongool bent en ik en wat andere users zo aardig zijn om jou dat duidelijk te maken.
Alleen heb jij zo'n gigantische plaat voor je kop (had ook niet anders verwacht) dat je maar doorgaat
Je ziet het écht niet he?!
hoezo reageer ik niet op een vraag brah?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Erg inhoudelijk weer man
Ik denk dat ik wel genoeg van jou en je holmaatje heb gehoord. Niet eens het intellect om te reageren op een vraag, en vervolgens wel roepen dat 'iedereen bb'ers maar dom vindt, terwijl dat niet zo is'.
weet je wat grenades zijn brah?quote:
je weet toch nog ietsquote:
Ik heb nog wel van meer dingen verstand hoorquote:
idd, + je moet trollen:)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb nog wel van meer dingen verstand hoor.
Maar Jersey Shore is verplichte kost voor iedere baas uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |