Zoals die kerel net vertelde: 20% van het GBPquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Tuvalu loopt nu ook binnen met hun domeinnaam
Nou dat valt volgens mij wel mee. Denk dat veel dwdd kijkers het niet kennen. Jip en Janneke taal is wenselijk in dat geval.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Niet erg, maar dan ben je wel een behoorlijke digibeet
Had ik waarschijnlijk ook gedacht als ik niet geweten had dat het niet zo isquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
ik dacht vroeger dat tk van turkije was
Tuvalu is weer een ander eiland en is van .tv.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Zoals die kerel net vertelde: 20% van het GBPIs toch wel netjes vind ik.
sorry! merkte het later pas dat je dat andere eiland noemdequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tuvalu is weer een ander eiland en is van .tv.
Jammer dat dot.tk nog steeds dood is.
Denk dat .tv niet in de rooie cijfers zitquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tuvalu is weer een ander eiland en is van .tv.
Jammer dat dot.tk nog steeds dood is.
De meeste Turkse sites zijn echter .com.trquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:04 schreef wdn het volgende:
Veel turken gebruiken tk als alternatief.
tr lijkt niet zo populair als tk
[..]
sorry! merkte het later pas dat je dat andere eiland noemde
Ja. maar hier is wat anders mee aan de hand: dit is geen echte 1ste level domein maar linkt ondergronds naar een .com(of iets dergelijks).quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:05 schreef msnk het volgende:
[..]
De meeste Turkse sites zijn echter .com.tr
het begin was wel aardig. tot ze der mond opentrokquote:
Dacht je dat Rick Astley ging rappen of zo. Dat je hem opeens weghaalt. Of zo. Of... Laat maar zitten joh.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, geen flauw idee waar je het over hebt.
o.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:22 schreef Aalbers het volgende:
Ik vond hem niet heel grappig eigenlijk
Dan vond ik hem ook niet grappig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:22 schreef Aalbers het volgende:
Ik vond hem niet heel grappig eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |