quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:27 schreef trui het volgende:
en over die slurf in de trein: manlief suggereerde ook al dat ik maar even naar gevonden voorwerpen moest bellen. hehheh. "ik ben een eeh slurfje kwijt!"
en over die slurf in de trein: manlief suggereerde ook al dat ik maar even naar gevonden voorwerpen moest bellen. hehheh. "ik ben een eeh slurfje kwijt!"
mijn babydeken gewoon met Wibra saskiawol haaknaald 4 half echt is alleen om de baby in te wikkelen als je de straat op gaat maar is superzacht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:39 schreef MissN het volgende:
Ik wil een babydekentje haken voor mn a.s. neefje/nichtje, maar dan is katoen beter toch voor babys? ik ben alleen niet goed in met katoen haken, maar datm oet ik dan maar leren...
schitterend die sjaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:48 schreef Loqi het volgende:
Beter 3 in de hand....![]()
[ afbeelding ]
En eindelijk m'n grannysjaal afhij is lekker warm
![]()
Met een grannyrand aan elkaar gemaakt, daarna nog een grannyrand om het geheel en toen een rand met vasten om de buitenste rand mooi af te werken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Angry Birds vind ik echt geweldig!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Met een grannyrand aan elkaar gemaakt, daarna nog een grannyrand om het geheel en toen een rand met vasten om de buitenste rand mooi af te werken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wahahaha ik zie het gewoon al helemaal voor mequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:27 schreef trui het volgende:
Die bol + het haakwerk is de hoeveelheid van 1 shirtjequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:17 schreef YPPY het volgende:
Waar blijft de foto van de plastic tasjes tas?
Het begin ziet er leuk uit DjiN. Is die bol de hoeveelheid van 2 shirts en een rokje?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:32 schreef kirsten. het volgende:
Noh dat doe ik toch nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het gelukt? of moet je nog? Moet ook weer beginnen met leren voor over 3 weken. En vind het knap als ik daar wat van haal want heb tot nu toe 1 college gehad, en doe waarschijnlijk nog maar 2 colleges(van de andere vakken).
Ik weet niet meer van wie, maar die sjaal is echt mooi!
En ik ben geen fan van katoen, aangezien ik er vaak minder mooi mee haak. Als is dat voornamelijk denk ik een kwestie van een kleinere naald nemen.
Mn koosje werd gewaardeerd. Zal morgen wel even foto's plaatsen. Heb nu geen zin om op te staan namelijk![]()
Trui, bedankt! Mijn Italiaans is niet zo goed, maar hier kan ik wat mee. Er zitten er kennelijk ook 2 in het centrum en daar heb ik een huisje! Ik zal jullie het resultaat laten zien als ik terug benquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:42 schreef trui het volgende:
Daste, leuk vooruitzicht! ik denk dat in Padua wel wolwinkeltjes zijn hoor, zie hier.
2 pagina's terug heb ik een foto geplaatst van het beginnetje van mijn tas, met bijbehorende bolletje Zpagettiquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Daste het volgende:
En die sjaal is mooi!
Ik hoop dat ik de plastic tas en eigengemaakte Zpaghetti nog zie voordat ik op vakantie gaEn anders komt het daarna wel!
moah vrees van nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Noh dat doe ik toch nooitIs het gelukt? of moet je nog? Moet ook weer beginnen met leren voor over 3 weken. En vind het knap als ik daar wat van haal want heb tot nu toe 1 college gehad, en doe waarschijnlijk nog maar 2 colleges(van de andere vakken).
Ik weet niet meer van wie, maar die sjaal is echt mooi!
En ik ben geen fan van katoen, aangezien ik er vaak minder mooi mee haak. Als is dat voornamelijk denk ik een kwestie van een kleinere naald nemen.
Mn koosje werd gewaardeerd. Zal morgen wel even foto's plaatsen. Heb nu geen zin om op te staan namelijk
Ik spreek wel Italiaans en die 2 dingen die 'lana' vermelden in het centrum zijn een kostuumwinkel en een interieurontwerper. Femafil is wel een winkel die garens verkoopt, maar zit in een buitenwijk en ik ben heel benieuwd of ze wel gewoon op normale winkeltijden geopend zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef Daste het volgende:
[..]
Trui, bedankt! Mijn Italiaans is niet zo goed, maar hier kan ik wat mee. Er zitten er kennelijk ook 2 in het centrum en daar heb ik een huisje! Ik zal jullie het resultaat laten zien als ik terug ben
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O. He, jammer maar wel goed om nu al te weten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik spreek wel Italiaans en die 2 dingen die 'lana' vermelden in het centrum zijn een kostuumwinkel en een interieurontwerper. Femafil is wel een winkel die garens verkoopt, maar zit in een buitenwijk en ik ben heel benieuwd of ze wel gewoon op normale winkeltijden geopend zijn.
Volgens Ravelry zit de dichtsbijzijnde wolwinkel idd in Venezia.
Op die manier.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:29 schreef trui het volgende:
ja, maar ze doen 't met een grote groep van vrijwilligers, vanuit de kerk. en die zamelen dan eerst massaal plastic tassen in, waarna ze met z'n alleen dus tassen in repen gaan zitten knippen en tot matten haken...
Wibra Saskia nr 31. Wel een beetje stug nog maar in het weekend gaat ie in de was. Dat heeft voor de col echt heel veel geholpen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:17 schreef YPPY het volgende:
.....
Leuke muts Karin. Welke kleur paars is het? Ik vind de kleur mooi overkomen op de foto.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:59 schreef trovey het volgende:
Tasje klaar.![]()
Normaal ben ik niet zo van de kleurige tassen maar deze moet maar eens opvallen als zomertasje.![]()
[ afbeelding ]
Tip mocht je ooit eens je plastic tasjes willen opmaken: gebruik vooral die dunne knisperige dingen en niet de luxe exemplaren. Die luxe exemplaren haken heel zwaaren daar is eigenlijk niet mee te werken zonder dat je ze eerst gaat voorbehandelen (ergens opgepikt op internet , iets met nat maken en een nacht in de wasverzachter zetten) terwijl de dunne exemplaren ideaal zijn voor het haken.
![]()
Gebruikte zakjes: helemaal onderaan rood: Kruidvat, daarna tuincentrum Tuinland (felgroen) en Groenrijk(donkergroen met rood), daarna heel veel Action zakjes (Goh, zou ik daar regelmatig komen). Gele streep is zakje van een plaatselijke dierenwinkel en daarboven weer Action en de rode streep is een Wibrazak, dan weer Action en de bovenste rand is gedaan met hele dunne witte neutrale zakjes. Band is gemaakt van Wibra en Actionzakjes.
Nu eerst weer andere dingen, meld me hier wel weer later op de dag.
oh wat leuk gedaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:59 schreef trovey het volgende:
Tasje klaar.![]()
Normaal ben ik niet zo van de kleurige tassen maar deze moet maar eens opvallen als zomertasje.![]()
[ afbeelding ]
Tip mocht je ooit eens je plastic tasjes willen opmaken: gebruik vooral die dunne knisperige dingen en niet de luxe exemplaren. Die luxe exemplaren haken heel zwaaren daar is eigenlijk niet mee te werken zonder dat je ze eerst gaat voorbehandelen (ergens opgepikt op internet , iets met nat maken en een nacht in de wasverzachter zetten) terwijl de dunne exemplaren ideaal zijn voor het haken.
![]()
Gebruikte zakjes: helemaal onderaan rood: Kruidvat, daarna tuincentrum Tuinland (felgroen) en Groenrijk(donkergroen met rood), daarna heel veel Action zakjes (Goh, zou ik daar regelmatig komen). Gele streep is zakje van een plaatselijke dierenwinkel en daarboven weer Action en de rode streep is een Wibrazak, dan weer Action en de bovenste rand is gedaan met hele dunne witte neutrale zakjes. Band is gemaakt van Wibra en Actionzakjes.
Nu eerst weer andere dingen, meld me hier wel weer later op de dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |