kabelkrant??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Zo inmiddels bezig met stream klaarzetten voor a.s. Donderdag
http://spixtv.nl/live.php
hmmm... nu alleen nog kleurenbeeld en geluid, en wat betere kwaliteit
ze moeten allemaal naar de KvdW lijkt hetquote:
dat is met alles zo. Als Alex een x bij Laura gaat zitten is het een Faalnix, Als Flip de hele dag bij Joanna gaat liggen heeft hij gewoon genegeheid nodig. Als Guido in bed ligt is het een luilak, ligt Karim in bed dan is hij gewoon moe, etc etcquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:59 schreef Flashbox het volgende:
Hahahaha echt lachen hier, Gerard zit zijn lepel naar binnen te zuigen (sloeberen) en daar hoor ik je niemand over hier. Als een ander het doet lees ik volop commentaar.
Ik heb al 3 keer gezegd dat wrs alle mannen naar de KvdW moeten komen ivbm de nominaties.quote:
Wat zeggie? Je praat binnensmonds.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer gezegd dat wrs alle mannen naar de KvdW moeten komen ivbm de nominaties.
Maar daar leest iedereen overheen. Oh well.
ik HOOP dat hij genomineerd is, en eruit vliegt, dat ze hem dan als kamerplant laten terugkomen vind ik ok.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh, en dat betekent automatisch dat hij genomineerd is
maar verder negeren we je niet ofzo hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer gezegd dat wrs alle mannen naar de KvdW moeten komen ivbm de nominaties.
Maar daar leest iedereen overheen. Oh well.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dat is met alles zo. Als Alex een x bij Laura gaat zitten is het een Faalnix, Als Flip de hele dag bij Joanna gaat liggen heeft hij gewoon genegeheid nodig. Als Guido in bed ligt is het een luilak, ligt Karim in bed dan is hij gewoon moe, etc etc
gezellig he.....FOK!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dat is met alles zo. Als Alex een x bij Laura gaat zitten is het een Faalnix, Als Flip de hele dag bij Joanna gaat liggen heeft hij gewoon genegeheid nodig. Als Guido in bed ligt is het een luilak, ligt Karim in bed dan is hij gewoon moe, etc etc
Dat alnix faalex genoemd wordt heeft ie helemaal aan zichzelf te dankenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |