me 2 , dat is het laagste wat fonsje op dit moment kan doen, hij zit nu op de goede weg wat mij betreft..... nou maar hopen datie de volgende afslag niet mistquote:
t is niet waarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, hoe komen jullie hierbij?
Denk nog eens na?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Denk dat ze dan meer kijkcijfers krijgen hoor...
Dan ben ik overtuigd dat je naam goed bij je past.....Wous...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
... GedaanDenk nogsteeds 't zelfde
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef bollokus het volgende:
meneer de stem, ik wil u even melden dat 50% van het huis weer in de foetus houdingis gekropen. zou u daar alstublieft weer verandering in kunnen brengen
zum beispiel:
- een lange missie
- en Streamlock
meneer de stem, ik wil u even melden dat 50% van het huis weer in de foetus houdingis gekropen. zou u daar alstublieft weer verandering in kunnen brengen
zum beispiel:
- een lange missie
- en Streamlock
De streamlock is er al....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef bollokus het volgende:
zum beispiel:
- een lange missie
- en Streamlock
ik discussieer de hele dag hier op FOK!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef chufi het volgende:
Ze hebben wel 30 min. moeten discussieren over een eenstemmig besluit ... Das vermoeiend
zum beispiel:
- een lange missie
- en Streamlock
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geheim van Huub is een makkie: "Ik sla alleen maar vrouwen, mannen laat ik door mijn stapmaatjes in elkaar rossen."
Ben je altijd bij Huub in de buurt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geheim van Huub is een makkie: "Ik sla alleen maar vrouwen, mannen laat ik door mijn stapmaatjes in elkaar rossen."
Ach, DIE prutser!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wij hebben het erger wij moeten naaf slapende mensen kijken.. Dat is pas vermoeiendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef chufi het volgende:
Ze hebben wel 30 min. moeten discussieren over een eenstemmig besluit ... Das vermoeiend
Jij bent toch zeer meegaand Bolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik discussieer de hele dag hier op FOK!
zum beispiel:
- een lange missie
- en Streamlock
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
No loss, wees blij!quote:
ik ben het met bijna iedereen eens....quote:
Lijkt me niet iets waar je neef eerlijk voor uit wil komen....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik niet, maar een neef van mij wel.
Die vindt hem dan wel aardig anders ben je niet vaak met Huub.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik niet, maar een neef van mij wel.
klopt ja, dat betekende dat je nog een leven had voor sstnl, bij vele is dat al ver ervoor gestrand!quote:
Ik herhaal: Tijd voor een nieuwe mindfuck!quote:
Naar God nog wel en niet aan gort.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ach, DIE prutser!
Ik denk dat die gast zelfs dit programma nog naar god zou kunnen helpen.....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt ja, dat betekende dat je nog een leven had voor sstnl, bij vele is dat al ver ervoor gestrand!
hij is veranderd, de tekst staat boven!!!!!quote:
weet niet hoor man???quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef djockey het volgende:
[..]
secret story is ook, ondanks dat er niet of nauwelijks gestuurd wordt, niet saai.
Nou dan kijk ik zeker een andere ziggo dan jou? Het is niet altijd saai maar heel vaak wel liggen heel vaak in hun bed of hangen in een stoel te slapen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef djockey het volgende:
[..]
secret story is ook, ondanks dat er niet of nauwelijks gestuurd wordt, niet saai.
daar zijn de meningen hier over verdeeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef djockey het volgende:
[..]
Nu je t zegtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij is veranderd, de tekst staat boven!!!!!
Jaap........door hem ben ik gestopt met kijken van de gouden kooiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Naar God nog wel en niet aan gort.
Doe dan Jaap erin. Die is tenminste hoogbegaafd en lult iedereen zo onder tafel.
huh!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik wil hem niet hebben, mag op aarde blijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe dan Jaap erin. Die is tenminste hoogbegaafd en lult iedereen zo onder tafel.
ik vind het programma toch ook niet saai, ik bedoel jij bent toch ook niet de hele dag aktief bezig je zit minstens een uur al achter de tv.computertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef delfse het volgende:
[..]
Nou dan kijk ik zeker een andere ziggo dan jou? Het is niet altijd saai maar heel vaak wel liggen heel vaak in hun bed of hangen in een stoel te slapen.
scherp bolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan Jaap gelijk een bommetje doen, als Sharon bij het zwembad ligt.
hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan Jaap gelijk een bommetje doen, als Sharon bij het zwembad ligt.
Dat is een inteligente man lekker rollen in de kots .quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:
wel op blijven letten he, volgens mij beginnen de fokkers een beetje in te kakkenhquote:
Met een film over een tsunami....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat ze een filmavond moeten krijgen
maar gelukkig duurt de aftiteling nog even!quote:
Het journaal volstaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Met een film over een tsunami....
Moet weer scherpe actie komen, Inquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
wel op blijven letten he, volgens mij beginnen de fokkers een beetje in te kakkenh
Ik zou ook nooit mee doen met zo een progamma.Ja ik zit al een uur of zo achter de pc maar ik werk ook nog en lig niet de hele dag op mijn bed als ik niks te doen heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind het programma toch ook niet saai, ik bedoel jij bent toch ook niet de hele dag aktief bezig je zit minstens een uur al achter de tv.computert
dat s zeker wel een goede!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou dat huis nu ook wel inwillen. Met een geheim en dat je de andere geheimen niet mag raden of doorvertellen. Lekker mindfucken bij die gasten.
Ja of gewoon die film met karim er in aanzettenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Slumdog Millionairequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke mag niet drinken met haar antibiotica, ik zeg... DRANK IN HET HUIS!!!! NUUUU!!!
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
En eigenlijk vind ik ook dat ze de bewoners moeten laten weten van die ramp in Japan
ja daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
En eigenlijk vind ik ook dat ze de bewoners moeten laten weten van die ramp in Japan
bijsluiter van aafes antibiotica volgens mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef Nobodies het volgende:
Wat staat er op dat Secret Story kaartje dat Guido in z'n handen heeft? Had net de streams ff uitstaan.
Zou een leuke zijn....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja of gewoon die film met karim er in aanzetten
Amerikaanse film(dacht ik) over een Indiaas jongentje die zo slim is dat hij alle antwoorden van de Indiase versie van Weekend Miljonairs weet. En hij krijgt de opdracht van de regie om de laatste vraag fout te beantwoorden.quote:
lol, en karim die weer zenuwachtig rondjes gaat rennenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zou een leuke zijn....
Niemand die dat als geheim ziet, maar zien ze allemaal alleen maar als clue...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Amerikaanse film(dacht ik) over een Indiaas jongentje die zo slim is dat hij alle antwoorden van de Indiase versie van Weekend Miljonairs weet. En hij krijgt de opdracht van de regie om de laatste vraag fout te beantwoorden.
3 clues...
-Miljonair
-Hoogbegaafd
-Bollywood (India)
Heel erg oneens. In zo'n huis waar ze al weken verkondigen en uitvoeren dat 'niets is wat het lijkt', kan het zomaar zijn dat sharron het als een hele zieke clou ofzo opneemt. En de rest natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
Nadrukelijk vertellen dat het geen clue isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Heel erg oneens. In zo'n huis waar ze al weken verkondigen en uitvoeren dat 'niets is wat het lijkt', kan het zomaar zijn dat sharron het als een hele zieke clou ofzo opneemt. En de rest natuurlijk.
Leuk gevondenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Amerikaanse film(dacht ik) over een Indiaas jongentje die zo slim is dat hij alle antwoorden van de Indiase versie van Weekend Miljonairs weet. En hij krijgt de opdracht van de regie om de laatste vraag fout te beantwoorden.
3 clues...
-Miljonair
-Hoogbegaafd
-Bollywood (India)
ik zeg doorsturen naar de redactiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 clues...
-Miljonair
-Hoogbegaafd
-Bollywood (India)
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 clues...
-Miljonair
-Hoogbegaafd
-Bollywood (India)
doen ze niet, gaat sharon huilen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
Zijn er cleus van Sharon in huis?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Heel erg oneens. In zo'n huis waar ze al weken verkondigen en uitvoeren dat 'niets is wat het lijkt', kan het zomaar zijn dat sharron het als een hele zieke clou ofzo opneemt. En de rest natuurlijk.
Doen ze niet, zou behoorlijk ongepast zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
ja, de uitslag vanaaf in uitzendingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef Reksie1981 het volgende:
Hebben de vrouwen nou eigenlijk al genomineerd?
Er zijn er genoeg de revu gepasseerd waardoor verschillende bewoners in het huis al denken dat iemand van hun een natuurramp heeft overleeft.quote:
Tijdens BB3 hebben ze de kranten naarbinnen gebracht toen de vliegtuigen in het WTC waren gevlogen. De bewoners gingen toen volledig over de rooien.quote:
K, niet meer meegekregen dat ze omstebeurd naar de kvdw moesten ;0quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, de uitslag vanaaf in uitzending
Een kruisboogje waar hij de potloden mee afschietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef bollokus het volgende:
lol, karim: wt ik wel kan maken is iets om geer zijn boot lek te schiete
Zwembad dat overliep...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij een quiz de vraag in welk jaar de tsunami was.
lquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja psies, en daar komt nog bij dat het tov Sharon een naaistreek zou zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef marky het volgende:
[..]
Tijdens BB3 hebben ze de kranten naarbinnen gebracht toen de vliegtuigen in het WTC waren gevlogen. De bewoners gingen toen volledig over de rooien.
here afterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
offie goed is bepaal ik liever zelf........quote:
jij let goed op!quote:
TSUNAMIquote:
En bij The Bunker het Koninginnedagincident. Ze waren compleet in shock.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef marky het volgende:
Tijdens BB3 hebben ze de kranten naarbinnen gebracht toen de vliegtuigen in het WTC waren gevlogen. De bewoners gingen toen volledig over de rooien.
Bij de volgende quiz de vraag welke overlevende van een tsunami was er afgelopen week niet bij ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, en aafke natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:34 schreef chufi het volgende:
Gerard is trouwens toch de enoge die weet dat die latex handschoenen bij Aafke horen?
Die dacht waarschijnlijk "wat een gekke wijnflessen"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze ze herkend met die ogen van dr
Wat hebben latex handschoenen te maken met piercer? [/dom?]quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:34 schreef chufi het volgende:
Gerard is trouwens toch de enoge die weet dat die latex handschoenen bij Aafke horen?
de rest heeft in ieder geval niet haar blik van herkenning gezien met die zonnebril opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze ze herkend met die ogen van dr
hygiene? jaja beetje raar om Aafke daaraan te linken hehehequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben latex handschoenen te maken met piercer? [/dom?]
Tips voor de regie en de productie. IIquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zeg doorsturen naar de redactie
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hygiene? jaja beetje raar om Aafke daaraan te linken hehehe
En nog snapte hij de hint niet en vind dat hij zich normaal gedraagt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef beequeen het volgende:
Oh, Servio is ondervraagd in de KvdW. Of hij het spel nog wel leuk vond omdat hij alleen maar leest.
Opzouten met die pisnicht.
Huh? Dat wijf spoort niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef MargrietV het volgende:
Niemand naar de feestjes anders stompt Joanna je in je snufferd als je haar Dennis bekijkt.
dat ze geen goede heeftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:39 schreef Vultarian het volgende:
ik heb ff gemist, wat vind joanna haar slechtste eigenschap?
Je UIquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Bewoners, opstaan en dansen! 3 uur lang..
[ afbeelding ]
De Valeta?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Bewoners, opstaan en dansen! 3 uur lang..
[ afbeelding ]
Ik denk dat alle mannen naar de KvdW moeten ivm de nominaties.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:39 schreef MargrietV het volgende:
oh... Servio en nu Guido.... dat lijken mij de genomineerden.
Servio weet ik zeker.... ff opletten nu...
Weet niet, als ze maar actief iets moeten doen wat ze niet willenquote:
rechtop zitten misschien?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Weet niet, als ze maar actief iets moeten doen wat ze niet willen
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb liever Spermavio buiten beeld, dan hem onsmakelijk een wortel in beeld te zien eten.
Vooral als ie 'm zo voor z'n lipjes houdt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb liever Spermavio buiten beeld, dan hem onsmakelijk een wortel in beeld te zien eten.
En horen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
bahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Whehehequote:
wel het beestje bij de juiste naam blijven noemen hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:43 schreef MargrietV het volgende:
Was Guido barman in het Hollandhuis tijdens de Olympische Spelen en heeft toen Femke ontmoet?
Die golf van Monique kwalificeerde net niet voor een tsunami?quote:
GUIDO?????quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel het beestje bij de juiste naam blijven noemen he
Guido was in die tijd 17 dus wat denk je zelf.
Bedoel Philip, mijn excuses.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Serv ook weer oral bevredigd...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef DownToEarth het volgende:
hap hap hap hap, dat dom geknaag op die wortels moeten ze eens verbieden. is net alsof je naar een varkensstal zit te luisteren en te kijken.
serieus, varkens eten nog beschaafder, hoe kan dit bestaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef MargrietV het volgende:
Mijn hond eet haar hondenbrokken smakelijker op dan die Lullo van een Servio een wortel.
op stream 1 is nu SLquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef DownToEarth het volgende:
hap hap hap hap, dat dom geknaag op die wortels moeten ze eens verbieden. is net alsof je naar een varkensstal zit te luisteren en te kijken.
Misschien een spelletje PimPamPet erin gooien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef Urb het volgende:
Haha de stem vroeg Servio in de KvdW : " Word het spel te ingewikkeld voor je?"
Natuurlijk reageerde hij erg beledigd.![]()
vor servio zal het dan wel "ik pak je pik"worden....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Misschien een spelletje PimPamPet erin gooien.
Waar kun je dat zien?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef Urb het volgende:
Haha de stem vroeg Servio in de KvdW : " Word het spel te ingewikkeld voor je?"
Natuurlijk reageerde hij erg beledigd.![]()
flippjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ze hebben naar je geluisterd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef sjampoeh het volgende:
nou idd, pleassssssssssse andere stream ?? snapt hij ook niet dat ze even samen willen zijn ?
Op de streams.quote:
hahaha, hoezo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:51 schreef 2live het volgende:
Kan niet wachten tot Gerard een wortel gaat eten.
Wat is nu de reden van haar boosheid?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:49 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Jo heeft der armband getrokken uit boosheid...
Yep. Die gast is zo kinderachtig bezig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:50 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Phillip...had er 2 over de schutting willen gooien( ik vermoed Gerard en Karim? )
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:51 schreef 2live het volgende:
Kan niet wachten tot Gerard een wortel gaat eten.
Maar toch is die redenering van het HHH niet zo slecht... Flip heeft als barman geweest, leert Femke kennen maar die moet naar het Olympisch dorp en soliciceert bij HHH om zo bij dr in de buurt te kunnen zijn ... En zo ook natuurlijk haar goud mee kunnen vieren aldaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef knagsje het volgende:
flip speelde waterpolo en zwom in het zelfde bad als femke en daar kennen ze elkaar van
Dat Gerard en Karim aan het dwars bommen waren om tot een unanieme beslissing te kommen volgens mij..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat is nu de reden van haar boosheid?
Ik weet het, ze blijft boos, maar wisselt steeds van reden......
Vandaar even de vraag
Ze mogen niks meer zeggen over wat er in de KvdW gebeurt. Al dagen niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:51 schreef bollokus het volgende:
jup, flipje stervio en guido genomineerd want guido doet ook wel heel moeilijk over de kvdw
Nog steeds joh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat Gerard en Karim aan het dwars bommen waren om tot een unanieme beslissing te kommen volgens mij..
jup omgetovert tot bokhok/ rukbunker!quote:
word je toch onpasselijk van. als mijn man zo zou eten dan duwde ik hem met z'n gezicht in de soepkom. meteen afgeleerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef johnnyrotten het volgende:
[..]
Ik kan ook echt niet tegen mensen die kabaal maken tijdens eten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Zo inmiddels bezig met stream klaarzetten voor a.s. Donderdag
http://spixtv.nl/live.php
hmmm... nu alleen nog kleurenbeeld en geluid, en wat betere kwaliteit
Of meteen kom leeg...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
word je toch onpasselijk van. als mijn man zo zou eten dan duwde ik hem met z'n gezicht in de soepkom. meteen afgeleerd.
hahaha....heerlijke reactie...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
word je toch onpasselijk van. als mijn man zo zou eten dan duwde ik hem met z'n gezicht in de soepkom. meteen afgeleerd.
maar die heeft ook geen microfoon onder zijn bakkes.......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
burp nee, maar zelfs zonder geluid zie je dat ze ongemanierd zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar die heeft ook geen microfoon onder zijn bakkes.......
Helemaal top. Bedankt vast.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef Kwaliteit het volgende:
kabelkrant??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef Kwaliteit het volgende:
ze moeten allemaal naar de KvdW lijkt hetquote:
dat is met alles zo. Als Alex een x bij Laura gaat zitten is het een Faalnix, Als Flip de hele dag bij Joanna gaat liggen heeft hij gewoon genegeheid nodig. Als Guido in bed ligt is het een luilak, ligt Karim in bed dan is hij gewoon moe, etc etcquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:59 schreef Flashbox het volgende:
Hahahaha echt lachen hier, Gerard zit zijn lepel naar binnen te zuigen (sloeberen) en daar hoor ik je niemand over hier. Als een ander het doet lees ik volop commentaar.
Ik heb al 3 keer gezegd dat wrs alle mannen naar de KvdW moeten komen ivbm de nominaties.quote:
Wat zeggie? Je praat binnensmonds.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer gezegd dat wrs alle mannen naar de KvdW moeten komen ivbm de nominaties.
Maar daar leest iedereen overheen. Oh well.
ik HOOP dat hij genomineerd is, en eruit vliegt, dat ze hem dan als kamerplant laten terugkomen vind ik ok.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh, en dat betekent automatisch dat hij genomineerd is
maar verder negeren we je niet ofzo hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer gezegd dat wrs alle mannen naar de KvdW moeten komen ivbm de nominaties.
Maar daar leest iedereen overheen. Oh well.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dat is met alles zo. Als Alex een x bij Laura gaat zitten is het een Faalnix, Als Flip de hele dag bij Joanna gaat liggen heeft hij gewoon genegeheid nodig. Als Guido in bed ligt is het een luilak, ligt Karim in bed dan is hij gewoon moe, etc etc
gezellig he.....FOK!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dat is met alles zo. Als Alex een x bij Laura gaat zitten is het een Faalnix, Als Flip de hele dag bij Joanna gaat liggen heeft hij gewoon genegeheid nodig. Als Guido in bed ligt is het een luilak, ligt Karim in bed dan is hij gewoon moe, etc etc
Dat alnix faalex genoemd wordt heeft ie helemaal aan zichzelf te dankenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sorry, ik dekte per ongeluk mijn microfoon af.quote:
ben er bang voor jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:03 schreef Krambo het volgende:
Is het vandaag nationale wortelknaagdag ?
* Capt1caveman vraagt zich af sinds wanneer handkarren een sport isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Iedereen is toch een beetje lui hier... zegt Sharon tegen Alex
Alex; behalve ik, ik sport 7 dagen in de week hier
Staat er ook een handkar in het huis dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
* Capt1caveman vraagt zich af sinds wanneer handkarren een sport is
Sinds voorhuidjoggen dat ook isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
* Capt1caveman vraagt zich af sinds wanneer handkarren een sport is
wil datweetjeniethe zich even melden bij balie 3 van de jeugdzorgquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Klap onder de bek........is het zo afgeleerd
Vraag maar aan mijn kinderen
moeten we wachten tot het genezen is of kan het nu al?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Datweetikniethe....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Als zelfs droogneuken geen optie is bij Lauwra, moet Faalex toch wat om de spanning kwijt te raken, niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Staat er ook een handkar in het huis dan?
Staat me ook iets van Wibra bij, maar is even geleden dat ik daar ben geweest....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar voor de liefhebbers; Ik hoor net dat die sexy witte oude opahemdjes gewoon bij hema te koop zijn en ideaal voor naar strand.
Was het leuk, meedoen aan Oh Oh Cherso?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:07 schreef muzas het volgende:
Plantenbakken in het zwembadIk heb ooit op vakantie de bestek-la van 2 hoog in het zwembad getieft
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het leuk, meedoen aan Oh Oh Cherso?
Ik hoorde dit uit de mond van onze olympisch kampioen handkarren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Staat me ook iets van Wibra bij, maar is even geleden dat ik daar ben geweest....
Gohhh die hebben hun achterstand goed weggewerktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
wil datweetjeniethe zich even melden bij balie 3 van de jeugdzorg![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef Avalonbird het volgende:
[..]
Gohhh die hebben hun achterstand goed weggewerkt
Ghehehequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoorde dit uit de mond van onze olympisch kampioen handkarren.
Kwam gelukkig niet op tvquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het leuk, meedoen aan Oh Oh Cherso?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef Avalonbird het volgende:
[..]
Gohhh die hebben hun achterstand goed weggewerkt
Hij probeert het nog op een missie te laten lijken......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:12 schreef beequeen het volgende:
Maik heeft duidelijk instructies gekregen dat hij meer moet doen. Poses aannemen enzo. Te laat.
Mooie cap, lekker geurtje.quote:
+1.quote:
Zou kunnen. Wel lame, maar goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Zou het geen opdracht kunnen zijn, dat Mike met anderen in de spiegel moet kijken?
Waarom zou Huub er wel in komen vragen ik me af. Die heeft zijn 'Glorie' dagen al gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:15 schreef Capt1caveman het volgende:
[COS #560] Huub komt er echt niet in
quote:Vanavond in de daily show: de bewoners hebben de slappe lach tijdens groepsmissie, dansen de vogeltjesdans en nomineren de vrouwen de mannen #sstnl #Net5
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:17 schreef scooby-doo het volgende:
hhhhhmmmmm
kom hier net, maar wie is HUUB
t is een missiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:17 schreef flugeltje het volgende:
En Maik onderweg naar het volgende slachtoffer
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:17 schreef kareltje91 het volgende:
[..]
als hij gaat emigreren naar verweggistan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |